Devami burada.Keyfili okumalar.
Alina
Öte tarafta Caner evde tüm işleri halletmeye çalıştı.O sırada Enderden bir mesaj geldi.Telefomnu alıp baktı.
-Herşey bırak ve eşyaları topla.Ev tuttuk.Yarın taşınıyoruz.-diye okumuş-vaay be enişteme bak sen.Nasıl çabuk halletmiş meseleyi.Bunlar sevgili
olmazsa bana Caner demesinler.Eee kadın sana 2.çocuk verecek.Az mi? Neyse siz nihayet mutlu olun da herşey halledeceğiz.-dedi Caner.
Öte tarafta Ender Kayanin otel odasındaydı.Tuvaletten çıktı ve Kayayı yatakta buldu.Oturuyordu ve sevinç gözyaşı dokuyordu.Yanina oturdu.
Gözyaşlarını sildi.
-Iyi misin Kaya?
-Aham.Ilk kez böyle bir şeyle karşılaşıyorum.Filmlerde güzel gözüküyor.Ama sıra sana gelince...His muhteşem.Insan bakıp şaşırtıyor.Biz mi yaptık
bu mucize.
-Tamam sakin.Göbeğim büyücek o zaman nasıl davranacaksın tahmin bile edemem-dedi gülerek.
-Gul sen...gul.
Ender o kadar içten güldü ki Kaya büyülendi.Yavaş yavaş yanaklarını dokundu.Sımsıcakıdı ki.Birbirini baktılar.Aralarında yüksek voltaj vardı.Birbirine yaklaştılar arzu büyüktü.Ilk adim Kayadan geldi.Tam öpecekti Ender onu durdurdu.-Yapma.-dedi gözlerine bakmadan.Kaya kendine geldi.
-Özür dilerim.
-Benim de hata.Kontrol edemedim kendimi.
Kaya uzaklaşti ondan Ender kendini biraz suçlu hisseti.
-Kaya biz neyiz şimdi?-sordu Ender.
-Bilmem.
-Ben sana söyleyim..Hiç bir şey.Sen birden bire girdin yine hayatıma ben seninkine de.
-Evet herşey çok hızlı oldu.Sen beni durdurmasaydın...
-Ne? Ne olurdu?
-Sen beni durdurmasaydın...ben sana teslim olacaktim.
-Bende.Sadece çocuk için seninle olmak çok acı.
-Evet.Herşeyden sonra...
-Bir anlaşma yapalım.
-Ne gibi Ender?
-Herşey zamana bırakalım.Hemen karar vermeyelım.Zaman silsin yaralarımızı, biz tadına çıkaralım sonra bir gün...
-Yeniden karı koca olabiliriz.
-Aynen.Hayatında biri var mı?-sordu Ender.
-Yok.Ve olmayacak.Senin de?
-Yok ve olmayacak.-dedi Ender.
-Sende asma suratini.Seni ilk günkü gibi seviyorum.
Ender bu sözleri düyünca bayağı yümüşadı.
O andan itibaren 4 yıl geçti.Ender'in midesi 5.aya kadar çok kötüyü.Pek uyuyamadı.Kaya çok destek verdi.2 hafta onunla geçirdiyordu
iki hafta Londra da.Sürekli onu arıyordu, yüzünü görmek istedi.Hiç bir kçtrolü atlatmadı.Göbeğini öpüyordü hep.Ender yanında bir masal yaşıyordu.
Çocuklar da sık sık geliyordu.Doğumun bir ay once Kaya Istanbula geldi ve yanında kaldı.Herşey çok güzel geçti, yanındaydı ve elini tutmuş.
Bebek 3.ayına girince Londraya geri dönmeye mecburdu ve o kadar sık gelemiyordu artık.Ayda 1 kez sadece.Kaya ve Ender ilişkine gidince biraz tuhaftı
herşey.Bir sözleşme imza attılar.Kaya istemiş.Ona göre ikisi başka biriyle ilişkisi başlatamazlar.Böyle oldu.Kaya gelince karı koca gibi hayatı var
ama hiç yakınlık yoktu.Ikisi çok derin bastı duygularını.
Çocuğun 6.aydan sonra Ender işe geri geldi.Artık onu emzirmıyor ve herşey daha kolay.Çabuk eski moda sembolu Ender olmaya başardı.
Ender bir partiye katılıyor.
-Ender?
-Elif hayatim nasilsin?
-Iyi.Hello kızlar.
Herkes Enderi salamlaşıyor.
-Hiç gelmiyorsun.
-Evde küçük çocuğum var.Nasıl yetişebilirim? Kusura bakmayın en onemli kişi artık yavrum.
-Sende haklısın-Nihan diye biri demiş-ee ne yapıyor küçük beyimiz?
-Bütün gün oynuyor.Çok akıllı bir çocuk.
-Senin gibi anne varsa...
-Ee sende haklısın-demiş Ender.
-Bir şey soracağim?
-Sor Elif.
-Kaya ile evlenmediniz mi?
-Bu niçin onemli ki?
-Öylesine sordum.
-Hayır evlenmedik.Aramızda bir şey yok.Çocuğumuzu büyütüyorüz. Gerçekten çok güzel hayatımız var.Kaya harika bir baba.Elinden gelince bizimle uğraşıyor.Onun gibi babalar hala kalmış demek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yangın yeri(TAMAMLAMIŞ)
FanfictionÇok kısa tek bölümlük enkay hikayeler. EnKay masali devam ediyoruz.Yaşanacak çok şey vardı çünkü.Yarım kaldık.Kalmamak için elimden geleni yapacağiz.Hem ben yazar olarak hem enkay.Vazgeçemediler, çok acı çektiler.Şimdi sıra ödüle-sonsuz mutluluk. Bu...