2

1.1K 27 19
                                    

czat z ???

???: Więc podobało ci się to, co właśnie zobaczyłaś???

Po pierwsze kim jesteś, a po drugie o czym ty mówisz??

???: Z rozmowy między Lily i Danem wynika, że ​​to dzięki mnie mogłaś zobaczyć tę rozmowę i przyszłe wiadomości.

Dziękuję?

???: Nie musisz mi dziękować, to nie była wielka sprawa.

Więc jesteś jakimś hakerem?

???: Tak mnie nazywają?

Właściwie nigdy o tobie nie słyszałam

???: Słyszeliście tak, to ja widziałem, że Hanna była w niebezpieczeństwie, jeśli się nie mylę Thomas nazwał mnie „obcym”

Jeśli widziałeś to wszystko, dlaczego nie powiesz komu to zajęło?

???: To nie tak, że Mc wkrótce zrozumiesz, skończmy z tym nonsensem.
???: Jestem hakerem i pomogę ci znaleźć Hannę. Wszelkie informacje o mnie są nieistotne, więc nie martw się, że się czegoś o mnie dowiesz, dam ci dostęp do chmury Hanny, ale w tym celu będziesz musiała odszyfrować jej chmurę, będziesz miala dostęp do prywatnych rozmów, więc miej świadomość, że widzę zarówno ich, jak i twoje rozmowy, proszę zaufaj mi i nie mów im, czego się dowiedzieliśmy.

Myślę, że mogę ci zaufać, ale
dlaczego mi pomożesz?

???: Wierzę, że jesteś nam niezbędny do znalezienia Hanny, skontaktuję się z tobą później Mc

Po raz kolejny wyłączyłam komórkę, próbując wrócić do nauki, ale na próżno, kogo ja oszukuję?Nie ma mowy, żeby takie dziwne rzeczy zdarzały się tak nagle i wracam do nauki, jakby nic się nie stało.

„Mc, chodź na kolację, uczysz się tam od wielu godzin” – mówi Lola, jęcząc.

"Jestem w drodze." Mówię, naprawiając swoje rzeczy

„Co robiłaś tak dużo w tym pokoju?

było tam całe popołudnie – pyta, kiedy docieram do kuchni.

– Uczyłam się na jutrzejszy sprawdzian. Kłamię, że przynajmniej tyle zrobiłam, ale myślę, że mimo wszystko nie powinienem jej tym zasypywać. Nawet nie wiem, co się stanie, to wciąż może być żart.

Pewnie zastanawiasz się kim jest Lola, jest moją najlepszą przyjaciółką odkąd skończyłam 8 lat czyli poznaliśmy się 13 lat temu (masz 23 lata)

Kiedy poszliśmy na studia zdecydowaliśmy się zamieszkać razem, jest dla mnie jak siostra, wiem, że mogę jej zaufać we wszystkim.

Przynajmniej tak myślałam

„Więc pilna pani, teraz jedzmy, obiad jest tutaj, kupiłam hamburgera”. Mówi, że kładzie rzeczy na stole, więc wkrótce jej pomogę. Po obiedzie obejrzeliśmy film, a potem poszliśmy spać, bo następnego dnia czeka nas kolejny nudny dzień w szkole.

I NEED YOU- Duskwood Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz