Bölüm 10 (kısım 1)

305 23 37
                                    

Ender hayatını düzene soktu.Halitle kavgalar bitti, ama Yıldızın rezilikleri bitmedi.Halitle sürekli kavgali.Ender hep bunu kulladndı Halite daha çok yakın olmak için.

Şimdi herşey çok sakindi.Ender şirkete girdi PR olarak işini yapıyor ve Halit bayağı memnun yaptığı işi ile.

Bugün baya sıradan gündü ta ki birini görene kadar.Çok gergin ve sinirli geldi eve.O sırada Caner rahat rahat televizyonu izliyordu.Ender girdi.Atti üstündeki palton ve çantanı sofaya, gitti su içmeye.Caner hemen anladi ciddi bir şey oldu.

-Abla? Abla bir şey mi oldu?-diye sordu.

Ender sadece onu sinirli bakti ve gitti pencere açmaya.Durdu.

-Abla.Bir şey söyle.Korkutuyorsun beni-yaklaşıp dedi.-Yığıt mi yaptı bir şey?

-Yok yok.Hala görüşmedim onunla.Iyi.Gönderdim onu tatile.

-Nereye gönderdin?

-Yunanistana.Üzak değil.Biraz dünya görsün.

-Ahh demek Yığıtle alakası yok.

-Yok.Daha beter.Kaya geldi.

-Hangi Kaya?-sordu Caner ve Ender yere baktı.-O Kaya? Senin Kaya?

-Evet.-dedi Ender.Sonra oturdu sofaya.

-Off.Nasıl oldu.Anlat.

BİR AY ONCE

Halit toplanti bitiriyor.

-Biri bir şey sormak ister mi-sordu Halit.-Ender?-diye ekledi.

-Yok yok.

-Başka biri?-sordu Halit

-Yok-herkes dedi.

-Tamam.Toplanti bitti.

Herkes yavaş yavaş gidiyor.En son Ender çikiyor.Peşinde Halit gidiyor.

-Eee ne düşünüyorsun?

-Anlamadım?

-Bence bu firma ile çalışmamaliyiz.

-Neden?

-Nasıl neden? Sen o patronu gördün mu?

-Gördüm.Tam bu yüzden onunla çalışmak istiyorum.Bu proje istiyorum ve alacağim.

-Ben onaylamam?

-Neden?

-Adam işini bilmiyor.

-Bilmesin.Tam olarak böyle biri lazım bize.Işini bilmesin, bana aşık olsun ve ne dediğim evet desin.Sende biraz akıl varsa evet diyeceksin projeye.

Sonra asansore bindiler.Halit basti 15 kat bastı.

-Aslında...Iyi fikir.

-Tabi ki iyi. Adam reputasyonu var.Sorun yok o zaman. Bi dakika.Sen benim haklı olduğumu mi kabul ettin?

-Evet.Haklısın Ender.Bunu mu duymak istedin?

-Evet.Tam bu.

Halit stop bastı.

-N'apıyorsun?

-Sen niye daha once çalışmaya başlamadin.Benimle baş edebilecek tek kadınsın.Ne istediğimi gayet iyi biliyorsun.Harika partner olabiliriz.

-Sen izin vermedin ki.

-Şimdi izin veriyorum.

Konuşurken yavaş yavaş ona yaklaşıyordu.Yüzünü okşadı.

-Halit hayır.Olmaz.Gidelim buralardan.Çalışmam lazım.

-Bırak işi şimdi-dedip boynunu öpmeye başladi, poposunu tutup kendine bastı.

Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin