Bölüm 3

539 23 17
                                    

Hellöööö ben geldim.Bu sefer biraz farklı bölüm karşınızda var.Şöyle hayal edin.Kaya kovdu Şahikayi evden ve karınla artık rahat rahat yaşıyor ama Şahika herşey bozmakta kararlı.Keyfili okumalar dilerim.

Alina


Erim ve Yığıt sabırsızlıkla beklemişler anneni ve babanı gelmesi için.Şahika çoktan gitmiş ve evde gerçekten huzur var.Kaya Enderle Maldivelere
gitmiş ve çok güzel vakit geçirmişler.5 gün geçmeden onu Hataya götürmuş çünkü işleri vardı ve tek başına gitmek istemezdi.Bu akşam geri
dönüyorlar.

-Ne zaman inecek uçak acaba? -sordu Erim.Yığıt saate baktı.
-Inmesi gerekiyordu.Birazdan gelecekler.Ay ben çok merak ediyorum nasıl geçti.
-Bende.Belki biraz ayıp olacak ama Şahika yokken ne kadar güzel herşey.
-Yok Erim.Haklısın.Ikisi çok mutlu.Umarım bi delilik yapmaz.

Kapı çaldı.Ikisi açtı ve sarıldı anneni ve babanı.

-Hoşgeldiniz.
-Hoşgeldiniz.
-Hoşbulduk-aynı anda dediler.Giriyorlar içeri.

-Ee çocuklar çok mu özlediniz bizi?
-Yok ya.Bana sorsan hep orada kalabilirdiniz-dedi Yığıt gülerek.
-Şuna bak-dedi Kaya.
-Aslında çok özledik.Özelikle ben.-dedi Erim.
-Canım oğlum-dedi Ender ve elini tuttu.
-Eee anlatın.Nasıl geçti? Baba nereye götürdün annemi? Ne aldın ona?-sordu ve Ender boynundaki çok pahali ve parlak kolyeyi göstermeye başladı.
-O mu aldı?
-Evet çocuklar.Babanız sürpriz yaptı yemekte.Hiç beklemiyordum.
-Anneniz de az değilmiş.Şirketimizin tanıtımı yaparken çok güzel ovdu kocasını.Sonra hediye vermiş.Saat muhtişti.
-Vay vay bunlara bak.Siz balayı kaç kere yapacaksınız?
-3,5,10 kez onemli değil-demiş Ender.
-Anne iyi ki babamdan boşandın-demiş Erim.
-Neden şimdi bunu diyorsun?
-Çünkü seni asla böyle görmedim.
-Çok mu fark ediliyor?
-Evet-demiş Yığıt.
-Neyse oğlum sen kalıyor musun?
-Hayır.Eve gideceğim.Yığıt abi bırakacak.Gelecek hafta sonu sizlerleyim.
-Peki Erimciğim.

Erim vedalaştı annenle Kaya ile ve gitti.Yığıt bıraktı onu.Enkay tek başına kaldı.Kaya Endere yaklaştı ve eleerini arkasında koydu,
her sefer yaptığı gibi.

-Eee napıcaz şimdi.
-Uyuyacağiz.
-Uyumazsak? Başka bi şey yapalım sonra uyuyacağiz.
-Olmaz.Izin vermem.Çok yoruldum.
-Neye kastettin bilmiyorum ama ben diyorum acaba düş alsak birlikte, sarılalım, keyfimizi bakalım.
-Ay ben sandım...-dedip gomdu kafanı boynuna.
-Anladım ya ben seni.Olabilir.O da olabilir.
-Bu akşam olmasın.Yorulduk.
-Tamam.

Ender gitti herşeyi hazırlanmayı, Kaya bavulları götürdü odaya.Ender once mumlar yaktı, saçını topladı ve iç çamaşır dışında herşeyi bir kenera bıraktı.Üstünde sabahlık vardı ve belli değildi altında bi şey var mı.Kaya bazı kıyafetleri çikardı.Pantalonda ve tişortde kaldı.Adım adım yuruyor.Ender su yeterince sıcak mı bakıyor.

-Çok güzel manzara.

-Öyle mi?

-Evet.-dedi yaklaşıyor.Ellerine tutu ve vucudunu baktı.-çıplak mısın?

-Bir bak bakalım.-demiş ve sabahlığı çözdü.

-Tuh ya.Değilmisin.

-Sana bıraktım.Sen beni soyunmayı pek seversin.-demiş.Birbirini yavaş yavaş soyundular ve kuvete giriyorlar.

-Off sıcak su.Misss-demiş Kaya.

-Iyi gelecek bize.Yorgunluk atalım.

-Evet.Tek istediğim şey yakında buradan çıkmak ve çırılçıplak senle uyumak.

-Ne dileceksen dikat et gerçek olabilir.

-Sadece en güzel olanlar gerçek olsun-demiş ve elleri koydu yüzüne ve öpmuş.

Kaya Ender gibi çok keyif alıyordu bu öpüşmeden.

-mm çok seviyorum seni.

-Bende.Bende.Hem de çok.

Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin