Cítila jsem šílenou bolest. Nepopsatelnou. "Slečno Vlčková!" Říkal někdo dost na hlas a dával mi malé facky na tvář. "Ztrácíme ji" rekl ten samý mužský hlas. Dal už si nic nepamatuji.
"Aaa slečno Vlčková už jste vzhůru!" Rekla sestřička. Teda myslím že to byla sestřička podle oblečení. Jen jsem se usmála. "Co se stalo?" Rekla jsem "narazilo do vás z boku auto. Byla to ošklivá nehoda a vy jste mela štěstí" rekla sestřička a něco pořád dělala. "A co mi je?" Rekla jsem "máte lehký otřes mozku a byla jste na operaci protože van krvácení do břicha. Zlomila jste si dvě žebra a jinak jste pomlacena" rekla paní. "Moc dekuju. Mohla bych dostat pití?" Rekla jsem. "Jistě" rekla a podala mi kelímek s vodou. "Děkuji" rekla jsem napila se a položila kelímek na stůl vedle sebe. Sestřička pak odešla za panem doktorem a já znovu usla. Když jsem se vzbudila venku pršelo. "Slečno Vlčková jak se cítíte?" Rekl doktor "bolí mě svaly a hlava ale jinak vporadku" rekla jsem "Tak dobře n bolest hlavy a svalů vám něco dáme" řekl "Můžu vás poprosit?" Rekla jsem "určitě" řekl "máte můj telefon?" Rekla jsem
Nic neřekl a vytahl hi s šuplíku. Byl trošku rozbitý ale to nevadí. "Dekuju" rekla jsem "není zač ale nebuďte na něm prosím dlouho" řekl a odešel. Vytocila jsem Jakuba. "Any?" Rekl opatrně. "Ahoj Kubo" rekla jsem a pokusila se usmát. "Je mu to líto" řekl "kubo mela jsem autonehodu" rekla jsem "mám vzít i nika?" Rekl "Vem Toma a dominikovi to neříkej" rekla jsem "Dobře už jedeme" řekl a ripl hovor. Pak jsem položila mobil na stůl. "Doprdele" rekla jsem si pro sebe a prohrála si vlasy oběma rukama.Pp hodině a půl prijel Jakub s Tomem. "Ahoj" rekla jsem a usmála se. "Bože Andy!" Rekl a šel ke mně. Bylo až divný hák se staral. "Kubo jsi zdravej?" Rekl jsem. "Měl fakt strach a je nasranej na Dominika" rekl tom. "Dominik..." rekla jsem. "Andy chodí doma a dělá jakoby nic" řekl Jakub. "Rozejdu se s nim" rekla jsem jistě. "A to hned" rekla jsem a vzala telefon. "Ahoj dominiku" rekla jsem "Ahoj lásko" řekl. "Dominiku rozchazime se" rekla jsem "Proč co se stalo?" Rekl vysttasene. "Vím že jsi mě podvedl" řekla jsem. "Ale Andy...." řekl "Ne dominiku Ahoj" rekla jsem a položila telefon. "Jsem na tebe pyšnej" řekl Jakub. Já se usmála. "A co ti vlastně je?" Rekl tom a posadil se na komodu. "Krvácení do břicha zlomené dvě žebra a lehký otres mozku" rekla jsem. "Andy kdy tě pustí?" Rekl Jakub "Já nevím" rekla jsem. "Nemáš třeba hlad nebo něco?" Rekl tom. "Ne dekuju" rekla jsem. "Kubo zajedeme ke mně domů pro knihu a notebook?" Rekla jsem "Jo později tam zajedu" řekl.
Po zhruba dvou hodinách odjeli ke mně do bytu a vzali mi věci. Dovezli je a jeli zpátky do bytu kde bydlím. Rekla jsem jim ať tam přespí.
Další den ráno mu doktor řekl že zítra můžu domů ale musím byt v klidu. Dostala jsem snídani a četla si. Pak jsem koukala na film a nakonec usla. Volala jsem s mámou a pak dostala večeři. Najedla se a šla spát.
Ráno jsem se prevlekla do věci co donesl David a šla jsem domů. Doma jsem si udělala oběd a šla si ho sníst do pokoje. Musím chodit a vlastně všechno dělat opatrně protože mě pořád bolí žebra. Koukala jsem na proč 13× proto. Ten seriál vidím třeba po miliony. Docela mi v hlavě teď běhá nik. Odnesla jsem nádobí a opřela se o linku. Asi nejsem tak statečná jako před třemi dny. Do očí se mi dostali slzy. Jedná pomalu stekla po mě tváři a já se jen soustředila jak teče. Pak už padali další. Prohrábla jsem si své dlouhé blond vlasy a šla si lehnout. Koukala jsem na fotky co mám v mobilu. Mám ho i na tapetě. Mám tam krasnou fotku jak nik spí a usmiva se. Fotku jsem změnila.
Hezká že? Ne jako tak předtím. Slzy pořád stekali. Dominik mi několikrát psal. Otevřela jsem to. Omlouval se a to několikrát. Nemůžu mu to odpustit. Po tom co jsme spolu prožili fakt ne. Zavolala jsem do studia kam chodím na tetování. Objednala jsem se na 3
tetování.nejak se mi zaclo líbit svoje potetovane tělo l. Musela jsem se ale objednad až za dlouho za budu naprosto vpohode. Tyto tetování chci
A tajy si chci koupit psa. Toho na tom tetování. Já vím je to dobrman a nebude lehké so o něj postarat ale už jsme ho jednou nelíbí s bráchou. Celá ubrecena jsem zacla hledat. Aha někdo tady v Praze prodává štěně. Už natupyrovane. Bylo poslané z Běloruska. Koupila jsem si ho bylo i s papíry a navíc peněz mám dost. Za týden si pro něj mám jít. Už se těším. Zavolám to klukům. Zapla jsem Skype a zavolala. "Ahoj!" Rekla jsem i kdyz jsem byla ubulena a bylo to vidět. "Čau Andy" řekl hasan a vzal si notebook. "Je tam někde kuba?" Rekla jsem "Jo zrovna jde" řekl "chci vám něco říct!" Rekla jsem ještě ubrecenym hlasem. "Tak to mě zajímá" řekl Jakub. "Já si koupila štenee!" Rekla jsem "rasa?" Rekl Jakub "Pamatuješ Charlieho?" Rekla jsem "Andy ty sis fakt koupila dobrmana?" Rekl a zasmál se. "Tak něco mi musí zlepšit náladu a taky jsem se objednala na tetování" rekla jsem. "Hele nechceš přijet?" Rrkl hasan "Můžu se nudim" rekla jsem "Tak přijeď pokoj tu mas" řekl kuba "Tak dík do dvou hodin tam sem" řekla jsem. Půjčila jsem si Davidovi druhé auto. Má dvě jedno firemní tím jezdí on a to druhé má kdyby náhodou. Oblékla jsem se udělala drdol a vzala si batoh a šla k autu. Sedla jsem si do auta a vyjela.
Do dvou hodin jsem byla v Pardubicích u bytu. Zazvonila jsem i když mám klíče. Otevřel dominik. "Čau"rekla jsem a šla dovnitř batoh hodila na postel a šla na místo kde seděl hasan. Dala jsem mu ruce přes oči. "Ahoj!" Rekl a obejmul mě. "Bacha žebra!" Rekla jsem. "Ou sorry" řekl. Pak jsme spolu i s jakubem koukali na film a uvařili. "Pojď jdeme něco koupit tomu psovi" řekl Jakub. "Dobree" rekla jsem a my jeli do zverimexu. Koupili obrovský pelech a dvě větší misky pak i pár hraček. Pak jsme se zašli podívat do nike atd a jelo se domů. Doma jsme šli spát. Teda alespoň já protože jsem byla unavená. Usla jsem ve svém pokoji a zadl se mi dost divný sen. Byl o té nehodě. Musela jsem se probudit. Vstala jsem a šla do obýváku. Seděl tam Jakub,hasan, tom, Radek a Dominik. Sedla jsem si i s peřinou vedle Jakuba a Radka a přikryla se. "Nemůžu spát" rekla jsem "Kdo by mohl když jses celá pomlacena" řekl Radek. "Bolí to?" Dodal ještě "Jsou to tři dny takže todocela bolí" řekla jsem. Dominik na mě pořád koukal nespustil že mě oči.
ČTEŠ
ugly love /milionplus/
Fanfiction"jak si jen mohl..." rekla jsem zoufale. "Promiň já nevěděl jsem co dělám odpusť" řekl. "Jdu pryč" rekla jsem a on opravdu odešel....