Čepy večer jsme byli ve vyhrivce. "Už je mi zima jdu nahoru" rekla jsem a chtěla jít. "Přijdu k tobě později" řekl. Já se zabalila di rucniku a šla domů. Když jsem vyšla nahoru tak jsem si dala sprchu a prevlekla se do pyžama. Lehla jsem si do postele a objednala dvě pizzi. Jednu pro mě a druhou pro nika. Ležela jsem a koukala do telefonu. Volal mi kurýr že dovezl pizzu. Sla jsem tedy dolů zaplatila a zaklepala na Dominika. Otevřel. "delej než někdo půjde"
Rekla jsem a sla do pokoje. Dominik šel hned zamnou. Taky už býk v pyžamu. Teda jenom v kratasych. Lehla jsem si do velké postele a Dominik vedle mě. Snědli jsme pizzu a šlo koukat na film. "Počkej a ona jako sla za ním je kvuli tomu typový skoro 200 km a on tam není" řekl "Jo tak nějak" rekla jsem. "Domi mne je zima" rekla jsem on si mě přitáhl k sobě a obejmul mě pak nás ještě přikryl dekou. Vypl počítač a mazlil se semnou. "Dekuju" rekl já nic neřekla adala mu pusu. Pak jsme usli.Ráno mě probudil domca. Vstal celkem brzo. Já šla do sprchy a pak se v koupelně vyměnila s dominikem. Oblékla jsem si tepláky a velké tričko. Udělala si skin Care a opět se dnes nemalovala.i když jsem se rozhodovala. "Nemusíš se malovat jsi hezká tak či tak" řekl a dal mi ruce na boky a líbal mě na krku. "Prosimte" rekla jsem a otočila se k němu a políbila ho. "Ne fakt jsi krásná" řekl a já ho obejmula. "Jsou i hezčí třeba naty nebo Anička" rekla jsem "pro mě si nejhezčí ty" řekl. Pak jsme šli dolů kde seděli ostatní dělali jsme že se zase nenávidíme. "Dobré ráno" řekli jsme oba dva. "Čau" řekl Jakub. Dominik šel k lednici a vynadl zase moji krabičku. "Dominiku to je moje" rekla jsem "už není" řekl hnusně "jses fakt kokot" rekla jsem. O snědl moje jídlo a já si musela udělat svoje. "Kurva přestanete se už hádat" řekl Radek "on mě podvedl" rekla jsem "a ona je děvka" řekl. Pak jsme dělali že se hadame a nakonec jsem odesla nahoru a on taky ale ke mně do pokoje. "Promiň" řekl a obejmul "to je jedno byla ti celkem sranda" rekla jsem "to jo ty jejich obliceje." Rekl a polibil mě. Pak jsem šla s naty di vyhrivky. "Musím ti něco říct" rekla jsem "ja už to vím"rekla a usmála se "preju vám to" rekla "jak to víš?" Rekla jsem "viděla jsem vás" rekla "Tak to nikomu neříkej" rekla a takhle jsme se bavili. Nakonec jsme vylezli a šli se umýt. Já si dala pyžamo a šla pracovat. Šla jsem s prací dolů ke stolu. Nikdo tam nabyl všichni šli na jídlo do restaurace. Já neměla chuť tak jsem nesla. "Copak děláš" řekl dominik a zezadu mě obejmul. "Pracuju" rekla jsem a pohladila ho po ruce. "Musíš?" Rekl "Jo právě že jo mám moc emailů atd" rekla jsem. "Tak já udělám večeři" řekl a šel uvařit něco dobrého. Když jsem meka všechno hotové tak jsem vyšla počítač a šla pomoct nikovi. "Copak to bude?" Rekla jsem "špagety" řekl. Já mu pomohla. Pak jsme se najedli a šli k němu do pokoje. Sedla jsem si nanej obkrocmo a zacla ho líbat na krku. Nevyspali jsme se spolu jen jsme se mazlili. Pak jsme šli dolů pro něco dobrého a šli koukat ba film. Já jaksi usla. Cítila jsem jak mě někdo položil do postele.
Ráno jsem vstala a ská běhat. Když jsem doběhla vsichni seděli v kuchyni a snídali. "Ahoj!" Rekla jsem s dobrou náladou a udychanym úsměvem. "No čau máš nějak dobrou náladu" řekl Jakub "to vis" rekla jsem "ne fakt máš nejk moc dobrou náladu"rekl tom "Co je mám jen dobrej den" rekla jsem a protáhla se. "Ty vidím co jsi si snupla?" Rekl Jakub "Jakube nech ji" rekla naty a debilně se na mě usklibla. Já si pak udělala snídani najedla se a šla se vysprchovat. Oblékla jsem si rifle a mikinu vzala si klíče mobil a peněženku a šla dolů. "Jdu nakoupit!" Rekla jsem a sla pryč. Když jsem se vrátila všichni seděli u filmu a zdali popcorn. "Fakt je dneska nějaká divná"rekl Radek já na něj ukázala prostředícek a šla vyklidit nákup pak jsem si sedla k nim a Jakubovi vzala z ruky misu popcornu. Nějak mě ten film nebavil tak jsem šla di pokoje sedla jsem si na sedačku co tam mám a přemýšlela.
ČTEŠ
ugly love /milionplus/
Fanfiction"jak si jen mohl..." rekla jsem zoufale. "Promiň já nevěděl jsem co dělám odpusť" řekl. "Jdu pryč" rekla jsem a on opravdu odešel....