fourteen

532 10 0
                                    

O 14 dni pozdeji.Ráno mi někdo teplým dechem dýchal na krk. Byl to dominik co ještě spal. Chtěla jsm nějak vstát. Takže jsem se nějak vymroutila a chtěla jít pryč. "Nikam" řekl a stáhl si mě zpět."domi" rekla jsem "ne nikam nejdeš chci tě mít tady" řekl a ještě si mě ksoube přitáhl a jen jsme se mazlili."objednala jsem se na to tetování"rekla jsem "Fakt?"  Rekl "a taky asi  a 4 další"  rekla jsem. "Za chvíli budeš jak já" řekl a usmál se. "Náhodou potetovany holky jsou Mega hot" rekla jsem "to máš pravdu" řekl. Po hodině jsme vstali a objednali si snídani. Najedli jsme se a já šla udělat oběd. "Musím dneska di studia" rekla jsem když jsem Michala jídlo. "Dobré já asi zůstanu doma" řekl a byl na telefonu. S někým si psal. Neřešila jsem to. Pak jsem nandala jídlo. Šli jsme jíst a já se pak šla převléct. Oblékla jsem si bílé tílko a modré rifle a na to krátkou růžovou mikinu na zapínání. Oblékla jsem si bundu a šla do studia. "Ahoj" rekla jsem "Čau Andy" řekl tom a obejmul mě. "Hele jdu dělat objednávky" rekla jsem a sla. Dala jsem si sluchátka a balila si objednávky. Pak jsem šla nahoru k deckymu který něco nahrával s hasanem. Vešla jsem a sedla si na židli. Když donahravali tak jsme se přivítali. Pak jsme šli z prdele s hasanem nahrát track který už je vydany ale my ho chtěli v naší verzi. Nasedli jsme se a a já pak šla domů. "Ahoj" rekla jsem na chodbe naší sousedce "Andy?" Rekla smutně"deje se něco?" Rekla jsem "dneska když jsi odešla do studia tak do 15 minut k vám do bytu šla taková blondýnka." Rekla a Ukázala mi fotku. Býka tam hoe a dominik jak se s ní už na chodbě líbá. Bylo mi špatně. "Dekuju Veru pošli mu ti prosím" rekla jsem a do minuty jsem mela ritku v telefonu. "Tak dekuju a já jdu" rekla jsem a šla domů. Nějak zvláštně mě to nicilo že ani brečet se mi nechtělo. Býka jsem bez citu. "Ahoj lásko" řekl dominik když jsem vešla do bytu. Chtěli se mi z něj zvracet. "Cau" rekla jsem a šla k sobě do pokoje kde jsem zabalila věci a sepsala výpověď. Napsala 4 dopisy a šla vše rozvést. Šla jsem k Tomovi do pokoje a položila dopis s fotkou na postel. Pak k Radkovi a k hasanovi do bytu a nakonec k Jakubovi do kanceláře. Vzala jsem mikinu co jsem koupila sobě i dominikovi a položila ji k dopisu co jsem napsala cittovi. Pak jse  si zabalila a vzala věci. "Čau jedu do prahy" rekla jsem a z bytu odešla ke svému autu. Věci dala do kufru a jela domů. Pustila si playlist. Tekly mi slzy proudem. Doma jsem si sedla za notebook a psala knížku co mám rozepsanou. Pak jsem šla do vany kde jsem si pobrecela a šla spát.

Ráno jsem vstala a šla na tetování na které jsem objednaná. Nechala jsem si vytezovat nakonec text z písničky od ptk na spodek zad nad zadek.,lidi mění lidi podle potřeby za jiný" pa už jen nějaký na nohy a ruce a šla jsem domů tam jsem si lehla a šla spát protože mě to nějak vyčerpalo. Už mi nekolikrat volali a psali kluci. Probudila jsem se okolo 6 večer a nějak to na mě vše Spadlo. Brečela jsem protože kurva 3 týdny sedím v nemocnici a čekám až ho pusti a po dvou týdnech co je doma mě povede. Bylo mi to líto a cítila jsem se jako kdyby mi někdo rozbil srdce na kusy. Volala mi natka moje kamarádka. Zvedla jsem to celá ubrecena. "Jsi vpohode?" Rekla "snažím se být" rekla jsem své kamarádce se kterou jsem býka na tom posranym plese. "Andy je to kokot" řekla "Máš pravdu ale stejně milovala jsem ho" rekla jsem. "Heke budu muset jít jen jsem chtěla vědět jak jsi na tom." Rekla tipla hovor. Pak jsem se snažila něco sníst.jenomze jsem si dala sousto a běžela na záchod. Vykasala jsem dr na to a šla do koupelny kde jsem si vzala žiletky a párkrát se řízla. Po oblečení mi tekla krev pár kapek už spadlo i na zem já ská do sprchy a umyla se. Vlasy dala do drdolu a ruku zavázala pak jsem si sla číst na balkon a nakonec spát. Nějak jsem usla na gauči. 

ugly love /milionplus/Kde žijí příběhy. Začni objevovat