Powoli otwieram oczy czując się obserwowana,rozglądam się i widzę, że nie jestem w domu Lily, tylko w zupełnie nieznanym mi miejscu.
Próbuję wstać, ale uświadamiam sobie, że jestem związana. Wkrótce słyszę kroki.
„Dzień dobry kochanie" słyszę za sobą kobiecy głos.
Widzę kobietę, która wyglądała na około 40 lat, była mi znajoma.
„Kim jesteś? Czego ode mnie chcesz?"
„Jestem Iris, Iris Hanson, miło cię widzieć" - mówi ze współczuciem.
Chciałabym spotkać się z tobą w inny sposób, bez porwania, ale to był jedyny sposób, w jaki udało mi się z tobą porozmawiać bez wiedzy" mówi, patrząc na mnie.
-Wiązanie na twoich ramionach było po to, żebyś nie uciekała ze strachu, ona dopełnia
-Były lepsze sposoby, by powiedzieć, że chcesz ze mną porozmawiać, niż porwanie mnie, prawda?
„Przepraszam, nic ci nie zrobię, po prostu się bałam, że nadal się mnie boisz" - mówi, próbując uniknąć kontaktu wzrokowego.
-Boję się ciebie? Dlaczego miałabym się ciebie bać? Nawet cię nie znam. Mówię prosto
"Nie pamiętasz mnie?" pyta mnie zdezorientowana.
"Powinienam?" pytam zdezorientowany
„Tak" odpowiada, jakby to było oczywiste.
Mamy dużo do omówienia Mc, ale to będzie musiało jeszcze trochę poczekać, najpierw chodź i coś zjedz, jest prawie południe, a ty nic nie jadlas".
Jake POV
Byłem zdenerwowany i przestraszony.
Boję się, że coś jej się stanie, boję się, że nigdy jej nie spotkam, boję się, że nie powiem jej, jak bardzo ją kocham.
Prawdopodobnie będę żałować, że to zrobiłem. Ale teraz nic poza nią się nie liczyło.
W ciągu ostatnich kilku tygodni zatrzymywałem się w hotelach w miejscowościach sąsiadujących z Duskwood, tysiące razy myślałem, żeby tam pojechać, pojechać tam i spotkać się ze Mc i Lily to pomysł, który nie mógł wyjść mi z głowy, musiałem powstrzymuję się przed zrobieniem tego, ale teraz właśnie to robię.
Potem wszystko się zmieni, poznają moją tożsamość i prawdopodobnie informacje o mnie. To najbardziej ryzykowna rzecz, jaką zdecydowałem się zrobić od dłuższego czasu.
przyłączać się
"Jessica?"
"Cześć Jake, potrzebujesz czegoś?" Pyta sennym głosem, co wskazuje, że właśnie się obudziła.
Właściwie tak, jestem w lesie zmierzchu".
Co?! Kiedy powiedziałeś mi, że przyjedziesz, nie myślałam, że to coś poważnego, zrobiłeś wszystko, aby nawet nie dowiedzieć się, jak masz na imię, a teraz zamierzasz wszystko wyjawić?
"Czy to jest to konieczne."
Powiedziałeś mi wczoraj, że wszyscy są w domu Lily, czy możesz wysłać mi lokalizację?"
Wzdycha.
Tak, oczywiście, że już go wysłałem".
"Dzięki Jessico."
odwołać
Wkrótce idę pod adres, który wysłała mi Jessica, to był bardzo ładny dom.
Wysiadam z samochodu i zatrzymuję się na kilka sekund, aby zdobyć się na odwagę, by to zrobić, po czym dzwonię i po kilku sekundach widzę, jak Jessica otwiera drzwi z uśmiechem.
Wyobrażałam sobie cię zupełnie inaczej" - mówi ze współczuciem.
-Miło cię poznać, Jessico - mówię, starając się brzmieć jak najbardziej przyjaźnie.
Proszę, zadzwoń do mnie Jessy i wejdź" - mówi,
dając mi miejsce do wejścia.
"Jessy, kto był przy drzwiach?" Widzę, jak Lily podchodzi do nas
"Kim jesteś?" Zapytaj Lily.
Patrzę na to przez kilka sekund.
"Jestem Jake, miło mi cię poznać osobiście, Lily."
„O mój Boże, co ty tu robisz? To niebezpieczne!" mówi, próbując przetworzyć fakt, że tu jestem.
Mówię jej o przyczynie mojego nagłego pojawienia się.
Mc
Kiedy wyjaśniałem, Jessy wróciła do pokoju, zostawiając nas samych.
Cieszę się, że mogę cię poznać osobiście przyrodni bracie, rozgość się" - mówi z uśmiechem, więc lajkuję i dziękuję.
Idziemy do pokoju i rozmawiamy ze wszystkimi, którzy
już zaczynają myśleć o sposobie znalezienia Mc.
POV Mc
Wielka Iris, którą już zjedliśmy, teraz powiedz mi, że zaraz chcę wyjść". Mówię niecierpliwy.
Myślę, że to trochę potrwa, nie chcesz dać znajomym znać, że wszystko w porządku?"
„Tak, muszą się martwić, gdzie jest mój telefon komórkowy?"
„Proszę mówi, podając mi go. Wczoraj go załadowałam, więc miałam go ze sobą" - wyjaśnia.
Potem dzwonię do Jessy'ego.
Wezwać
MC? GDZIE JESTEŚ? CZY WSZYSTKO OK? pyta
nerwowo.
-Proszę, uspokój się Jessy! Czuję się dobrze i wrócę do Lily"
Co masz na myśli, nie rozumiem"
„Kiedy tam dotrę, wyjaśnię, ale teraz proszę, nie martw się, obiecuję, że nic mi się nie stało i nie stanie się, muszę iść"
odwołać
Ok, Iris, co masz mi do powiedzenia, to takie ważne?"
CZYTASZ
I NEED YOU- Duskwood
FanfictionCo jeśli dziewczyna zniknęła, a jedyną wskazówką, którą dała, był jej numer? Co jeśli ta przygoda przyniosła uczucia, których nigdy wcześniej nie odczuwałem? Nowi przyjaciele, nowe miłości Pamięć o życiu, które zostało wymazane. Oto historia o tym...