Bölüm 9

354 24 28
                                    

Ben geldiimmmm.Inanın çok özledim yazmaya, bölümleri yayınlamaya.Ara bitti.Kaldığımız yerden devam ediyoruz.Keyfili okumalar diliyorum.

Alina


Ender evde oturdu çalışmaya denedi.Birden kapı çaldı.

-Caner açsana.Asistanim gelmiş olmalı.-demiş Ender.

Caner gitti açmaya.Karşındaki bir adam vardı.

-Ender Çelebi? Burada mi oturuyor?

-Evet.Siz kimsiniz?

-Beni Kaya Ekinci yolladi.Anlaşmalı boşanma protokolu getirdim.

-Tamam verin imzalayacak.Şimdi uygun değil.Çalışıyor kendisi.

-Kaya bey dedi ben vermem lazım.

-Peki.-dedi Caner.Içere girmişler ve Enderin yanına gidiyor.

Ender çalışıyordu ve Caneri fark etti.

-Abla?

-Efendim?-dedi ve çalışıyordu.

-Bu beyefendi seni görmek istiyor-dedi Caner ve Ender kafayı kaldırdı.

-Siz kimsiniz?

-Kaya bey beni yolladı.Bunu imzalani istemiş-dedip bir zarf verdi.

-O ne?-dedi ve açti zarfi.-Anlaşmali boşanma protokolu.-dedi ve bıraktı masaya.-Tamam.Imzalarım.Gidebilirsin.

-Hayır, Kaya bey çok netti bu konuda.Şimdi imzalayacaksınız ve ben ona götüreceğim.

-Niye bu acele anlamıyorum.-dedi ve hiç bakmadan imzaladi.-Al götür patronuna.

-Teşekkür ederim.

-Yolcu et beyefendiyi-dedi Ender.

Caner gitti yolcu etti ve kapattı kapıyı.Ender biraz sinirlendi.Sonra yanına Caner geldi.

-Hayır ben anlamıyorum niye bu kadar acele.Göreceksin bir hafta geçmeden boşanacak benden.Boşansın be.Böyle adamı yanımda istemiyorum.Sevsem de istemem.

-Hani herşey iyi olacakti?

-Ben elimden geleni yaptım.Gittim konuşmaya.Ne gördüm? Yarı çıplak kadını otel odasında.Ne güzel.Ya..karşıma geçseydi söyleseydi ben başkasına aşık oldum anlardım..Hepsi aynılar.

-Tamam abla.Denediniz olmadi.Hayırlısı.

Ender gözyaşını tutmaya denedi.Ağlamak istememiş.Caner gördü nasıl bir dakikada gözlerindeki ışıltı gitti.Öte tarafta Kaya ofiste beklemiş.Beklediği kişi gelmiş.

-Kaya bey?

-Imzaladı mi?

-Evet.Once dedi bırakayım masaya sonra ben deyince siz istemişsiniz hemen imza atsın hiç bakmadan attı.

-Ona evi ve hisse verdiğim bilmiyor mu?

-Galiba bilmiyor.Hiç bakmadi.

-Neyse bence mutlu olacak.Yeter ki sorun çıkarmasın.

***

Adliyeye ayrı ayrı geldiler.Herkesin yakında bir avukatı vardı.Kayanın gözlerinde bir tek şey okuyabildi-Endere olan nefret.Ender de fark etti bunu ve çok üzüldü ama göstermek istemedi.

-Ender hanım bu boşanmadan sonra daha zengin olursunuz? Buna farkında mısınız? O yüzden hiç uzatmayalım.

-Benim öyle bir niyetim yok.Imza attım hiçbir şey almadan yeni hayata başlamak isterim.Bi dakika nasıl daha zengin olacağim?

Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin