Bölüm 14

175 11 15
                                    


Ender ve Kaya ayri ayri adliyeye geldiler.Birbirini bakmiyorlar bile.Herkes kendi avukatıyla.

-Hemen bitecek değil mi?

-Evet evet Ender hanım.Anlaştınız zaten nasıl ayrılacaksınız.Siz hiçbir şey istemediniz.

-Iyi.Bir an once bitsin normal hayatıma geri dönmek istiyorum.Şirkete çok işim var.

Sustular.Birbirine ilk baktı anda sanki bıçak saplandı kalbine.Severek ayrılanlar şarkı başlıyor.

Kaya adliye de duruşması vardı.Ender gelip izlemiş.Herşey bittiğine Ender koridorda beklemiş kocasını.

-Ee nasıldım?
-Iyi.Konu ne?
-Boşanma.
-Ahh.Anladım.
-Sen pek gelmezsın burada.Noldu?
-Işlerim vardı.Bi göreyim seni.Belki yemek yiyebiliriz birlikte.
-Olur.-dedi Kaya.-Çok iyi geldi seni görmek.-ekledi.
-Öyle mi?
-Öyle.

Gittiler çok yakın adliyeye.Ender biraz düşünüyordu olayın hakkında.

-Sevgilim n'oldu?
-Biz asla boşanmayacağiz.Değil mi?
-Nereden geldi aklına bu?
-Bilmiyorum.Öylesine.
-Tabi ki boşanmayacağiz.Ben seni bırakmam ki.Asla bırakmam.
-Kötü bir şey yapsam?
-Kötü bir şey yapsan bile.-dedip gözlerine baktı.

***

Ender çok sinirliydi.Geldi oturdu yatağa.

-N'oldu?
-Yok ya ben dayanmayacağim.Kardeşini boğulurum.
-Ya sen Şahikayı niye dinliyorsun? Saçmalıyor işte.
-Ben senin için çok uğraşıyorum ama olmayacak Kaya.Olmayacak.
-Boşver.Ben seni güzel tatile götürürüm.Uzaklaşacağiz biraz.Olmaz mi?
-Olur.Nereye götüreceksin beni?
-Mikonos? Çok özel, o kadar uzak değil.
-Harika.

Sonra birbirini sarılıp öpüştüler.

***

Kaya Enderi Parise götürdü.Sürpriz yolculuktu.10 kasımdi.Enderse çok mutluydu.Kar yağdı o gün.Çok sıcak gıymışler ve Kaya sevdiği kadını
once şik bir restorana yemeğe götürdü.Sonra ısrar etti gidelim diye.

-Kaya niye apar topar çıktık.Çok güzel mekandı.
-Yarın yine geliriz istersen.
-Sürprizim var sana.
-Ne sürpriz?
-Gel.Şimdi göreceksin.
-Peki.

Çıktılar el ele restorandan ve biraz yurudu bu ikili.Sonra tatlı gemiye bindiler ve şehir izlediler.Ender bayıldı sürprizi.Tam bitti derken
indiler ve Kaya onu Eyfele götürdü.Etrafında her yerde çiçek vardı yerde.

-Kaya bu ne?
-Doğum günü kutlu olsun sevgilim.-dedip alını öptü.-hep mutlu ol ve beni hep sev.
-Kimi seveceğim başka? Tabi ki seni seveceğim-dedip mutluluktan ağlamaya başladi.
-N'oldu?
-Hiç.Çok mutluyum.
-Gözyaşi yok.Anlaştık mi?
-Mutluluk gözyaşi bile?
-O da yok.Hep güleceksın-dedip gözyaşını sildi.
-Güleceğim.Seni çok seviyorum Kaya.
-Bende.-dedip öpuştuler.

EnKay kar altında danas etmeye başladi.

***

Ender'i otelde gördüklarını perişan eder.Asansoru beklerken gözyaşı içinde Kaya geldi.Çok tuhafti.Hiç bakmadi gözüne artık.

-Kaya?-dedip baktı gözüne.O gitti.Ender peşine geldi-Lütfen konuşalım.Hiç anlatmayacak misin neden bitti, noldu birden? Kaya? Sen istediğin kadar
kaç.Son konuşması hak ettimi düşünüyorüm.Kaya?

Kaya girdi odaya ve yarı açık bıraktı kapıyı.Ender girdi ve kilitledi.

-Çabuk ol.
-Biz barışacaktik Kaya.Dedim çok uzgunum.Hatta sen istiyorsun diye ben ona hiseleri geri verdim.
-Ne yaparsan yap artık hiçbir onemi yok.
-Nasıl yok.Istediğini yaptım diyorum.Senin için yalan ifadesi verdim bile.Daha ne yapayım.Söyle.
-Hiçbir şey yapana gerek yok.Git.
-Engellemişsin beni her yerde.
-Sesini bile duymak istemiyorum olabilir mi?
-Bu bir hise için yaptın? Lütfen yapma.Yalvarıyorum yapma.Ara verelim, uzaklaşalım, sonra sıfırdan başlayalım.
-Sabrımı zorlama Ender.
-Ne yapıyorum Kaya? Ben ne yapıyorum? Aşkımızı, yuvamızı kurtarmaya çalışıyorum.
-Bense sabrediyorum.Yüzüne tükürmemek için.Şimdi git sevgilinle ne istersen yap.
-Sevgili mi? Saçmalama Kaya.Sen geldiğinden beri hiçkimse ile birlikte olmadım ya ben.Ne sevgili?
-Dün akşam seviştin sevgili.
-Yok öyle bir şey.
-Gördüm seni.Yarı çıplak yatıyordun.Adam çikti evden.-dedi sinirli bir şekilde.Sonra yaklaştı ona ve sinirli gözlerle bakıyordu-Sinirlendirme
beni Ender.Bugün boşanma sana gelecek.Imzalayacaksın ve bu işi ilk ceselde bitiriyoruz.Anladın mi?
-Anladım.
-Ev sana vereceğim ve yüklü miktar alacaksın.
-Istemiyorum.
-Emin misin?
-Eminim.Beni, aşkımızı ve evliliğimizi bir yanlış anlaşma yüzünden hatta bir kumpas yüzünden harcadığın için çok pişman olacaksın.-dedip gitti

Şarkı ve flashbackler bitti.Bir evet ile çok güzel evlilik bir anda yok oldu.Imza attılar ve Ender ona nefretle baktı.O da Endere.
Güneş gözlüğü taktı ve gitti.Caner onu arabada bekledi.

-Abla iyi misin?
-Hiç iyi değilim Caner.Bak ellerim hala titriyor.
-Geçecek.
-N'olur eve gidelim.Kimseye cevap verme telefonlarına.Kapat hatta.
-Tamam.Sen nasıl istersen.

Ender yaslandı kafani ve pencereden bakıyordu.Canerse çok üzüldü halini.Doğru eve götürdü onu.Öte taraftan Kaya da eve geldi.Çok tuhafti.O ev artık
ev değildi sanki.Mazi odası oldu.En güzel aylar geçirdi orada, ınanılmaz mutluydu.Yatak odasi sinirden paramparça etti, yere yıldı ve ağladi.
Ender de daha iyi değildi.Odaya geldiğin anda bol bol ağladi.Caner alışverişe gitti ve eve girince Enderin ağıtı duydu.Odaya giremedi.
Işte ikisi paramparça oldu.

Birkaç saat sonra girdi.Enderse yatıyordu.

-Abla? Nasılsın?
-Iyi değilim Caner.Iyi değilim.Beni biraz bırakır mısın? Uyuyacağim.
-Peki, nasıl istersen.Salonda olacağim.
-Tamam.
-Merak etme.Geçecek.Birlikte atlatacağiz.
-Biliyorum Caner.Biliyorum.

Gitti ve onu yalnız bıraktı.O günden sonra Ender sadece uyudu.Halite haber verdi yurt dışına tatile gitti diye.Caner artık merak etmeye başladi.
Uzun uykudan sonra Ender kalktı.

-Abla? Günaydın.Dinliendin mi?
-Günaydın.Uyudum aslında ama çok yorgunum.Gucum kalmadı ayakta durmaya.
-Doktora git.
-Gitmek istemezdim ama mecburum.Hiç iyi değilim.Midem çok bozuldu.Doğru düzgün yiyemedim.
-Seninle gideyim mi?
-Yok gerek yok.Iki sate geri dönerim ben.
-Peki.

Ender hemen hazırlanıp doktora gitti.Farkında değildi bu ziyaret neye sebep olacak.

-Uzun görüşmedik.-dedi doktor
-Aynen öyle.
-Noldu şimdi? Noldu sana?
-Inan hiç fikrim yok.Ama boşanmadan hiç iyi değilim.Surekli uyumak istiyorum, midem çok bozuldu.
-Kan testler geldi.Bakıcaz.Herşey normal görünüyor.Ender?
-Efendim.
-Hamile olabilir misin? Cinsel ilişki var mıydın son 1-2 ayda.
-Olamaz.Yani vardı ama eminim.Mümkün değil.Biz dikat ediyorduk.Çok.Ikimizde korunuyorduk.
-Anladim-dedi doktor ve birini aradı.-Merhaba Ayşe.Az once Ender Çelebi testler çikti.Hamilelik testi yapar misin? Harika.Sağ ol.Sonra bana geri getir.Acıl.-dedip kapattı.
-Noldu?
-Şimdi yapacaklar.

Hayatında geçirdiği en uzun 15 dakikaydı.Hiç istemiyordu hamile olmasini.Nihayet bir hemşire geldi ve getirdi zarfi.

-Sağ ol Ayşe.Bir bakalım.
-Ne yazıyor.
-Doğru tahmin ettim.Test positif.Hamilesin Ender.
Doktor bunu söylediği anda Ender o kadar uzgundu.Sanki birini kaybetti.Yere baktı.Bir şey diyemedi.Sessizce ayrıldı doktordan.Gitti ve bir parka oturdu.Bir anne ve küçük kızı gördü.
Sonra göbeğini dokundu.

-Sende anne olacaksın Ender.Yine.Keşke hiç olmasaydı.-dedi.

Akşama kadar orada oturdu.Ve Kayaya söyleyeceği karar verdi.Gitti evine.

-Ender? Ne işin var senin burada?
-Konuşmamız lazım.
-Ne hakkında?
-Böyle ayakta olmaz.Lütfen oturalım.
-Peki-dedip ve birlikte salona oturduler.-Kahve?
-Sağ ol içmiyorum.
-Ne zamandan beri?
-Bugünden beri.
-Hayret.Başlayabilirsin.
-Bunu nasıl söyleyeceğim bilmiyorum.Off.Çok zor.
-Söyle.
-Itiraz edelim boşanma karara.Evli kalalım.
-Sen iyi misin?Biz bir hafta once boşanmadık mi?
-Evet.Ama bu durumdan haberim yoktu.Buna mecburum.Bebek için.Bebek için evli kalalım.
-Ne bebeği? Sen...Hamile misin?
-Evet.
-Kaç ay?
-Ne onemi var ki? Senin bebeğin.Sen babasısın.
-Emin misin? Bir kere daha düşün.
-Tabi ki eminim.Kaya lütfen.
-Sen beni aldatmadın mi? Bu yüzden boşanmadık mi?
-Yemin ederim baba sensin.Hiç aldatmadım seni.Yapmam da.Bu Şahikanin oyunu.Lütfen harcama bizi.
-Bizi sen harcadın Ender.
-Yani sen inanmiyorsun bebek senin olduğunu?
-Hayır.
-Peki.Yığıt yaşadığı şey bu bebek yaşamasın diye geldim sana.Bir tek bu yüzden.Ama yanılmışım.Bu ofke seni çok kör etti.Yazık.-dedip gitti.

Yüzüne attı testi ve ultrason resimi.Çok ofkeliydi ve uzgun.Doğru eve gitti.Ve varın ilk yaptığı şey Caner'i sarılmaktı.
-Noldu abla?
-Sadece sarıl.
-Sen bu ara çok duygusallaştın.
-Oluyor bazen.

Ona çay yaptı ve oturuyorlar balkonda.

-Caner.Benim bir haberim var.
-Noldu? Kötü bi şey mi?
-Inan hiç bilmiyorum iyi mi kötü mü.Hamileyim.Kaya çocuğu istemiyor.

Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin