nine

759 16 0
                                    

Dnes ráno jsem se rozhodla že všem udělám snídani do postele. Vstala jsem a nachystala lívance dala je na talířky a donesla každém do pokoje. Teď už mi zbývá jen Dominik.zaklepala jsem. "Dale" ozvalo se. Dominiku kurva nemuz3s ještě spát. Vešla jsem a viděla domču jen v šedých teplakach jak sedí u stolu a něco píše. "Nesu ti snídani" rekla jsem a položila mu ji na stůl. "Dekuju" rekl a já odešla. Pak jsem se nasnudalak u stolu sama a nakonec jsem se převlékla a šla pěšky do studia. Ve studiu jsem si udělala kafe a nasadila sluchátka a šla poslouchat písničky a u toho upravoval klukům fotky. Pak jsem šla dělat objednávky. Něco jsem balila u stolu a nekdi mě pohladil po zádech a šel jakoby dal. Otočila jsem se a viděla domču jak jde s balíčky mi pomoct. Sundala jsem si jedno sluchátko. "Co ty tady" rekla jsem "jdu ti pomoct" řekl "to vidím." Rekla jsem. "Přestaň být tak zvědavá" řekl a usmál se. To je po dlouhé době co ho vidím se usmívat. "Úsměv ti sluší" rekla jsem "dekuju tobě taky" řekl. "Andy ještě s tebou nemám fotku" řekl "Tak to musíme napravit."  Rekla jsem a on šel ke mně z mobilem.

"Pošli mi ji" rekla jsem a dominik mi poslal všechny co jsme nafotili. Dala jsem si jednu na tapetu.

Pak uz jsme dal balili objednávky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak uz jsme dal balili objednávky.

Je čas oběda a my šli na shusi. "A kdy máš vlastně narozeniny?" Zeptal se "7.7" rekla jsem a zasmála se. "Dobrý datum" řekl "taky si myslím" rekla jsem a dal jsme jedli. Volal nám Jakub. "No kubi?" Rekla jsem "hele Andy mi chceme jet s klukama na týden nachatu pojedete taky?" Rekl. "Promiň Kubi ale já asi nepojedu dám ti dominika a domluvte se" rekla jsem a dala svůj telefon dominikovi. "Ne nemam na to čas musím něco dodělat a navíc musí někdo balit objednávky" řekl a tipl hovor. "Mohl jsi jet" rekla jsem "chvíli si odpočinout od všeho a hlavně ode mě stejně jako kluci" rekla jsem "jak říkám mám toho moc" řekl a dal to neřešil. Když jsme dojeli tak jsme se hádali kdo zaplatí. Nakonec to zaplatil Dominik. Pak už jsme šli domů. Doma jsem býka na telefonu a pak už jsem se šla večer jenom projít. Musela jsem ještě nakoupit jídlo."domi jdu se projít a nakoupit" rekla jsem "Já jdu s tebou" řekl a opravdu šel semnou. Prošli jsme se a šli jsme do supermarketu a nakoupit. Kupovali jsme jak nezdravé veci tak i zdravé. "Diminiku neee to už nebereme" rekla jsem mi kdyz donesl zmrzlinu. Jakoby neslyšel a dal si ji do plného košíku. Pak už jsme jeli zaplatit
."dneska platím já" řekl. Nic jsem neřekla a nechala ho to zaplatit. Pak už jsme šli s taškami domů

Vybalili jsme nákup a já šla upéct nějakou buchtu. Stala jsem u ostrůvku a najednou mi někdo dal ruce na boky. "Copak to děláš?" Rekl Dominik "peču buchtu" tekla jsem a privoneka k němu. Nebudu Lahti hrozně hezky voní. "Aha" řekl a začal mě líbat na krku. Měla jsem v Bruselu tolik motylku. Ale muselo tohle všechno už přestat. "Diminiku dost" rekla jsem vážně  on přestal a já se na něj otočila. "Nechci být jen tvoje hračka když chceš sex nebo něco takového já jsem obyčejná holka co prostě asi má štěstí nebo já nevím ale nechci to takhle" rekla jsem "Andy" řekl "Ne Andy já už nemůžu vysílače mě to a mám z toho akorát špatnou náladu. Z toho že si potom co mě líbat vždy privedes kurvu. Z toho že když tu nejsem sjedeš se do bezvědomí a já musím přijet. Z toho že jsem stratils co miluju a mám i debilní pocit z toho ue vždy když jsem v Praze sama tak se mám dobře a můj život jde zase zpátky do normálu jenomže ani jeden z vás není schopnější pochopit že se snazim. Dát dohromady. Nudlí to nechápete jen protože jsem holka. Ještě j tomu sestra vašeho kamaráda a nejsem jako on. Já nejsem kurva Jakub. Prostě jsem Andy. Nechodím di Kubu každý víkend ani nehulim a nic takového cvičím a jim zdravě a nikdo si nevšiml že se vlastně vůbec nemám dobre. Že vlastně nejsem šťastná!" Rekla jsem všechno. Všechny svoje pocity a myšlenky.

ugly love /milionplus/Kde žijí příběhy. Začni objevovat