Bölüm 18

272 10 17
                                    


Ender bütün boşanma olayı, oncede oldukları hepsi Şahikanin oyundu.Hemen Kayayı aramış.

-Caner..-duşundu sonra birden kalktı.Dolaşıyor-hepsi oyundu.

-Neyden bahsediyorsun?

-Benim Kayayla boşanmasi.

-Kaya oyun oynayacak biri değil.

-O da maktul.Benim gibi.Hiç kadın yok.Bu Şahikanin oyunu.Benden kurtulmak için.Ya nasıl ben anlamamişim? Nasıl? Nasıl bu kadar aptal çıkmışım? Caner...

-Abla lütfen kendini suçlama.

-Nasıl suçlamayım.Ben Kayayla konuşsaydım..Belki hikayemiz bitmeyecekti.

-Abla kendini kandırma.Ispat edemezdin masum olduğunu.

-Ben onunla konuşmam lazım.-dedip terasaya çıktı.

Ender terasaya çıkınca Caner hala ona doğru bakıyordu.Gördu heyecanını, korkunu, umudunu hala herşey duzelebilecekler diye.Herşeyi gördü ama inanmadi Kaya ona yeni şans vereceğine.

-Ahh ablam.Çok korkuyorum hayal kırıklığını uğrayacağına.O adam seni ve aşkını sildi zaten.-dedi ve geçti mutfağa.

Caner halini uzuldu.Her an ağlayabileceğini gibi gözüküyordü.Çok heyecanli ve umitli.Arayacakti ama cesareti toplayamadi bir turlu.

Öte tarafta Kaya çok kötüydu.Bilgisayara baktı ve bilgileri yazıyordu.O anda telefon çaldı.Açmak ve açmamak arasında kaldı.Sonunda açtı.

-Halo?

-Kaya? Kaya benim.Ender.

-Ender? Noldu? Oğullarımıza bi şey mi oldu?

-Yok yok.

-Niye aradın o zaman?

-Buluşabilir miyiz? Konuşacaklarımız var.

-Zaten herşey dedik.Gerek yok.Hoşça kal.

-Kaya dur.Kapatma.Lütfen.Son kez.Bu sefer anlaşma yapmazsak sonsuza dek hayatından giderim.Sesimi duymayacaksın.Tamamen uzak duracağim.

-Peki.

Aslında Kaya onu görmek istemedi başka sebeplerden.Korkuyordu gitme kararı tehlike atacak.Sadece bir bakış yettecek sanki sil baştan başlayalım demek için.

Ender gelirken umutluydu.Belki buradan onunla gidebilir.Erken geldi.Çok gergince beklemiş.Çok beklemiş.

-Galiba gelmeyecek-dedi kendi kendine-fikrini değiştirmiş. Yüzümü bile görmeye tahmülü yok.-ekledi.

Kaya ise arabada oturuyordu uzun sure.Derin nefes alıyordu.Gucunu topladi onu görmek için.

-Tamam bir şey yok.Onu dinleyeceksin ve gidersin.Akşam Londraya uçuyorsun.-dedi kendi kendine.

Ender hesap odedi, çantanı hazırlıyordu, gözlükleri almiş ve tam gidecekti Kaya gelmiş.Endder çok sevdindi, yüzünde kocaman tebessüm var.

-Gelmeyeceksin sandım

-Söz verdim.Gelecektim.

-Ben şey sandım.Fikrini değiştirdin.Hakkın var sonuçta.Bense anlarım.

-Gerçekten anlar mısın*

-Üzgün olurum ama sana bi şey demem artık.Mesaj bile atmam.

-Yaptığın şeyden sonra biraz zor olur gibi.

-Haklısın.Yapmamaliydim.Sadece çok ağırıma gitti.Yeni sevgili ile seni görmek..Zordu biraz benim için.

-Dinleseydin anlardın yeni sevgilim fılan yok.

Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin