twenty- nine

514 13 0
                                    

Došla jsem do kuchyně ale dominik nikde. Šla jsem do pokoje ale nebyl tam. Na chodbě nebyly boty. Obula jsem se a v tričku běžela hledat dominika po Pardubicích. Potrebuju ho cítit. Běžela jsem po ulici dolů.

Už jsem to chtěla vzdát a jít domů. Byla mi zima. Šla jsem kolem parku. Když jsem ho uviděla. Seděl na lavičce a pil víno. Ještě z posledních sil jsem se rozběhla k němu. "Domi!" Rekla jsem a pohladila ho po tváři. "Andy..." rekl "už jsem tady" rekla jsem. Byl dost opilý a taky sjety. "Andy jdi pryč" řekl najednou. "Proč? Ne dominiku já nechci" rekla jsem. "Už tě nepotrebuju" rekl najednou. Nic jsem neřekla a šla zpátky do bytu. Tam na mě čekala bailey a Jakub. "Tak co?" Rekl s nadějí v hlase ale hned jak uviděl můj ubreceny obličej. "Andy to on to podvedl" řekl Jakub. "Jenomže já nemůžu být sama. Sama bez něho. Potrebuju ho. Nemám bez něj sílu ani chuť žít. "Andy jste jak z nějaké knihy. Zamilovala ji se do správného člověka ale ve špatný čas" rekl a obejmul mě. Pam už jsem s baley odjela domů.

O rok později.
I přes to že je bailey rok což je dost malý věk pro psa. Má rakovinu a dlouho žít nebude. Zamesic jdu na uspani. Má za sebou už moc operaci. Bude to další věc co mě pošle na dno a já už se na to pripravuju dlouho. Moji knihu jsem nevydala. Zrušila jsem to. Dominik mě pořád ničí i přes to že je to rok. Změnila jsem se. Už nejsem blondýnka ale černovláska a taky mi přibylo hooodne tetování. Moje postava je dost sportovní.
No a to se zatím změnilo. Ještě možná to že máma je na tom taky špatně. Po zdravotní stránce.

Právě dnes jsme se vrátili od veterináře. Když jsme přijeli tak bailey už šla pomalu do bytu. Tekly mi slzy. Nechci o ní přijít. Stejně jako jsem nechtela přijít o kluky. Nevidam se s nimi jen mě to ničí. A taky nechci přijít o mámu. Chybi mi bracha. Kdyz jsme přišli domů tak jsem se opřela o dveře a sjela po nich. Totálně jsem se zhroutila. Zavolala jsem Davidovi. "Už zase?" Rekl smutně. "Davide?" Rekla jsem ubrecene. "Už jedu" řekl a položil to. Do deseti minut byl tady. Za poledni 3 měsíce ke mně jezdí kvůli tomuto často. Odemkla jsem mu a okamžitě mu vpadla do náruče. "Už jen měsíc a je pryč" rekla jsem. "Andy bude ji líp" řekl "nechci o ní přijít stejně jako jsem nechtěla přijít o kluky A nechci přijít o mámu. Davide proč já" rekla jsem "Andy já nevím jsi tak úžasná holka a dějí se ti tak hrozný věci" řekl a pohladil mě po vlasech. Po hodině musel David odjet. Seděla jsem na gauči a brečela. Ale takovým způsobem že jsem skoro nemohla dýchat. Pořád jsem obímala bailey a nebo koukala na fotky co byly na stěně. Pak jsem nějak usla.

Vzbudila jsem se v autě. Někam mě někdo vezl. Koukla jsem se kdo řídí. David. Uklidnila jsem se a znovu usla. Pak jsem cítila jak mě někdo nese v náručí a někomu mě předává. Za ty poslední 3 měsíce vypadám hrozně. Mám kruhy pod očima a taky už nosím týden stejně oblečení. Vlasy mám zavazane v drdolu a vůbec se o sebe nestaram. Někdo mě položil na postel a odešel. Když jsem vstala byla jsem na místě kde jsem nebyla rok. Hrála tam hudba a svítící led pásky. Studio. Vstala jsem a šla do nahrávací místnosti kde seděl Radek a Jakub neco nahrával. Vešla jsem tak potichu že si mě nevšimli. Vypadali tak šťastně. Ukapla mi slza. Byla jsem šťastná že vidím svého staršího brášku šťastného. Pak si mě všiml. Okamzite přestal nahrávat a vyběhl z poza skla. "Lilly" řekl. Moje prostředí jméno. Andy lillen Vlčková. Říkal mi tak jen on a máma. Moc lidí neví že mám druhé jméno. "Promiň..." rekla jsem "to nic" řekl a obejmul mě a pohladil po vlasech. "Bailey umira" rekla jsem "ma rakovinu" doplnila jsem. "Andy je mi to líto" řekl "máma taky umira a já se pořád nepřinesla přes cittu" rekla jsem. "Máš kurva těžkej život" řekl Radek. Jakub mě pustil. Nic jsem neřekla a obejmula Radka. "Co naty?" Rekla jsem. "Chybíš ji" rekl "stejně jako nám všem" řekl pak ještě. "Andy co kniha?" Rekl kuba "zrušila jsem to" rekla jsem. Pak do místnosti vstoupil tom."dtejne ti černý vlasy sluší nejvíc" řekl a obejmul mě. "Dekuju" rekla jsem. Pořád jsem se nesmála ale někde uvnitř začal hořet naky plamínek který je plný naděje. "Co kdyby jsme šli koukat na film" řekl Radek. "Rada" rekla jsem a šli jsme k Telce. Pustili jsme si 4 díl Aftru. Nevím proč ale nějak je ten film baví. "Kurva ta má auto" řekl Jakub. Když jsme to dkoukali tak jsme šli na byt. "Lilly jen ti chci říct dominik má pritelkyni" řekl Jakub. Au. "Dobře" rekla jsem a falešné se usmála. Jakub odmkl a my vešli do bytu kde se toho odehrálo spoustu. Šli jsme do kuchyně a já si nalila pomerančový džus. Vypila ho a pak po sobě umyla sklenici. Nasadila jsem kapuci a šla jsem do svého starého pokoje. Otevřela jsem dveře. V pokoji býka má stará postel a prázdná knihovna. Ležela tam jen jedna kniha. Vzala jsem ji do ruky a pohlédla ji. Byla to kniha co jsem četla když jsem tu byla naposledy. Otevřela jsem skříň a byly tam moje tepláky a velké tričko po bráchovi. Po posteli je sufle kam jsem dávala jen věci na které si chci jednou vzpomenout. Nejak jsem neměla odvahu ho otevřít. Sedla jsem si na postel co nebyla povlečená. V pokoji to vonělo moji voňavkou jakoby se tu nevetralo. Na stole lezel můj deník. Už si ho nepíšu ale pamatuju si když jsem byla tu tak u toho stolu jsem ho psala a vypadá to že s ním nikdo nepohl. "Ahoj" řekl holčičí hlas. Byl příjemný. Moc  hezky. "Jsem Ema" rekla. "Lilly" rekla jsem. To bylo poprvé co jsem se představila jinak než Andy. Nevím nějak mě to napadlo. "Těší mě"  rekla. "Mě taky" rekla jsem. Nebyla jsem nijak nadšená ani jsem se na ni ještě nekoukla. Byla jsem pořád smutná a zničena. Koukla jsem se na ni. Byla to hneedovlaska. Modré oči a tmavší pleť. Byla moc hezká. "Dominikova přítelkyně že?" Rekla jsem a hrála si z prsty. "Jakubova sestra že?" Rekla. "Nejsem Andy" rekla jsem. "Tak kdo pak jsi?" Rekla "jsem jen Jakubovi známá" rekla jsem a vstala a odešla. Šla jsem ke kubkvi mu to říct. Říct mu ze ema si myslí že nejsem jeho sestra. Řekl že to chápe. Lak jsem šla do kuchyně kde byla ema a nik. "Ahoj Lilly" rekla ema. "Ahoj Em" rekla jsem a vytáhla si džus. "Dominiku to je ona Lilly" rekla ema. "Ahoj niku" rekla jsem a milá si do sklenice džus a přidala led. Nepoznal mě. "Jste moc hezky pár" rekla jsem a sedla si na ostrůvek. Přesně tam kee jsem sedala jen já. Co nejblíže k velkému oknu. "Děkujeme" rekla Em. Byla hodná a milá. "Co ty Lilly máš přítele?" Rekl dominik. "Zrovna teď nejsem pripravena na to mít přítele protože jsem se nepřinesla přes toho starého" rekla jsem. "Lilly tak co?" Rekl Jakub co teď přišel do kuchyně. "Zrovna řešíme moje vztahy" rekla jsem a falešně se usmála. "Jo tak tvůj milostný život byse měl z filmovat" řekl tom co taky přišel. "Odkud ji vsichni znáte?" Rekl dominik. Přece jenom jsem mela pořád kapuci a nebylo mi vidět tolik do obliceje. "Ty ji taky znáš" řekl Jakub ledově. Jakoby se mě zastal. Sundala jsem si kapuci. "Kubo vezmu di nějaký tričko jo?" Rekla jsem a sla k němu do pokoje. Vzala jsem si  obyčejné bílé nike tričko. Koukla jsem se do zrcadla. Byly mi vědět krásně kerky. Pak jsem se vrátila do kuchyně. Panovalo tam ticho. "Lilly můžu s tebou mluvit?" Rekla Em. "Jo jasně" rekla jsem a šli jsme do pokoje. Do dominikova pokoje. "Jsi Jakubovi sestra že jo?" Rekla upřímně. "Jsem Lilly" rekla jsem "jeho sestra sejmenuje Andy" rekla jsem pak. "Jeho sestra se jmenuje Andy lillen Vlčková Jakub wenedavno zmínil" rekla. "Musela jsem" rekla jsem. "Nechtěla jsem jen aby si mě musela poznat" rekla jsem. "Měla jsi něco nikem?" Rekla. "Em Řeknu ti jen a teď mi opravdu věř protože já nevěřila. Dávej si na něj pozor a nespal se." Rekla jsem, vzala si věci šla do kuchyně se rozloučit. "Rada jsem vás viděla" rekla jsem "mizis?" Rekl Radek ."Přesně tak mizím" rekla jsem pal jsem si odbula boty a šla na vlak. Koupila jsem si jízdenku a jela do Prahy.

O měsíc později. Dneska uspali bailey. Brečela jsem. Taky jsem za ten měsíc napsala novou knihu a ve vydavatelství rekla že jim řeknu až ji mají vydat. Rozhodla jsem se že už nechci dal trpět. Máma už svůj boj taky vzdala. Vzala jsem papír a tužku a zacla psát 3 dopisi.

Jakube pamatuješ jak jsme
Byli tenkrát na ty párty a ty jsi mi řekl že jednou něco chceš dokázat? si to pamstuju moc dobře. Chci tu říct že jsi to dokázal l vypadáš šťastně. Nikdy to nevzdávej i když to říká tak práva. Vždycky jsem chtěla být teta Andy ale asi se toho nedočkám protože jsem svůj boj prohrála. Stejně jako ho prohrála máma, bailey nebo jackpot. Nechci aby jsi volal stejně jako jackpota protože budu koukat nenápadně s ním. Chci aby jsi každou svoji show byl pyšný na to co jsi dokázal. Prosím nezapomeň na Na to jak jsme spolu dělali kraviny.

Lilly

Milý dominiku
Je mi líto co se mezi námi stalo a je mi líto ze jsem se přes to nedokázala dostat. Celý tento boj jsem prohrála.bud s emou statný je moc milá a hodná. Doufám že spolu budete mít štěstí. A doufám že na nezapomenes. Nezapomeneš na to jak jsme spolu chodili na kafe a dělali picoviny. Doufám že jednou budeš mít rodinu stejně jako Jakub. Pořád miluju.

Andy lillen Vlčková

Davide je mi líto ze to dělám
Ale to nezvládnu. Prosím nelituj ani sebe nemůžeš za nic. Snažil ses mi pomoct. Proto prosím jen pořádně oslav to že to Nebudu tím že si naliješ whisky a budeš číst moji knihu. Budu sledovat. Doufám že na nezapomenes a budeš mít jednou rodinu a spoustu děti. Pozdravuj všechny z bývalé párty a hlavně kluky z gunpointu.

Andy

Zavolala jsem Jakubovi. "Ahoj Kubo jeb prosím nasedni i z dominikem Do auta a přijeďte" rekla jsem. "Jasně do dvou hodin jsem tam." "Klíče jsou tam kde vždycky" rekla jsem a tipla hovor. Davidovi vi jsem napsala zprávu. Pak jsem si obula boty a šla na své oblíbené místo které bylo přímo u vlaku. Skočila jsem. A tím ukončila svůj boj...

ugly love /milionplus/Kde žijí příběhy. Začni objevovat