9

153 5 0
                                    

Tak wyglądało moje życie 3 miesiące temu, tak wiele się wydarzyło, odkąd tu byłem ostatni raz, wciąż nie znaleźliśmy Hanny, podążamy tropem starożytnej legendy mrocznego lasu, Jessy została zaatakowana przez człowieka bez twarzy, poznałam Phila, Brat Jessy'ego, jest bardzo interesujący, coraz bardziej zakochuję się w Jake'u, Lily nagrała film, w którym mówi, że Jake i ja byliśmy porywaczami, przez co Jake zniknął na jakiś czas, dowiedzieliśmy się, że on, Lily i Hanna są bracia, wybaczyłam Lily ten film, nawet się zaprzyjaźniliśmy, ale najgorsze... Richy zaginął, wolę myśleć, że zaginął niż nie żyje...

to wszystko doprowadzało mnie do szaleństwa, dziś zaczęły się moje wakacje i poważnie myślę o pójściu do Duskwood o tym rozmawialiśmy przez ostatnie 30 godzin.

O co chodzi

Grupa

Jessy: Mc chciałabym, żebyś przyszła, byłoby wspaniale poznać cię osobiście.

Dan: Zgadzam się z Jessy

OK.

Pójdę do mrocznego lasu.

Jessy: To świetnie! Możesz zostać u mnie w domu

Lily: Nie wydaje mi się, żeby to był dobry pomysł, żeby została u ciebie, Jessy.

Jessy: Co? Dlaczego nie?

Lily: Jessy, zostałaś naznaczona, pójście do twojego domu byłoby zbyt ryzykowne dla niej i dla ciebie, ponieważ porywacz groził jej wieloma groźbami.

Masz rację Lili.

Jessy: ale gdzie zamierzasz się zatrzymać?

Lily: możesz zostać w moim domu. Porywacz nigdy mi nie groził.

Dobra, akceptuję Lily.

Jessy: świetnie, masz już miejsce na nocleg, ale kiedy przyjedziesz?

Zobaczę, kiedy odleci następny lot dam ci znać

Jessy: ok, czekamy na Twoją wiadomość

Whatsapp wyłączony

Chwytam komputer, żeby sprawdzić, kiedy odlatuje następny samolot.

Widzę, że jest tu lot z lotniska Porto Alegre do São Paulo, z São Paulo jest lot do Toronto w Kanadziei

wreszcie lot z Toronto do sąsiedniego miasta duskwood, jutro o 15:00.

Decyduję się kupić bilety i dać znać ludziom, że je znalazłem.

Whatsapp włączony

Grupa

Znalazłem bilety na jutro

Jessy: świetnie, im szybciej, tym lepiej.

Lily: Cieszę się, że się spotkamy Mx

zgrupować się

Martwiłam się, martwiłam o reakcję Jake'a, kiedy dowiedział się, że jadę do Duskwood, przecież obiecałam, że tam nie pójdę. Postanowiłam wysłać mu wiadomość i powiedzieć mu.

Jake

Jake, jesteś tam?

Jake jest online

cześć y/n możesz pogadać:)

Nie wiem jak ci to powiedzieć, możesz być na mnie zły.

Możesz mówić kochanie, nie będę na ciebie zła.

Ja... Jadę jutro do Duskwood.

Co? Nie, nie możesz tego zrobić Mc, to zbyt niebezpieczne! Obiecałaś mi, že tam nie pójdziesz!

Wiem i przepraszam, Jake, ale tak wiele się wydarzyło,
że nie mogę ciągle widzieć wszystkiego, co się dzieje przeze mnie, myśl pozytywnie, jeśli odejdę, będę mógł lepiej przeanalizować wskazówki.

Myśl pozytywnie? Grozi, że cię zabije, a ty od razu tam idziesz?! Mc proszę zmień zdanie.

Nie mogę, Jake, przepraszam.

Zawiodłaś moje zaufanie Mc, nie masz pojęcia jak bardzo jestem Tobą rozczarowany.

Jake jest offline

Cholera, zraniłam go i teraz czuję się z tym okropnie. Czy on już się do mnie nie odezwie?Oczywiście, że tak, nie zrezygnuje z odnalezienia własnej siostry.

Postanowiłam zacząć się pakować, w końcu była już prawie północ, a nie chciałam zostawiać wszystkiego na następny dzień.

Kończę pakować walizki, biorę prysznic i kładę się, ale nie jestem zbyt śpiący, wiem, że nie będę mógł teraz zasnąć, wychodzę z zamyślenia, gdy widzę, że dostałem wiadomość, Zastanawiam się, czy to nie był Jake, więc postanawiam to zobaczyć, ale to nie był on, to był Phil

Whatsapp włączony

Phill

Hej kotku, jesteś tam?

Zaczął mnie tak nazywać kilka tygodni temu, kiedy Jake zobaczył, że Phil dzwoni do mnie, że wariuje z zazdrości, to było naprawdę zabawne.

Cześć Phil, tak, jestem

Słyszałem, że przyjeżdżasz do Duskwood.

Skąd wiedziałeś Potwierdziłam ze znajomymi, że nie będę miał nawet 3 godzin.

Jessy powiedziała mi, że wydawała się bardzo podekscytowana spotkaniem z tobą osobiście.

Tak, też nie mogę się doczekać spotkania z nimi osobiście.

Więc przyjdziesz o świcie i wypijesz ze mną kilka drinków, dobrze?

Oczywiście, że powiedziałam, że tak

Świetnie :)

Jutro wieczorem?

Nie, chcę cieszyć się jutrzejszym dniem z przyjaciółmi,

nie wspominając o tym, że będę dość zmęczony lotem

i zmianą stref czasowych. Czy może być pojutrze, w sobotę?

Oczywiście w sobotę jak dla mnie super, czekam na

Was o 20:00

Będę tam.

Cieszę się, że poznamy się osobiście kochanie ;)

A teraz idź spać, musi być późno, a jutro czeka cię długi dzień.

Dobranoc skarbie:)

Dobranoc Philu

Phil jest teraz offline

Whatsapp wyłączony

Tak bardzo chciałam zrozumieć, co czuję, naprawdę lubię Jake'a, jest niesamowity, sprawia, że czuję się niesamowicie.

Ale też bardzo lubię Philla, jest taki czarujący i miły, sprawia, że czuję się dobrze.

Myślę, że zakochałam się w dwóch osobach.

I NEED YOU- Duskwood Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz