Bölüm 17

232 11 4
                                    

Kaya ve Ender Yığıt için kağıtta evlendiler.Once çok sıcak bakmadılar buna.Ilk günler çok tuhafti ikisi için.Hep hayal ettiler bunu ama böyle değil.Ama günler geçtikçe birbirine alışıyorlardı.Hatta ara sıra flörtleşmeye başladılar.

Bu akşam yemek vardı.Çok özel değildi ama çok güzel amaç vardı-aile biraz vakit geçirsin.Kaya ve Yığıt spor hakkında konuşuyorlardı Enderse uzaklaşti ve pencere yanında durdu.Kaya geldi ona şarap getirdi.

-Al.-dedip uzatiyor bardağı Endere o ise aldı.-neden burada tek başınasın?

-Öyle.Biraz sessizlik ve düşünmek iyi geldi.

-Ne düşünüyorsün?

-Bu evliliği, olanlari.Her şeyi.Galiba Yığıt haklıydı.

-Evlilik konusunda?

-Evet.Gerçekten yakınlaştık.Dün akşam uymadan once bana geldi.

-Aaaa? Ne dedi?

-Hiç Kaya.Sadece iyi geceler dileyip öpmek istedi.Bu an hiç bitmesin isterdim biliyor musun?

-Tahmin edebilirim.Bana akşam gelmedi.Ben erken uyuydum galiba.

-Kaçırdın bu muhteşem anı.Belki sana da gelirdi.

-Muhtemelen.Neyse acelemiz yok.Daha güzel anılarımız olacak.Vaktımız var değil mi?

-Tabi ki Kaya.

Onlar böyle tatlı tatlı konuşup birbirini aşkla bakarken Yığıt geldi.

-Rahtsız ediyorum ama size bir şey söylemem lazım.-dedi Yığıt ve birden EnKay ciddi oldular.Uçlu oturuyor sofaya.

-Korkutuyorsun bizi oğlum-dedi Kaya

-Yok yok.Korkmaniza gerek yok.Ama konu biraz ciddi.

-Söyle.-dedi Ender.

-Size teşekkür etmek istedim bu fedakarlık yaptığınız için.Çok uğraştınız ve çok teşekkür ediyorum hepinize.Ama artık bunu gerek duymuyorum.Ayrılabilirsiniz.

-Anlamadim.-dedi Ender.

-Bu evliliği surdurmek mecbur değilsiniz anne.Eğer hayatında biri varsa git onunla mutlu ol.Sende baba.

Ender Kayayı baktı.Çok korkuyordu cevabından.Bu büyü bozulsun istemezdi.Kaya ona bakıp hafifçe güldü.

-Yok öyle bir şey.Acelemiz yok oğlum.

-Leyla belki seni bekliyor.

-Biz konuştuk.Bu ilişki çoktan bitti.Ben şu an çok mutluyum.

-Siz yine de düşünün.

-Peki-dedi Kaya.

Ender şarabı salondaki masaya bırakıp uzaklaştı.Odaya girdi ve kilitledi kendini.Kaya düşünmeye başladi acaba Ender kırıldı mı.Sonra aklına geldi Leylayla ilişki bitti ve Ender mutlu olmasi lazım.Ama kafasi çok karıştı.

Ender pencereye yaklaşıyor.Düşünüyor.

-Bu ne şimdi? Nerden çıktı bu şimdi?Çok mutluyduk birlıkte.Yığıt ne yapmaya çalışıyorsun?-dedi.

Düşünmekten delirecekti ve normal kalmak için düşa girdi.Çok iyi geldi.Öte tarafta Kaya vardı.O da sakin kalamazdı.

-Nerden çıktı bu ayrılabilirsiniz.Çok iyiyiz böyle.O mutlu görünüyordu ta ki bu an yaşayana kadar.Acaba istemeden bir şey mi yaptım? Delireceğim.

Kaya kapı çalıyor sonra girdi.Ender hala banyodaydı.

-Ender? Konuşabilir miyiz? Ender?

-Buradayım.-dedip çıktı banyodan.

Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin