Bölüm 16

170 9 11
                                    


Kaya çok mutlu bir şekilde geliyordu evine.Karısı evde bekliyor.Aslında sürpriz yapacaktı ve bunun yerine sürpriz ona oldu.Karını başka adamla yakaladı.Sevişirken.Aklına Enderle son görüşmeni geldi.

Kaya oturuyordu koltukta Ender etrafında dolandı dolandı ve arkadan sarıldı.

-Bizim birbirimizden başka kimsemiz yok.Başkalarla mutlu olamayız.Yapma.Evlenme bu kadınla.

-Ender...Olmaz.

-Olur.

-Gel buraya.-dedip Ender yanında otrdu elini tuttu.-kaç kere denedik?

-Bilmiyorum.Uç, dört, belki beş...Senden boşandiğimdan beri saymaya bıraktım.

-Al işte.Olmuyor sevgilim.

-Başkalarla mi oldu peki? Unuttun mu? Yapabildin mi?

-Olmadi ama olacak.Biz ayırıp başkalarla mutlu olmamiz lazım.

-Peki nasıl istersen.Ama bu kız seni aldattiğinda sakın bana gelip diye ağlama.Olur mu? Ama bence geleceksin, arayacaksın.O zaman neyi kaybettiğini görebileceksin sadece.Hoşçakal Kaya.

Eşini başka adamla sevişirken izlerken bu konuşma aklına geldi.

-Ender niye sen her zaman haklı çıkmak zorundasın? Neden?-sessizce dedip gitti.

Kendi dairene kapatmiş kendini.Her yer karanlıktı.Elinde telefon.Enderi aramak istemiş ama kapatti.Uçuncu kez aradığında karar vermiş onunla konuşup tavsiye isteyecek.O anda neye şahit olacak şaşırdı.

Ender kocanla öpüşürken istemeden açti telefona.Kocanın altındaydı.O boynunu öptu.

-Ya aşkımm yavaş.

-Dayanamıyorum.Napım? Çok güzelsin, çok seksi, çok..dayanılmaz-dedi öpücükler arasında.

Kaya iğreniyordu ve bir daha asla aramayacak karar verdi.Ender ne yaptığını bilmiyordu.Kocanla gerçekten masal gibi hayat yaşıyordu.Çok seviyordu onu.

Üstünde 2 sene geçti.Kaya karısından boşandı.Kadın uzatacaktı ama Enderin taktikları kullanıp tek ceselde boşandı bir de hiç bir şey vermeden.Hiçbir yere gitmedi.Istanbulda kaldı ve yeni bir hayat başladi.

Bir davette karşılaştılar.Ender kocasyıla geldi.Kaya ise tek başına.Birbirini uzaktan gördüler.

-Ve böyle...-dedi Enderin kocasi

-Pardon sevgilim.Birini gördüm selam vereceğim.

-Tamam-dedi adam.

Kaya ve Ender birbirine yavaş yavaş yaklaşıyor.

-Ender?

-Kaya?

-Seni gördüğüme çok sevindim.Iyi misin? Napıyorsun?

-Iyiyim.Işte şirket, dernek.Evlendim biliyor musun.Çok haklıydın.Mutluluğumu buldum.

-Sevindim.Çok belli zaten mutlu olduğunu.

-Öyle mi?

-Evet.Güzelleştin.Parlıyorsun.

-Ama senin gözündeki ışığı biraz kaybolmuş gibi.

-Uzun hikaye.

-Bir ara anlatırsın.

-Anlatırım.

-Gel seni kocamla tanıştırayım.

Kaya yanına geldi.

-Aşkım.Seni Kaya ile tanıştırmak istiyorum.

Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin