Bölüm 11(kısım 2)

411 18 24
                                    

Öte tarafta Ender hiç huzurlu değildi.Bugün Erimi alacak okuldan ve ne oluyor anlatacak.

-Yasemin gelir misin-dedi telefonda.

-Hemen-dedi asistan.

Notdefterini alıp geldi.

-Buyrun.

-Yarınki tüm toplantıları iptal et.

-Ama Halit bey dedi ki...

-Sen kimin asistanisin?

-Sizin.Ama Halit Bey kovar beni.

-Merak etme.Benim çalışansın.Halit bir şey yapamaz.Bir sorun varsa bana gelsin.

-Peki.

-Sende bugünkü işini bitir gidebilirsin.Yarın da gelme.Dinlen biraz.

-Bir hata mi yaptım?

-Hayır.Ne gerek var gelmeye.40 yılda bir kez verdim sana bir fırsat dinlenmek için.Kullan.

-Çok teşekkür ederim.

-Gidebilirsin.

Hemen sonra okulda çok yakın bir kafeye geçti Erimle.

-Ee nasılsın? Nasıl gidiyor okul?

-Iyi gidiyor.Yığıt abi nasıl?

-Iyi iyi.Bugün kahvaltıdaydık birlikte.

-Sende kalmıyor mu?

-Hayır.Kaya da kalacak.Sonuçta onu daha iyi tanıyor.

-Anladım.

-Aslında ben sana bir şey demek istiyorum.

-Biliyorum.Söyle.

-O kadar belli mi ettim? Tamam.Erimciğim biliyorsun annen seni çok seviyor ve senin için herşey yapar.Baban ve ben...Asla bir araya gelemeyiz.

-Biliyorum anne.Yeter ki kavga etmeyin.

-Bu biraz zor ama senin hatrına deneceğiz.Ben bir süre yalnızım oğlum biliyorsun.Er ya da geç bende yuvami kurmak istiyorum.Yine mutlu olmak istiyorum.Ben evlenmek istiyorum.

-Ne? Yine mi?

-Evet.Ama bu sefer farklı.

-Nasıl farklı? Sen bunu diyorsun şimdi sonra en fazla 3 ayda boşaniyorsun.Nasıl farklı? Seviyor musun bu adami?

-Evet.

-Kim o? Tanıyor muyum?

-Kaya.

-Kaya abi?

-Evet o.Yığıtın babası.

Erim sustu.Konuşmak istemedi.

-Bir şey demedin.

-Ben istemiyorum bunu görmeyi açıkçası.

-Sen Kayayı tanıorsn, çok sevdiğin.

-Ama senin kocanı olarak değil anne.

-Baban Yıldızla beraber.Çocuğu da olmuş.Ben hakkım yok mu herşeyden sonra mutlu olmayı?

-Tabi ki var ama...

-Şans ver bize.Hem baklarsan belki birkaç gün bizde kalmayı isteyeceksin.

-Peki.

-Işte benim oğlum.-dedip sarıldı.

Sonra Erimi eve bıraktı.Tatlı anılar geçirdi onunla.Aslında Erim birazcik kıskanıyordu onları.Kendi evinde görmediği sevgi Ender Kaya hakkında konuşurken hissetti.Ender de biliyordu zamanla herkes alışacak.Sonra gitti Kayaya.O o sırada Leyla ile konuşyordu.

Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin