Bölüm 7

496 26 72
                                    

Yeni yıl özel.Herekese sağlık, şans ve mutluluk dilerim.Bu sene de devam edeceğiz enkayla bu hikaye yaşamaya.Herşey için teşekkür ederim.Iyi ki varsınız.

Alina

Ender ve Kaya çarşaflar arasında yatıyordu.Ikisi de çıplak.Kıyafet her yerde atıldı.Ender çiplak Kayanin göğüslerde uyuyor.Ikisi mutlu görünüyor.

Bir ay once

Caner çok acelesi vardı.Kahvaltı hazırlanıyordu.Kapı çalırken Ender uyuyordu.

-Kimmiş ya bu sabah sabah-dedip kapı açmaya gitti.Postacı yine çaldı-Tamam geliyorum.Buyrun?

-Ender Çelebi?

-Evet, burada oturuyor.

-Çağırır mısınız? Onun için bir kutu geldi.Imzalaması lazım.

-Ben kardeşiyim.Ablam uyuyor.

-Tamam.Şurada imza attın-dedip verdi kağıtı Caner imza atti.-Hoşçakalın.

-Güle güle.

Caner kapıyı kapattı.Götürdü içere paketi.Ama galiba mutfakta bi şey yandı ve koştu onu halletmeyi.

-Bu ne koku? Ay Allah..-dedip koştu-Al sana Caner.Hak ettin.Yanmiş yumurta.Off-dedi ve zaklaştı yemeği, kenara koydu.Yenisi yavaş yavaş yaptı.

Öte tarafta Ender çok rahat uyumuş.Yüzünde gülümse vardı.Gözlerini açti ve saate baktı ve döndü.Uyumaya devam etti.Caner yaptı kahvaltı çok gfüzel dekore etti masayı.Sonra baktı küçük masadaki kutuya.

-Bu ne? Sayın Ender Çelebi...Ödül mu aldı ablam? Abla abla uyan.Abla-bağırıp Enderi uyanmaya çalıştı.

-Caner n'oluyor? Niye bağırıyorsun?

-Kalk Ender Çelebi hemen kalk.Ödülü aldın.

-Ne? Ne ödülü?

-Al oku.Paketle bu gelmiş-dedip verdi ve verdi suslu kağıttı.

-Sayın Ender Çelebi, Bussiniessman dergi tarafından düzenlenen 3uncu ödül töreni en iyi iş kadını siz seçildiniz.Sizi ödül gecede görmekten ancak gurur duyabiliriz.Ödülünüzü 15.ekim saat 8 de Luxar otelde alacaksınız.

-Tebrik ederim abla.

-Sağ ol.Hiç beklemedim aslında.Zamanlama harika.Bu ödül törenin yıldızı ben olacağim.

-Elbette.Hatta ben ne diyeceğim.Git özel tarasım elbise al, cesur bir şey olsun herkes sana baksın.

-Şühpen mi var böyle olacağina?

-Yok.Sadece neyi görmek isterim söyleyim de..

-Ablan parlayacak.

-Tamam.Sen gıy hazırlan kahvaltı masada.

-Peki canım.

Öte tarafta Kaya hazırlandı parfumu koydu ve gitti salona.Perdeler yana çekti, terastan kapısı açtı.Çok mutlu hissediyordu.Derin nefes aldı.

-Ah Istanbul, Boğaz kokusu..En çok özlediğim şey.-dedi.

Evde yemek yapan ve temizleyen kadın yaklaşti kahve getirdi.

-Kaya Bey kahveni getirdim.

-Sağ ol.-dedi ve kadın bıraktı masaya uzaklaşmaya başlar.-Hatice abla?

-Söyleyin?

-Ne zaman bana Kaya demeye başlayacaksın.

-Alışkanlık.

Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin