eighteen

527 14 0
                                    

Pal jsem si sedla na barovou židli a pila nějaké pití. "Můžu?" Rekl mne známý hlas. Kuba. "Jo" rekla jsem a usmála se. "Blonďaté vlasy ti sluší" řekl "dekuju" rekla jsem. Je mi špatně z toho že jsem je tam jen tak nechala ale jinak to nešlo. "Proč?" Rekl. "Dominik mě podvedl" rekla jsem "jak to víš?" Rekl.vzala jsem telefon a Ukázala mu video. "Možná proto" rekla jsem "Andy měla jsi to říct"rekl "Jo ja vim ale je mi z něj špatně a nic jiného mě nenapadlo. " rekla jsem a kuba mě obejmul. "Dominik je debil" řekl "doslova kreten" rekla jsem a usmála se. "Už si se dneska s někým bavila?" Rekl a myslel tím lidi z labelu "s Tomem a dominikem" rekla jsem"tak to jo Tomáš MW pořád přemlouvat ať za tebou jedeme a koukám že přibyli tetování" řekl "už to tak bude" rekla jsem. Pak za námi přišli i ostatní kromě Dominika ten se bavil s nějakou holkou. "Andy?!" Rekl překvapeně Radek a obejmul mě. "Ahoj" rekla jsem. "No a co vlastně jak to jde?" Rekl hasan "Tak normálně" rekla jsem "Tak tojo" řekl "Změnila si se" řekl Robin "ji to asi jo" rekla jsem. Nevěděla jsem o čem se s nimi bavit. "Kluci chci se omluvit ze jsem tak utekla a nechala jen dopisy. Nevěděla jsem co mám dělat a tak jsem odesla" rekla jsem smutně. Nuc nerekli a všichni jsme s eobejmuli. "Jo jinak vše nejlepší k narozeninám ségra" řekl bracha "díky" rekla jsem. "Koho ti vyslychate?" Rekl dominikktery byl na mobilu. "Jednu takovou slečnu" řekl Tomáš. "Je alespoň hezká" řekl "moc" řekl kuba. Já se na něj usmála. Dominik se pak podíval ne mě. "Hoši já musím" rekla jsem a šla na záchody. Koukla jsem se na sebe do zrcadla. Musela jsem zavolat Davidovi.
"Co potřebuješ kočko" řekl "je tu Dominik" rekla jsem "Andy neposer se z něho a buď hvězda jako vždy" řekl "Davideae to je jiný" rekla jsem "Andy buď před jim největší Queen" řekl "Jo přesně tak vyser se na nej" rekla Anička co zrovna vylezla ze zachida a obejmula mě "když já mám strach" rekla jsem "Vlčková neser" řekl David "Ty mě neser" rekla jsem "ne Andy fakt když se mu budeš vyhýbat bude to horší. Ukaz mu co s tebou udelal a že ho už nepotřebuješ" rekla Anička "máte pravdu." Rekla jsem "hele sice nevím kdo to je ale má sakra pravdu. No nic musím jdu se ožrat cau" řekl David a tipl to. "Tak Andy ty se teď navoníš upraviš a přijdeš tam jako hvězda" rekla a chytla mě za ramena. "Máš pravdu neposeru se z něho" rekla jsem a vytáhla Leška a voňavku. "Přesně tak" rekla avtaky se upravila pak jsme stáli u dveří. "3,2...1 bez ho zničit" rekla a otevřela dveře a já šla zpátky jako hvězda. Došla jsem za nimi a sedla si zase na židli. "Vpoho?" Rekl Jakub "Jo proč?" Rekla jsem a usmála se. "Nic nic" řekl. Cinkl mi mobil.
Anicka: vedeš si skvěle 😻

Zprava mě potěšila usmala jsem se. "Copak proč pal se tak culime" drkl do me tom. "Ale nic" rekla jsem a vypla telefon. "No Andy a co kluci?" Rekl Andreas. "Hele momentálně nikoho nepotrebuju mám všechno co chci a nepotrebuju někoho mám kamarády" rekla jsem. "Tak to má být" řekl kuba. Já se jen usmála. "Viděla jsem ten podcast"  řekl dominik "Tak to je fajn líbil?" Rekla jsem "a moc" řekl s ironií. "Tajy se mi líbil" rekla jsem. "Jo něco jsem taky viděl" řekl hasan. "Moc jsem si to tam užila" rekla jsem "No a kdo byl ten kluk" řekl dominik. To bys chtěl vědět co. "To byl David můj kámoš vytáhl mě vždy že sraček jako jsou vztahy a tak dále" rekla jsem schválně. "Ukaž jak vypadá" řekl decky. Já vzala telefon a Ukázala mu fotku kde hsem já a dáva. "Vypadá dost v chillu" řekl "mám ho ráda je fajn" rekla jsem a odepsala na zprávu od Aničky. "Co chystáš tak velkého" řekl tom. "To vám zatím neřeknu" rekla jsem "notaaak" řekl Jakub. "Ne fakt ne" rekla jsem. "Jses hrozná" řekl decky. "Beru si to osobně" rekla jsem a Ukázala na něj "myslel jsem dokonala" řekl "Tak dobře Teda" rekla jsem. Pak jsme se dal bavili a já se pak vytratila. Šla jsem do druhého patra na takovou velkou terasu kde taky bylo spoustu lidí. Šla jsem si pro něco sladkého a pak se šla zase s někým bavit. Vsichni byli moc mílí. Pak jsem chvilisedela na paletové sedačce sama a koukala do telefonu a pridavala fotku na ig story. Někdo si prisedl. "Změnila si se" řekl ten dotyčný. "Už to tak bude" rekla jsem "už nejsi an kterou znám" řekl nik. "Já už ji ale znát nechci" rekla jsem "ta stará byla lepší"
"Někdo mě musek změnit" rekla jsem. "Byl jsem sjetej"  řekl "dobrá výmluva dominiku
Byl jsem sjetej. Hochu já jsem te mohla uacyttri týdny podvest tolikrát a neudělala to" rekla jsem "ja vim" řekl "milovala jsem tě" rekla jsem. "A jak to cítíš teď?" Rekl "nic" rekla jsem upřímně. Pak jsem vstala a šla pryč.

Bylo kolem 10 večer a já se rozhodla iz jít domů  spoustu lidí už tam bylo jen kvůli chlastu atd. Nepila jsem nic alkoholického takže jsem mohla vklidu jet domů. Pustila jsem si písničky a jela do Prahy. Cestou se rozbrecela když jsem si vzpomněla na to všechno co jsem s nimi zažila....

ugly love /milionplus/Kde žijí příběhy. Začni objevovat