Ráno jsem vstala a šla do studené sprchy. Pak jsem se oblekla. Měla jsem na sobě sportovní leginy a podprsenku a na tom už jenom cropnute tričko. Vzala jsem si sluchátka a placenou tašku a šla nakoupit. Pak jsem šla s nákupem domů si udělat jídlo. Pustila jsem si album kruhy a vlny a vařila si snídani. Pak jsem se najedla a šla dělat oběd abych ho potom nemusel dělat. Zavolala jsem Tomovi aby Kubovi. "Ahoj Kubi" rekla jsem "nechcete přijet na oběd?" Rekla jsem "Jo klidně Vem i ostatní" rekla jsem "Tak v 1 čau" rekla jsem a tipla hovor. Udělala jsem jídlo co umím nejlépe. Lasagne. Když už jsem je dala do trouby tak jsem slla psát knihu a taky bapaday na videa atd. Odpovídala jsem na emaily a pak točila spolupráce. Nakonec jsem vyfotila nivou fotku na ig.
Andy._v
Liked by yzomandias and 40938..
Com:
Goldcigo:❣️
Anna sulc: kraskaaa
Davideeek._: thats my girlPak jsem nachystala pití a šla si číst. Za hodinku mají přijet.
Někdo zvonil tak jsem šla otevřít. Za dveřmi stali 4 kluci. "Ahoj! Pojďte dal" rekla jsem "No nazdar" řekl kuba a obejmul mě. Ja Pak šla vyndat lasagne. "Andy my jsme tu taky" řekl tom a já ho též obejmula Pak i ostatní i dominika ale jen letmo. Pak si šli kluci sednout a já šla na dveře jídlo. Položila jsem jim talíře s jídlem na stůl a nandala i sobě Pak jsem si sedla k nim. "Tak dobrou chuť" rekla jsem a všichni jsme zacli jist.
"Diky bylo to moc dobré" řekl hasan a podal mi talíř. Já ho uklidila do myčky stejně jako ostatní talíře. "Andy a co budeš tento týden dělat?" Rekl Jakub "pracovat, makat na projektu a fotit" rekla jsem "dost nuda co?" Rekl hasan. "Jo docela jo" rekla jsem a sedla si na židli. "Nechceš jet s námi na chatu?" Rekl Jakub "Hej proč ne ale budu pracovat" rekla jsem "Fajn tak zítra v 11 tě vyzvedneme" řekl tom. "Tak dík no a nejdeme se třeba projít?" Rekla jsem "šel bych" řekl Radek a šli jsme se projít. Docela jsme se nasmali. Pak už kluci museli domů. Já jsem doma uklidila a šla se umýt. Pak jsem ská spát protože zítra musím dřív vstát
Zvoní mi budík. Vypnu ho a vstávám. Otevřela jsem okno a riztahla žaluzie. Dá jsem si studenou sprchu a šla se obléct. Vzala jsem si uple světle modré rifle a k tomu bílí top a na to nějakou Mega velkou mikinu co jsem našla ve skříni. Pak jsem si zabalila věci má týden. Oblečení jsem mela fakt hodně ale nikdy nevíte. Pak jsem si dobatohu dala kameru a stativ, notebook a nabíječky a dvoje sluchátka. Pak i dvě knihy a vitamíny a šla rychle do Starbucks který mám naproti domu. Šla jsem si pro ťrešňový čaj který jsem si dala do svého Mega velkého kelimku že Starbucks. Pak jsem šla domů kde jsem zabalila kosmetiku. Dnes jsem se nemalovala. Ucesala si vlasy do nízkého culiku a udělala si rychlou snídani. Najedla se a už mi kluci volali kde jsem. Vzala jsem si kufr a batoh pak krabici s botami a jedny boty na nohy a šla dolů. Dole stala dodávka a u ní kluci. Dala jsem si věci do kufru a jeli jsme. "Ty musíš být Andy!" Rekl holčičí hlas. Uf nebudu tam sama. Otočila jsem se a viděla naty. Vím kdo to je je to přítelkyně Radka říkal mi o ní. "A ty naty že?" Rekla jsem. "Jo to jsem já" rekla a obejmula mě. "Jo jinak Andy kde si vzala moji mikinu?" Řekl Jakub "No to víš ona se tam nějak objevila" rekla jsem "Jasně no" řekl. Pak jsme se dal bavili a nakonec zastavili na benzince. Vylezla jsem z auta a šla si něco koupit. Nakonec jsem si vzala nějaký energiťak a bonbóny a šla do auta. Sedla jsem si na místo za řidičem k okynku nandala si sluchátka a jen poslouchala písničky. Když jsem si vypila pití a snědla bonbonky tak jsem usla.
"Andy!" Rekl Jakub a zatrasl semnou. "Jo už jdu" rekla jsem a vylezla z auta. Stali jsme už na druhé benzince. Tentokrát jsem si koupila bagetu a kafe a ská si zase sednout. "Jak dlouho ještě pojedeme" rekla naty "tak dvě hodiny" řekl Jakub "Ty pičo jakube ty neumíš vybrat chatu co je třeba dvě hodiny od nás vole ale musí být skoro šest hodin daleko" rekla jsem rozespale a zase chtěla jít spát ."Andy neser" řekl Jakub. "Naser si" rekla jsem už ze zavřenýma očima.
Vzbudila jsem se asi po hodině a šla na ig. Kuba mě označil ve story.
Náhodou pěkná fotka. Prezdilela jsem to. Nakonec jsem cestu přežili. Hráli jsme Uno a tady ty sračky. Když jsem vyrážka z auta tak jsem se protáhla a šla si pro věci. Pak už jsem běžela jako ostatní si zabrat pokoj. Ten můj vypadal tak to
Ještě přímo naproti posteli byli skříně a vstup do koupelny. Zrovna jsem vběhl Jakub že si ti zabere."A teď si naser Jakube" rekla jsem a Ukázala na něj s prdele prostredniček. "Andy já tě nesnáším!" Zerval a zalezl do vedlejšího pokoje. Poslala jsem ještě vzdušnou pusu. Pak jsem si tak nějak vybalila věci a šla dolů do kuchyně si udělat pití. Byla jsem tam sama. Teda alespoň jsem si to myslela dokud mi někdo nedal ruce ne boky. Rychle jsem se otočila. Dominik. Rychle jsem se vyvlekla a šla k sobě do pokoje. Po chvíli přemýšlení nqd tím jsem běžela na záchod. Chtělo se mi z toho zvracet. Přiběhl Jakub a držel mi vlasy. "To jsem tak hnusně že musíš blit" řekl a já už byla hotová umyla si pusu a vycistila zuby. "To spíš Dominik je odpornej" rekla jsem. A šla si lehnout. Jakub si lehl ke mně a pustili jsme si film. Pak jsem usla a cítila jsk Jakub odešel.
ČTEŠ
ugly love /milionplus/
Fanfiction"jak si jen mohl..." rekla jsem zoufale. "Promiň já nevěděl jsem co dělám odpusť" řekl. "Jdu pryč" rekla jsem a on opravdu odešel....