Başlangıç

12 2 0
                                    

Nereden başlayacağımı gerçekten bilmiyorum, son 4 yılda hayat çok telaşlı. Mutlu sonla bitecek bir hikaye değil ama anlatmakta fayda var çünkü sonu bizim çabalarımıza uygun gelmese de biliyorum ki hiçbir şey eskisi gibi olmayacak... Kendimi tanıtmama izin verin, benim adım Aliénor, Aliénor CHARNIER ve size kendi hikayemi, bizim hikayemizi anlatacağım, kitaplarda okuyabileceğiniz veya filmlerde görebileceğiniz ve yine de çok gerçek olan bir hikaye. Fransa ve Türkiye arasında her şey oluyor, ne derseniz deyin, kader veya karma ama bu ülke her şeyi değiştirdi, benim kaderim onun sayesinde değişti... ama oraya nasıl geldiğimizi anlatayım!

İşte 2019'dayız, mümkün olduğunca kesin olmak gerekirse 14 Ocak'ta! İkinci oğlumu, adı Malo olan ikinci oğlumu yeni dünyaya getirdim. Tıpkı ağabeyi bebekken olduğu gibi güzel, akıllı ve huzurlu bir bebek. Bu nedenle Malo, Ocak ayında soğuk ve kışlı bir günde geldi, ancak hoş bir bağlamda: biraz kıskanç olan ağabeyi Tom vardı, 3 buçuk yaşında bu neredeyse normal ve babası o sırada 30 yaşındaydı. Tom'a babasının çalışma odasında bakarken çok kötü bir deneyim yaşadığımız için, Malo'nun birinci doğum gününe kadar evde kalacağım, böylece o yürüyebilecek ve daha bağımsız olacak ve yeniden yaşamak zorunda kalmayacağız diye anlaşmıştık. 9 aylık bebeğimizi hastaneye yatırmanın ızdırabı! Bu nedenle, yalnızca aileme, rüyama adadığım bir yılın ardından Ocak 2020'de işe döneceğim!

Eve döndüğümde her şey yavaş yavaş rayına oturuyor, demek gerekir ki doğumdan önce bir genel bakıştan faydalanmıştık, doğum iznimde, çocukların babası ben hamileyken çok daha şefkatliydi ve ev işleriyle ilgili hiçbir şey için bana sitem etmezdi. Ne yazık ki, Malo mükemmel olsa bile, emzirme tiroidimde başka bir bozukluğa neden oldu, zaten birkaç yıldır sözde "Hashimoto" hastalığından mustariptim, kendimi çok çabuk bitkin ve bunalmış buldum, öyle ki bir süre hastanede yatmak zorunda kaldım. birkaç gün, gerçekten mevcut olan semptomları izlemeden. Bu bölümün ardından hayal kırıklığından hayal kırıklığına uğradım... Yavaş yavaş, fiziksel ve ardından psikolojik bir bitkinlik başlar ve belirsiz bir süre için.

İlk önce "temel" eleştiriler vardı:
"İyi akşamlar. Günün nasıldı?" akşam eşim işten eve her geldiğinde söylediğim ilk sözler oldu.
- Hımm, evet, her şey yolunda ya sen?
- Evet, burada Malo harika bir tempoya sahip, Tom'u okula bıraktıktan sonra biraz dışarı çıktık! Ögretmeni hala çok cana yakın, ama sorun değil!
- Yemek için ne yaptın?
- Makarna, kremalı ve mantarlı tavuk ve yeşil fasulye
- Ve çamaşır, yapabildin mi?
- Üzgünüm, yarın yapacağım, sıkmaya çamaşır kalmamıştı, boş döndürmeyi sevmiyorum
- Ah! Zar zor temizliyorsunuz, en azından çamaşırların biteceğini umuyordum!
Zaten sadece çocuklar için!
- ...söz verdiğim gibi yarın yapacağım"
Dürüst olmak gerekirse, onunla tartışmak istemedim, oldukça inatçıydı ve çocukların önünde tartışma başlatmaktan çekinmedi, ben de yapmadım. onun Oyununa girmek istiyor.

Zaman geçti, sık sık evin "kirli" olduğu, günlerimde "hiçbir şey" yapmadığımı, ona bakmadığım için beni suçladı. Sürekli savunma halindeydi ve çok kolay sinirleniyordu. Bana gelince, annelik rolüm ve 2 çocuklu yeni (geçici) "ev hanımı" işlevlerim yüzünden tamamen kör olmuş, ne olduğunu fark etmemiştim ... ve daha da önemlisi, başıma neyin geleceğini. .bir süre sonra.... Bir öğleden sonra Tom okulda değildi ve Malo uyuyakalmıştı. Biraz oynayıp alfabe üzerinde çalıştıktan sonra büyük oğlumla kısa bir ara vermeye karar verdik. Birkaç bisküvi, onun için bir sıcak çikolata ve benim için bir çay. O gün çay için su her zamankinden çok daha sıcaktı, sanırım su ısıtıcımda bir sorun olmuş olmalı, çünkü su daha önce hiç bu şekilde kaynamamıştı, işte böyle hayatımın en kötü fikirlerinden birini edindim!
Hani bilinçaltınızın size "ev kazası => Tehlike!" dediği türden fikirler. ve bariz işaretleri görmezden gelmeniz!

Fatih & AliénorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin