Bölüm 5

503 24 25
                                    


Kaya sofra hazırlıyor.Mumlar var, güzel bir yemek, loş ışık.Kaya bayağı uğraştı sevgilisi için.Herşey hazırlandı ve gülümsetti.

-Bu sadece yenin hayatın başlangıçıdır.-dedi.Cepten bir yüzük çıkardı ve baktı.Sonra geri verdi.-Ayda bayılacak sürprizi.

O anda telefona bir mesaj geldi.Baktı.Resimlerdi.Kız arkadaşi başka biriyle öpüşüyordü.Dünya yıkıldı bir saniyede.Baktı masaya sonra resimlere.B üyük hayalkırıklığı uğradı.Çok uzgundu.Ağlayamadi.Aydaya beklemiş.Çok geç kaldı.Kapıya çaldı Kaya açtı.

-Sevgilim.-dedip öptü.Kaya karşılık verdi.

-Hoşgeldin.-dedi Kaya.Girdiler.

-Ayy inanmiyorum.Sen bana sürpriz mi yaptın?

-Gel konuşalım once.

-Tamam.-dedip oturdu ikisi sofaya.

-Sen beni seviyor musun?

-Tabi ki seviyorum.

-Ne kadar seviyorsun mesela?

-Ne biçim soru bu Kaya.Çok seviyorum seni biliyorsun.Son zamanda çok işim vardı pek gelemedim sana.

-Çok işin vardı-dedip güldü.

-Komik mi?

-Evet.Çok komik.Bu mu senin işin?-dedip fotografları gösterdi.

-Kaya...

-Yok.Bir şey demene gerek yok.Ona git.Sen ve ben...yokuz artık.Ilişkimizde bitti.Herşey mahvettin.Bu yüzüğü görüyor musun? Ben evlenme teklif edecektim sana.Diyecektim ki evlenelim, birlikte yaşlayalım.Tebrik ederim Ayda.Şimdi git gözüm görmesin.

-Kaya bu geçici bir şey.Ciddi değil.Lütfen sakinleş sonr konuşalım.

-Sakinleş mi? Sen beni aldattın.Farkında mısın?

-Affetmeyecek bir şey vdeğil.Lütfen.

-Belki sana göre değil.Ben karımı boşandım sırf beni aldattığını sandığım için.Sen neyi anlatıyorsun bana? Git.Hayatta görmek istemiyorum seni.-dedi.

Ayda anladı Kaya onu sildi bu resimleri görünce.Gitti bir şey demeden.Kaya yüzüğü fırlattı ve Yığıte bir mesaj yazdı.

-Oğlum bana gelebilir misin? Şimdi.-diye yazdı.

Yığıt çok şaşırdı mesaji görünce.Lilayla yatmak uzereydi.

-Aşkım noluyor?

-Babam mesaj attı.Gelmemi istiyor.

-Git sen.Kaya atmaz böyle bir şey kimseye.Belli ki bir şey oldu.

-Bencede.Sen yat bekleme beni.

-Tamam yatacağim.

-Anlayışlı karım benim-dedip öptü.

Yığıt çabuk gitti babani görmeye.Öte tarafta Ender titreyerek girdi eve.Caner çok korkmuş.

-Abla? N'oluyor?

-Dur.Ya ben hiç mutlu olmayacak miyim?

-Demir mi yaptı sana bi şey?

-D bile duymak istemiyorum.

-Bi şey mi yaptı sana?

-Aldatmiş.Şimdi gördüm onu.Hem benimle hem o kızla.Maşallah çok güzel hayat.Ben böyle bir şey yapsaydım beni Taksimde asacaktı.Ama adam erkekmiş onlar aldatırlar.Yok öyle bir şey.Aldatmayacak.Bi sakinleşeytim sonra hem ona hem o orospuya güzel ceza vereceğim.Dur sen.

Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin