Enderın yanında oturdu, yaklaşti ona.O kadar yaklaşti ki nefesini hissediyordu.Ender biraz kırmızı oldu.Kaya onu baktı ve fark etti.Çok tatlı geldi ona.
-Çok iyi değil mi?
-Evet.Harika sonuçlar.
-Bence kampanyamızı devam etmeyılız.Sosyal medyada herşey göstereceğiz.Şirket nasıl çalışıyor, siz kiminle toplantı yapıyorsunuz hatta belki bir bağış gecesi yapabiliriz.
-Siz Enderle bunun hakkında konuşun.O zaten bu işlere çok iyi biliyor.
-Evet evet.
Biraz daha kaldılar, konuşma devam etti ve gittiler.
-Yerine geç.
-Niye.Iyiyiz böyle.
-Yok.Değiliz.Insanlar yanlış anlaşacak.Tamam, istemiyorsan ben geçeceğim.-dedip geçti.-Ne işin var burada? Sen PR misin? Nesin?
-Beni hesap mi soruyorsun?
-Soruyorum.Ne işin var burada Kaya? Eğer güvenmiyorsan eğer düşünüyorsan işimi kötü yapıyorum tüm hatalarımı toplanıp Halite göstereceksin ve başka birini bulsun diye isteyeceksin.
-Ender sakin ol.
-Ne sakin? Sen her sefer işime burnunu mi sokacaksın?
-Sen bana başka iş haletmeye çalışacaksın ben öyle mi duracağim.Buraya geldim çünkü seninle konuşmam gerekti.
-Tamam.Söyle ne istersen.-dedi ve çeneni tuttu gözlerine bakti.
-Ender ben burada kalıyorum.Beni kovamazsın.Senin ciğeri biliyorum ben.Ne yaparsan yap başaramazsın.Bence vazgeç ve işimizi yapalım olur mu? Anlaştık mi?
-Aham.Aham.-dedi.
Ender duymadi bile Kayanin sözleri.Bu gözler, içindeki işiltisi onu paralize etti.Ona ne dese tamam diyecek.Bu seviye geldi artık.Yanakları kızardı, bir sıcak bastı ama buna rağmen hep gözlerine bakti.Onu bıraktığında kendine geldi.Uzaklaşti Kayadan ve anladi ona ne oldu.
-Bu akşam odama gel.
-Odana mi?
-Düşündiğin gibi değil.Merak etme sana bi şey yapmam.Iş için.
-Ofiste çalışalım.
-Daha rahat olacak.Tüm dosyalar oradaki bilgisayarda var ayrıca.
-Tamam geleceğim.
Sonra Ender gitti.Işe geri gelemedi.Direkt gitti eve.Hiçkimse yoktu.Açti pencere.
-Hayır Ender hayır.Kendine gel.Ben onu istemiyorum.Ben Haliti istiyorum.Ellerim hala titriyor hatırladıkça.
Ender sakinleşmeye çalıştı.Kaya geri döndü şirkete.Endere gidecekti.Kimse yoktu.Koridor da gördü asistanini.
-Eğer Ender hanımı arıyorsunuz yok.
-Geri gelmeyecek mi?
-Hayır.Kendini kötü hissetti.
-Tamam.-dedi Kaya ve gitti.Ofisine girdi-Demek kendine kötü hissetin.-dedip tebessüm etti.
Birini aradı ve uzun uzun konuştu.Endser ilaci içti ve akşama kadar uyudu.Caner geldiğini bilmedi bile.Caner ise bilmiyordu o evdeydi.Uyanınca sabahlıkta çıktı odadan.Caner şaşirdi.
-Abla?
-Sen geldin mi? Duymadim.
-Sen iyi misin?
-Iyiyim iyiyim.Başı tuttu beni.Geldim uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)
FanficÇok kısa tek bölümlük enkay hikayeler. EnKay masali devam ediyoruz.Yaşanacak çok şey vardı çünkü.Yarım kaldık.Kalmamak için elimden geleni yapacağiz.Hem ben yazar olarak hem enkay.Vazgeçemediler, çok acı çektiler.Şimdi sıra ödüle-sonsuz mutluluk. Bu...