-Hej mała, w co się dzisiaj pobawimy?
Chcę spojrzeć na rysunek Jeniffer" Dobrze, więc zobaczmy Barbie?" Barbie jest nudna, chodźmy zobaczyć Backyardigans",
Dobra, przygotuję ci kawę i przyjdę sprawdzić, dobrze?" Prosi, żeby mi pokazać rysunek Okej".
Budzę się widzę, że jest już 10, więc robię higiene osobistą, zakładam czarne spodenki, czarną bluzkę i czarne trampki.
Schodzę na parter widząc, że Lily przygotowuje śniadanie, więc oferuję pomoc, ale ona odmawia, więc zaczęliśmy rozmawiać, wypiliśmy kawę, spędziliśmy cały ranek na rozmowach, zjedliśmy obiad, a potem była 14:00 w popołudniu, kiedy Cléo Jessy przyszli i rozmawialiśmy wszyscy, dopóki nie dostałam wiadomości wtedy postanowiłam to sprawdzić. To była moja mama, świetnie, mój dzień właśnie się pogorszył.
Nie żebym nienawidziła swojej mamy, ale nie dogadywałyśmy się zbyt dobrze, nigdy nie była kochającą matką, wręcz przeciwnie, zawsze była dla mnie zbyt surowa, zawsze chciała, żebym była idealna, do czego mi daleko, dużo się kłóciliśmy, kiedy mieszkaliśmy razem, data mi wiele traumy i niepewności, kiedy mieszkaliśmy razem, nie tylko ona, ale także mój tata, kogo ja oszukuję? oni są okropnymi rodzicami.
Whatsapp włączony
Cześć córko, minęło trochę czasu odkąd rozmawialiśmy, jak się masz?
Cześć Aniu, u mnie wszystko w porządku, a u Ciebie
Cieszę się, że u Ciebie wszystko w porządku kochanie, ja też.
Wiesz, że myślałam o jutrzejszym wyjściu, pójściu do centrum handlowego, do jakiegoś klubu, co tylko chcesz, co o tym myślisz?
Przepraszam Ana, ale jestem w podróży.
O dobrze, gdzie podróżowałeś?
Miasto o nazwie Duskwood jest w Kanadzie.
Las Zmierzchu? Co ty tam robisz?!
Zaprzyjaźniłam się tu kilka miesięcy temu, przyjechełam ich poznać.
Mc proszę wróć do domu.
Dlaczego miałabym to robić?
To miejsce nie jest dla ciebie bezpieczne.
Co? o czym ty mówisz?
Tylko proszę wróć do domu
Nie, jeszcze nie idę do domu.
Tylko obiecaj mi, że będziesz ostrożna i nie zrobisz nic ryzykownego
Czekaj, znasz Duskwood?
To jest historia, która została pogrzebana wiele lat temu, moja droga, i nie mam zamiaru jej nigdy odkopywać.
Ana (matka) jest teraz offline
Co miała przez to na myśli?
Nic nie zrozumiałam, po co ta "niepewność" i zamieszanie? Dlaczego nagle postanawia się o mnie martwić?
Z zamyślenia wyrywają mnie dziewczyny.
- Wszystko w porządku Mc? pyta Jessy, a potem Lily i Cleo też na mnie patrzą.
Tak, wszystko w porządku, byłam tylko trochę zdezorientowana czymś, co powiedziała mi moja matka".
-Chcesz nam powiedzieć, co cię do tego skłoniło? Zapytała Lily.
-Jeszcze nie, w końcu nie zrozumiałam, co miała na myśli - mówię z uśmiechem, a oni się zgadzają Potem wracamy do normalnej rozmowy, dostaję dwie wiadomości jednocześnie.
„Uuu, jesteś sławna" mówi Jessy ze śmiechem, co sprawia, że ja, Cléo i Lily też się śmiejemy.
Postanawiam zobaczyć, kto to jest, podczas gdy dziewczyny rozmawiają. To byli oni, Phil i Jake.
Whatsapp włączony
Rozmowa z Philem
Cześć kotku, czy wszystko w porządku z naszą dzisiejszą „randką"?
Oczywiście o 20:00 będę na Aurorze.
Super, w takim razie do zobaczenia ;)
Phil jest teraz offline
pogadaj z jake'iem
Czy wiesz, co miała na myśli, mówiąc o zakopanej historii"?
Oglądałeś moją rozmowę z Aną?
Tak, widziałem, że rozmawiali o lesie zmierzchu, więc postanowiłem sprawdzić.
Och, w takim razie dobrze. Odpowiadając na twoje pytanie, nie, nie mam pojęcia, co miała na myśli, nawet nie wyobrażałam sobie, że wiedziała o istnieniu Duskwood, nie mówiąc już o niebezpieczeństwach, jakie się w nim kryją.
To dziwne, więc będziesz musiała ją zapytać, co to znaczy.
Może kiedy indziej, dzisiaj nie chciałbym już z nią rozmawiać.
Jest w porządku, dopóki próbujesz.
Czy mogę cię o coś zapytać?
Naprawdę wychodzisz dzisiaj z Philem?
Czy nie przestałeś czytać moich rozmów?
Tak, ale wiesz, że go nie lubię.
Nie obchodzi mnie to.
Dlaczego tak do mnie mówisz?
Zasłużyłeś na to Jake, rzuciłeś mi w twarz, że zawiodłam twoje zaufanie, myślałeś tylko o sobie, nie myślałeś o moich powodach przybycia do Duskwood.
Myślisz tylko o mnie? Czy to coś poważnego? Próbowałem cię chronić! Bo nie chciałem, żeby ten
wariat zabrał też ciebie, a ty masz czelność mówić, że myślę tylko o sobie?Tak, gdyby naprawdę Ci na mnie zależało, nawet gdyby Ci się to nie podobało, wspierałbyś mnie, powiedział, że wszystko będzie dobrze, kiedy tu jestem i nie odwracał się ode mnie teraz.
Zaczyna pisać, ale przestaje
Jacek jest teraz offline.
Whatsapp wyłączony
Tak bardzo się nim rozczarowałam...
Dziewczyny zauważają, a potem pytają
Z kim rozmawiałeś, że twój wyraz twarzy tak szybko się zmienił?" Cleo pyta, podczas gdy Lily i Jessy również na mnie patrzą
„Najpierw rozmawiałam z Phillem, a potem z Jake'em" - mówię prosto.
- Phill? O czym rozmawiałemaś z moim bratem? pyta zaciekawiona Jessy.
Zaprosił mnie do Aurory, zgodziłam się, a teraz zapytał, czy jeszcze nie śpię"- mówię i widzę uśmiech na twarzy Jessy.
Więc nie mogę w to uwierzyć! Czy mogę mówić do ciebie szwagierka?" Mówi podekscytowana.
„Nie przesadzaj, Jessy", mówię śmiejąc się, podczas gdy Cleo i Lily zachowują powagę.
"Dlaczego jesteś taki poważny?" pyta Jessy patrząc na nich.
„To nie jest zbyt dobre, z całym szacunkiem, Jessy, ale wszyscy wiemy, że twój brat to kurczak, nie chcę, żeby moja przyjaciółka była smutna" mówi Cleo, dzieląc spojrzenie między mną a Jessy.
-I nie byłaś z moim... - Zdała sobie sprawę, że zamierza zadzwonić do brata Jake'a przy dziewczynach, które jeszcze nie wiedziały. -Z Jake'iem? Lily pyta, a potem o trzeciej patrzą na mnie.
Opowiadam im całą sytuację, nasze rozmowy, oni dają mi rady, więc zmieniamy temat.
Reszta popołudnia była spoko, śmialiśmy się, rozmawialiśmy itp.
Gdy było około 18:00 dziewczyny wyszły więc zaczęłam się szykować.
907 słów
CZYTASZ
I NEED YOU- Duskwood
FanfictionCo jeśli dziewczyna zniknęła, a jedyną wskazówką, którą dała, był jej numer? Co jeśli ta przygoda przyniosła uczucia, których nigdy wcześniej nie odczuwałem? Nowi przyjaciele, nowe miłości Pamięć o życiu, które zostało wymazane. Oto historia o tym...