Bölüm 15

169 12 15
                                    

Ender ve Kaya kavga ediyorlardı.Son zamanda bu kavgalar her gün oluyordu.

-Ya ben sana hiç bir şey anlatmaya çalışmayacağim.Bıktım, anlıyor musun? Bıktım.Senden, bu evlilikten, bu aileden.Herşeyden.Lanet olsun gün
sana aşık olduğum.Ne istersen yap umrumda değilsin!-dedi Ender.

Kaya onu durdurmaya çalıştı.Yapamadı.Ender çantasını alıp gidiyordu.

-Ender.Ender...

Yetmedi çaban.Gitti.Ender ünlüler gidemediği bara gitti.

-Viski.-demiş Ender.Çok sinirliydi.Genç adam bunu fark etti.Ama verdi.
-Buyrun.-dedi.Ender hemen içmiş.
-Diğeri de ver.

Ve böyle birçok bardak içmiş.Öte tarafta Kaya evdeydi.Karaklıkta oturup düşünüyordü.Yığıt geldi.

-Yine mi kavga ettiniz?
-Biraz..
-Biraz mi? Baba farkında misin? Siz her gün kavga ediyorsunuz.Bunu dayanmak çok zor.Bak Caner gelmeye kesti, Erim de.Annnem sürekli iş seyhatta.Farkında misin o evden kaçıyor.
-Farkındayım.Iş seyhat falan yok.Canerde kalıyor.
-Yani biliyorsun?
-Evet.Gördm onu.Hep onda kalmıyordu.Bazen tek başına seyhata çıkıyordu.
-Sen onu takip mi ediyorsun?
-Hayır.Aslında biraz uzaktan.Korkuyorum bir şey olacak diye.Geçen ay tartiştik çikti ve kaza yaptı.Hastaneden aradılar ama ben
gelene kadar o gitti.
-Ahh.Bak, çare bulmaniz lazım baba.Herkes mutsuz.Bende bilmiyorum ne kadar dayanabilirim.-dedi Yığıt ve gitti.

Kaya kaldi oturmaya karanlıkta.Çok üzgün ve düşünüyor nasıl konuşacak Enderle.Ote tarafta Ender kaldiği barda çok sarhoş oldu.

-Abla...Lütfen içme artık.Biri gelsin alsın seni.
-Hiçkimsem yok.
-Eminim var.
-Kocam var ama pek umrunda değil.Sen çok gençsin.Anlamayacaksın.
-Anlarım.
-Çok sevdiğin biri var mi hayatta ama onunla kavuşamazsın?
-Var.
-Hadi kendine de koy bana da.Ben ödüyorum.-dedi Ender.Genç erkekle içiyordu.
-Sizinkilere barışabilirsiniz, kavuşabilirsiniz.Ben birtanecik aşkımla sadece obur dünyaya gelince kavuşurum.
-Öldü mü?
-Evet.Geçen ay.
-Üzgünüm.Nasıl oldu?
-Trafik kaza.Ben kullanıyordum.O yüzden şimdi bu telefonu açin ve kocanızı arayalım.

Ender zar zor şifreni yazdı.Genç adam arıyor kocasını.Kaya hala karanlıkta oturup düşünüyordu.Ta ki Ender onu arıyor görene kadar.

-Ender?
-Ben bir bar çalışanım.Eşiniz Ender burada, benimle.Çok içti.Lütfen gelir misiniz onu almaya?
-Konum at hemen geliyorum.

Kaya sadece anahtarı alıp geldi yanina.Yolda oğrendi konumu.Girince Ender oturuyordu.

-Ender?
-Oooo Kaya bey? Gelmişsiniz.
-Niye içtin bu kadar? Sana bir şey olabilirdi.
-Olsun.Zaten kimin umrunda?
-Benim umrunda.Sence ben merak etmiyor muyum neredesin, kimlesin?
-Ediyor musun? Fark etmedim.
-Ediyorum tabi ki.Benden o kazayı saklamaya denedin.Onu da oğrendim.Kaçtın hastaneden ben göreyim diye.
-Çok kavga ettik.Yine kavga etmek istemedim.Şimdi lütfen bir şey söyleme.Azarlama.
-Hayır.Azarlamayacağim.Hadi evimize gidelim.
-Tamam.

Kaya hesabi ödedi, bir de bakşiş bıraktı ve yardım etti ona araba kadar yurusun diye.Zar zor bindi.Geldiler eve.Kaya yardım etti.

-Ştt sessiz ol.Yığıt uyanmasın-dedi Kaya.Geldiler yatak odasına ve ona ayakkabı çıkarmaya yardım ediyor.Ender yattı ve gülüyor-Off Ender.
Neden bu kadar içtin?
-Senin yüzünden.

Kaya ona yardım etmek ister daha rahat bir şey gıymesini.Gömleğin düğmeler açmaya başlıyor Ender onu bakıyor romantik bir şekilde.

-N'oldu?
-Çok yakışıklısın.
-Ender sırası değil.
-Bence tam zamani.Çok kavga ediyoruz.Ben hatırlamıyorum ne zaman güzel bir şey dedin bana.Boşver hepsi.Şimdi de.Güzel bir şey, romantik.Beni hala sevdiğini anlatacak olan bir şey.
-Tüm kavgalarımıza rağmen, herşeye rağmen ben seni o kadar seviyorum ki bana kızsan da gitsen de benden ben hep etrafta olacağim.Hep.Görmeyeceksin belki.Ama hep senin için burada olacağim-dedip gözlerine baktı.
-Bende seni öyle seviyorum.Biz elmanin iki yarısıyız Kaya.

Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin