Bölüm 4

538 24 34
                                    

Geldiimm.Bu sefer karşinizda biraz tgutkulu ve duygusal bölüm var.Umarım beğeneceksiniz.Iyi okumalar.

Alina


Ender pencere yanında duruyor ve düşünüyor.

Flashback

-Boşanmayı kabul ediyor musunuz?

-Evet.

-Siz boşanmayı kabul ediyor musunuz?

-Kabul ediyorum.-demiş Kaya.

Flashback sonu

Ender'in yüzünden bir gözyaşı düştü o ise çabuk sildi.Telefonu açtı bir mesaj geldi.Gülümsetti.

-Güzel.Harika iş yaptınız-dedip hakkında bakıyordu haberleri.

Caner geldi.

-Abla? Kalktın mı?

-Uyumadım.

-Ah be abla.Ne zaman kendine geleceksin.Bu sen değilsin.

-Biliyorum.Ama canım çok yanıyor Caner.Hepsi mahvettim.Hayat bana bu aşkla ilgili 2 değil 3 fırsat verdi.Ben herşey mahvettim.-dedi ağlamaya başladı.

-Canım ablam-dedi Caner ve sarıldı.

-Iyi ki bari sen varsın yanımda.

-Hep olacağim biliyorsun.

-Evet biliyorum.

Caner gözyaşlarını sildi ve ayırdılar.Ikisi ayrı ayrı oturdu koltuğa.

-Daha iyi misin abla?

-Eeh işte.Iyi olmaya çalışıyorum.Beni hemen harcadığını inanmıyorum.Hemen yeni sevgilisi aramaya başladı.Sen takıp ediyor musun?

-Evet.

-Noluyor? Kiminle?

-Hepsi Şahikanin arkadaşları.Bir-iki gece gelip kayboydular sonra.Bence bir şey olmadi.Ama...

-Ne?

-Bu kızla görüşüyor galiba.-dedip resimini gösterdi.Ender telefonu eline aldı-Abla, vazgeç ve bırak onu.

-Genç bir de.Çok genç.Ya neden olgun kadın bulmadı? Niye bu çocukla gezmesi lazım? Bunu bırak da niye herkes beni genç kızlarla değiştiriyor? Halit Yıldızla, Kaya bu çocukla.

-Boş ver onu.

-Haklısın.Artık hayatı devam etmeme zamanı geldi.O çoktan gitti benden.

-O haberleri yapmayacağiz artık değil mi?

-Yok, gerek yok.Zaten eminim ki haberi var.O gezecek flört edecek kızlarla ben evde oturacağim? Yok ya.

-Ama oturuyorsun.

-Bitti.Bir hafta geçti boşanmadan hatta resmi olarak artık Ekinci değilim.Bugün gelmiş mavi zarf.Hayata geri dönme vaktı.Hadi bize bir keyif kahvesi yap.Işe gideceğim sonra.

-Kahvaltı?

-Yok.Sağ ol.

Caner gitti Kaya ise oturdu yatakta ve oğrendi artık Enderle hiçbir bağı yok diye.Bıraktı yatağa ve açtı televizyonu.

-Yüksek sosyetenin kraliçesi Ender Çelebi yine bir külüpta yakaladık.Bir hafta once iş adamı Kaya Ekincidan boşanan Çelebi kendi soyadını geri verdi ve hayat nasıl gidiyor anlatıyor.-dedi bir ses Enderi külüpün girişta gösterirken.

-Ender hanım? Ender hanım?

-Buyrun çocuklar.

-Once büyük geçmiş olsun.Boşandınız.

Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin