12

169 4 3
                                    

Budzę się następnego dnia z dźwiękiem dzwoniącego telefonu komórkowego, widzę, że to nieznany numer i
postanawiam go zignorować. Znów prawie zasypiałam, kiedy ten sam numer znowu
do mnie dzwoni, więc postanawiam odebrać.

przyłączać się

,,Potrzebuję pomocy, musisz mi pomóc!"

To był kobiecy głos, brzmiała na zdesperowaną.

„Kto to jest? Jak mogę ci pomóc?"

" Ulica -"

Zanim kończy, słyszę bardzo głośny dźwięk, a następnie połączenie zostaje rozłączone. Próbuję zadzwonić ponownie, ale włącza się poczta
głosowa.

Cholera, czy to była Hanna? Czy ta kobieta była rozpaczliwie zdesperowana.

Przez telefon nie mogę zasnąć, biorę komórkę i widzę, że jest już 12:00 i zaspałem.

Wstaję, robię higienę osobistą i wybieram strój na cały dzień, w końcu obsługa umówiła nas na wspólny lunch, kiedy wychodzę spod prysznica, słyszę na dole jakieś głosy, pewnie moich znajomych.

Decyduje się na nałożenie tylko podkładu, tuszu do rzęs i maski do rzęs.

Z tym strojem:

(Jeśli ci się nie podoba to wyobraź sobie inny)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Jeśli ci się nie podoba to wyobraź sobie inny)

Schodzę na dół kiedy docieram do pokoju, widzę
moich przyjaciół rozmawiających w pokoju. Widzą mnie uśmiechają się. Tak się cieszę, że w końcu cię poznałam" mówi Jessy,
podchodząc, żeby mnie przytulić.

Potem wszyscy podchodzą, żeby się przywitać, rozmawiamy przez kilka minut, aż nadejdzie nasz lunch.

Zjedliśmy, a potem postanowiliśmy przejść się po mieście.

„Mówię, że kiedy przyjdziesz do mojego domu, zrobię dla ciebie jedno z moich słynnych ciast w kształcie piramidy" - mówi podekscytowana Cleo.

„Chętnie spróbowałabym jednego z twoich ciastek
Cléo" - też mówię podekscytowana.

Decyduję się powiedzieć im o telefonie, który dostałam wcześniej.

-Usiądźmy na chwilę? Mam ci coś do powiedzenia- mówię po prostu.

Zgadzają się, a potem siadamy na ławkach na placu pośrodku.

Więc co chciałaś powiedzieć?" - pyta Thomas.

Więc dziś rano obudził mnie telefon..."

„Telefon? Co w tym takiego wielkiego?", pyta znudzony Dan.

„To była kobieta i prosiła o pomoc, więc zapytałam, kim jest jak mogę jej pomóc, ale w momencie, gdy poszła mi odpowiedzieć, rozległ się huk i połączenie zostało przerwane" patrzą na mnie zastanawiając się co powiedzieć.

I NEED YOU- Duskwood Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz