Ráno mi bylo celkem blbě. Šla jsem solu do kuchyně si dát vitamíny a taky prášek na hlavu. Šla jsem se prevlect. Vzala si tašku na nákup a sk nakoupit do města. Do města to má.e asi 15 minut. Nakoupila jsem jen to nejnutnější a šla domů. Pak jsem šla zase pracovat.
Je 11 a všichni jste spí. Proto jsem si vzala kameru a ská natočit takové povídali video.
Když jsem mela dotčeno upelq jsem buchtu a pak ská do pokoje. V pokoji jsem uklidila a šla do koupelny se trošku namalovat. Když jsem býka Namalována tak jsem šla psát knihu. Celé je to o mém životě. Pak jsem si zacvičit a šla do sprchy oblekla se zpátky do oblečení co jsem mela ráno a šla dolů. U stolu sedl dominik a jedl buchtu. Já si nakila vodu a sedla si na linku."chutná?" Rekla jsem. Nic neřekl. Tak jsem si sla sednout na gauč a pustila si film. Když jsem ho dokonala mela jsem hlad a tak jsem si udělala jídlo. Sedla si na linku a najedla se. Když jsem byla najedena tak jsem se obula a ská se projít do města. Asi čtyři holky se semnou vyfotili. "Hele holky já vím že budete šilet ale nechcete jít semnou na chvíli k nám můžeme pokecat natočit video a něco upéct" rekla jsem "Jo jasně" řekli nadšeně a my tedy šli zpátky na chatu. "Dobré ráno kluci" rekla jsem když jsem viděla celou partu kromě naty na sedačce jak žerou buchtu a čumí na Simpsonovi. "Dobré" řekli sborově. Holky jsem vzala k sobě do pokoje. Bylo jim tak 16. "A jak se vůbec jmenujete?" Rekla jsem když jsme si sedli na zem do kruhu. "Já jsem naty tohle je nell,ema a viki" rekla Naty. Takhle jsme se bavili asi patnáct minut. "Hele nechceme jít za kluky?" Rekla jsem ""Jo proč ne" řekli a šli jsme teď? Dolů kde byl už jen Jakub tom a Radek. "Čau Kdopak to je?" Rekl tom "to je naty,viki,ema a nell" rekla jsem "těší nás " řekl Jakub. "Pak jsme hráli hry atd a holky už museli domů. Pak jsem si sedla má gauč a s kluky koukala na filmy.Další den mi napsala Anička že neprijedou. Proto jsem si ještě lehla a spala dal. Probudila jsem se až kolem druhé odpoledne. Vstala jsem a dole byla jen Denisa s dominikem a jedli. "Čau" rekla jsem a chtěla si z lednice vytáhnout jídlo co jsem si včera nachystala. Nebyl tam. "Nevideli jste krabičku s jídlem co jsem si včera dělala" rekla jsem "je promiň já ji asi snědla" rekla Denisa. Vařila se ve mně krev. Tu krabičku jsem si i podepsala. "Tak příště nejhezčí jídlo z krabičky která je u podepsaná" rekla jsem a udělala si nove jídlo. "Nebuď na ní hnusná!" Rekl Dominik "Já ji jenom rekla že mi příště nemá jist jídlo" rekla jsem "aby ses neposrala Andy!" Rekl nasrane "Deniso chci ti říct že doufám že vám ti vydrží protože až budeš sedět měsíc v nemocnici a čekat až se probudí a oo tě podvede tak nečekej nic jinyho než jen že budeš v prdeli a na dně" rekla jsem a šla do pokoje. Tam jsem se oblekla a šla do města. Kuba nebyli doma. Zavolala jsem jim. "Čau kde jste?" Rekla jsem "teď jsme přišli do restaurace (nejakej název)" řekl "super počkejte na mě" rekla jsem a rychle došla za nimi najedli jsme se a šli zpátky na chatu. Já se šla zavřít do pokoje.
Nedki zaklepal."Dale" rekla jsem. Vešla do pokoje Denisa. Měla na sobě mikinu co jsem kupovala já. Tu kterou jsme měli z dominikem stejnou. "Muži se zeptat jak to bylo?" Rekla :prostě mě podvedl a můžu ti něco říct?" Rekla jsem "No povídej" rekla "ta mikina je moje kupovala jsem ji já i tu co má dominik" rekla jsem. Ona rychle odešla. Já jsem pak šla do sprchy a odlicila se. Když jsem vylezla z koupelny jen v ručníku lekla jdem se. Na posteli seděl dominik. vzala su oblečení a prevlekla se v koupelně. Když jsem přišla stále tam seděl. "Měla pěknou mikinu." Rekla jsem a uklidila si věci. "Rozesla se semnou" řekl "stejně si ji nemiloval" rekla jsem "to máš pravdu" řekl "Tak proč tady sedíš jak hromádka neštěstí" rekla jsem ironicky a odešla dopů kde seděli ostatní a hráli nějakou hru. Sedla jsem si k nim. "HA vidíš můžeme začít odznova protože Andy chce určí hrát taky" řekl nasraný Jakub a celé to rozdal znovu. Hráli jsme a smáli se. Pak přišel I Dominik který si sedl na gauč a byl na mobilu."děcka já nevím jak vy ale já jdu di výhřivky" řekl Tomáš. Vsichni odešli a já ještě sklidila hru. "Pojď taky" rekla jsem "nejdu. " řekl dominik "notaaak už s tebou není vůbec sranda nikosii" rekla jsem "Tak fajn" řekl a šel se prevlect jako já. Měla jsem na sobě klasické červené plavky. Vzala jsem si ručník a šla k vyhricvce. Už se čekalo jen na Jakuba s dominikem. Když přišli tak jsme šli konečně do vyhrivky. Já přidala ig story."Takže zahrajeme si hru" řekl Jakub "fr je to obycejnyy pravda nebo úkol" řekl pak. Zacli jsme hrát. "Tak naty pradva úkol" rekla jsem "úkol" rekla "Řeknu Radkovi proč ti byli špatně" rekla jsem ona mu to poseptala "Ty pičo hoši já budu táta!" Rekl "Já to věděla" rekla jsem a Ukázala na ni. "Tak niku pravda nebo úkol" rekla naty "pravda" řekl "je pravda že někoho miluješ?" Rekla natal "Jo" řekl a tak hle Aše hrálo dal. Po asi 20 minutách se ptal Jakub mě. "Pravda úkol" řekl "Fajn tak úkol" rekla jsem "sedni si dominikovi na klín" řekl a já se na něj vražedně podívala. Sedla jsem si na Dominika. "Jak dlouho" rekla jsem "třeba po pěti kolech" řekl Jakub.
Seděla jsem tedy na nikovi a po pěti kolech jsem si sedla vedle něj. Pak už jsme nehráli. Jen jsme leželi ve výhřivce a bavili se.Kluci pak odešli a já tam zůstala sama. Seděla jsem tam a užívala si to. Někdo se přidal. Dominik. "Copak?" Rekla jsem "nic" řekl. Sedl si naproti mne a seděl. Byli jsme Ticho. "Měla jsi pravdu" řekl "v čem" rekla jsem. "Jsem idiot" rekl "Tak v tom jsem pravdu mela" rekla jsem. "Promiň nechtěl jsem ti ublížit" řekl "už jsem se přes to přenesla" rekla jsem. Přitáhl si mě k sobě a já na něm seděla obkrocmo. On mě začal líbat. "Dej mi ještě jednu šanci" řekl "poslední pak na tebe seru" rekla jsem "dekuju" řekl. Já si položila hlavu na jeho hruď a ležela.
ČTEŠ
ugly love /milionplus/
Fanfiction"jak si jen mohl..." rekla jsem zoufale. "Promiň já nevěděl jsem co dělám odpusť" řekl. "Jdu pryč" rekla jsem a on opravdu odešel....