Hellööö...Ve buraya kadar gelmişiz.Son bölüm karşınızda.Yanımda olduğunuz için, hikayelerimi okuduğunuz için bin teşekkür ediyorum herkese.İyi ki varsınız.Yorumlarınızı beni çoook mutlu etti.Benim için Enkay dönemi burada bitmiştir yazarlık konusunda.Asla unutmayacağim bir dönem oldu ve iyi ki oldu.
Ben orijinal hikayelere yazmaya devam ediyorum.Umarım onları da beğeneceksınız.Şimdi biraz dinleneceğim ve biraz zaman alacağim yeni hikaye Feryat hazırlanmak için.Ocakta umarım yayınlamaya başlayacağim.
Benden bu kadar...Iyi okumalar
Alina
Enkay aryrılıktan birkaç sene geçti.Ender çocuklarınla barışmaya denedi ama pek iyi geçmedi.Sonuç? Sadece en onemli günlerde arıyorlardı birbirini.
İstanbulda her şey çok güzeldi.Ender iyi bir ifade karşılığında almış şirketi.Hissenin 70% onda, 10% Halitcanda ve Yıldız yönetiyor ve 10% Kumru da var.Onları Handan yönetiyor.Neredeyse herşeyle Ender ilgileniyor.
2 sene once bir eski otel aldı ve imdi onu ayağa kaldırmaya deniyor.Bir kongresin sponsor oldu ve böylece kendine reklam yaptı.Tüm katılmacılar birkaç gün kalacaklar.
Sabaha kadar detaylarla bizzat kendisi ilgileniyordu.Bu yüzden sabah uykuya daldı.Caner girdi.
-Abla? Abla? Hala kalkmadin mi sen?
-Kalktım..
-Ya hala uyuyorsun.Uyan uyan.Geliyorlar.Karşılanmalısın onlara.
-Tamam.
-Abla hemen-dedip uzerine bataniye çıkardı.
-Tamam kalktım-dedip oturdu.
-Biliyorum yorgunsun ama lütfen bunu bitirelim git uyu sonra.
-Ne uyuyacağim? Tamam ben hazırlanayıp geliyorum.
Caner çıktı odadan.Emiri gördü koridorda.
-Uyandırdın mı?
-Evet.Çok zor kalktı.
-Kadın kaç gün uyumadı.
-Biliyorum ama karşılama yapsın sonra istediği kadar uyusun.Çok onemli.
-Ee işte.
-Nasıl gidiyor çalışmalar?
-Çok iyi.Neredeyse her şey hazır.
-Muhtiş.Hata olmasin.
-Olmayacak.Çok iyi geçecek bu kongre.Sonra tüm iş dünyası bize gelecek.Fuar da iyi geçti.Ender ablaya helal be.Nasıl ayağa kaldırmış bu yeri.
-Ablam bu.İş konu olunca çok yetenekli, çok çalışkan.
-Valla öyle.Çok iyi Pr yaptı bize.Çok güzel konuştu fuarda.
-Bencede.Hadi biz işimize dönelim.-dedi Caner.
Öte tarafta Kaya uçakta.İstanbula geri döndü.Çıkışta aramış karısını.
-Evet canım.Geldim.Şimdi otele gidiyorum.Hayır hayır merak etme.Her şey iyi geçti.Sen nasılsın? Ne yapıyorsun? Tamam.Birkaç gün sonra görüşürüz.Çok öpüyorum.Bye.-dedip kapattı.Arabaya bindi otele geçmek için.
Öte taraftan en onemli misafirler gelmeye başladılar.Ender ve Caner herkesle selamlaşiyor.
-Hoş geldiniz..Hoş geldiniz-diyordu Ender-ay şiştim-dedi sesizce Canere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)
FanfictionÇok kısa tek bölümlük enkay hikayeler. EnKay masali devam ediyoruz.Yaşanacak çok şey vardı çünkü.Yarım kaldık.Kalmamak için elimden geleni yapacağiz.Hem ben yazar olarak hem enkay.Vazgeçemediler, çok acı çektiler.Şimdi sıra ödüle-sonsuz mutluluk. Bu...