Budzę się widząc, że jeszcze świt, Phil był obok mnie ze świata, wydawał się tak spokojny, że spokojnie wstaję, żeby go nie obudzić.
Ubieram się, biorę torbę i schodzę do drzwi, żeby podziękować Philowi za to, że zapomniał kluczy. Wychodzę z baru i biorę komórkę, żeby wezwać samochód, przecież dom Lily był daleko od świtu. Dzwonię po samochód i czekam kilka minut, w tym czasie czułam się obserwowana.Zerknełam kilka razy na mieszkanie, żeby zobaczyć, czy to może Phil na mnie nie patrzy, ale nie, wszystko było nadal zamknięte.
Po 5 minutach przyjeżdża mój samochód, podczas podróży mam wspomnienia sprzed kilku godzin, co sprawia, że na mojej twarzy pojawia się głupkowaty uśmiech, biorę komórkę i widzę, że jest już 04:00.
Docieram do domu Lily i widzę, że wszystko było ciche ciemne, co było normalne, ponieważ był środek nocy. więc idę na górę do swojego pokoju.
Wchodzę do swojego pokoju widząc, że jest tam bałagan, jakby ktoś wszedł szukać czegoś lub kogoś, co wydaje mi się dziwne, ponieważ od mojego przyjazdu Lily nie weszła do tego pokoju.
Idę do jego pokoju zapytać, co się stało. Pukam do
drzwi nie słysze odpowiedzi wiec przepraszam i wchodzę do środka.- Lily co tam.... Widzę, że jej pokój był w takim samym stanie jak mój, a jej tam nie było, działo się coś bardzo złego.
Wyciągam komórkę, żeby zadzwonić do Lily. Komórka dzwoni na stoliku obok jej łóżka.
Cholera Lily" pomyślałam widząc, że nie wiem co robić. "Ja już wiem"
Decyduję się zadzwonić do naszych przyjaciół i zapytać, czy Lily była z którymś z nich.
połączenie grupowe włączone
"Czy coś się stało?" Jessy pyta sennie.
Jest 4:00 rano, Mc co się do cholery stało?"-pyta Dan, też śpiący.
- Przepraszam, że cię budzę, ale to pilne - wyjaśniam nerwowo.
- Wydajesz się zdenerwowany, co się stało? Spytala Cleo
Daj spokój Mc, denerwujesz mnie"- mówi Thomas.
"Wyszłam wcześniej, Lily zabrała mnie tam, gdzie miałam iść, wróciłam teraz do domu, a mój pokój był zdemolowany, poszlam do pokoju Lily, żeby zapytać ją, co się stało, ale kiedy wszedłam do jej pokoju, był tak pokręcony jak mój, próbowałam zadzwonić do Lily, ale jej telefon komórkowy był w sypialni. Postanowiłam zadzwonić do was, aby upewnić się, że nie nocuje w jednym z waszych domów.
Milczeli przez kilka sekund, przetwarzając to, co powiedziałam, a potem jednogłośnie powiedzieli
„Nie". Cholera, to niedobrze"-mówię zmartwiony.
-Czy to był on? Czy porywacz porwał też Lily?
Myślę, że lepiej się spotkajmy i poszukajmy jej" – mówi Jessy.
Wszyscy się zgadzamy, więc mówi Cleo.
Ok za 20/30 minut będziemy na miejscu Mc, czas się przebrać i iść
Wszyscy się zgadzamy, po czym się rozłączam
połączenie grupowe wyłączone
Idę do swojego pokoju i szukam wygodniejszych ubrań, żeby znaleźć Lily.
Biorę szybki prysznic, żeby tylko uczesać włosy i związać je (od ciebie zależy jak), po czym zakładam ten strój:
Schodzę na parter i siadam na kanapie czekając na przyjaciół.
Ale coś było nie tak, coś poza nagłym zniknięciem Lily, po prostu nie wiem, co to jest.
Ktoś zaginął, jeszcze jedna osoba powinna była o tym wiedzieć, biorę komórkę i wybieram jego numer.
przyłączać się
Dzwoni do kilku osób i po czwartym dzwonku odbiera
połączenie.
Halo? Mc? Dlaczego dzwonisz do mnie o tej porze?
Coś się stało?" Mówi zmartwiony.
„Tak, Jake, stało się"
Wyjaśniam mu sytuację.
„To nie jest dobre, to wcale nie jest dobre, co teraz zrobisz?" - pyta i wygląda na bardzo zdenerwowanego.
„Tędy nadchodzą ludzie, wyjdźmy na zewnątrz i spróbujmy znaleźć Lily"
Proszę Mc, informuj mnie na bieżąco" - pyta teraz nieco spokojniejszym głosem.
"Będę cię informować, muszę iść, usłyszałam dzwonek"
odwołać
Podchodzę do drzwi i otwieram je, myśląc, że to moi przyjaciele, ale kiedy je otwieram, staję twarzą w twarz z tym, czego w tej chwili najbardziej się bałam.
Człowiek bez twarzy.
CZYTASZ
I NEED YOU- Duskwood
FanfictionCo jeśli dziewczyna zniknęła, a jedyną wskazówką, którą dała, był jej numer? Co jeśli ta przygoda przyniosła uczucia, których nigdy wcześniej nie odczuwałem? Nowi przyjaciele, nowe miłości Pamięć o życiu, które zostało wymazane. Oto historia o tym...