🎶32🎶

358 43 1
                                    

— În sfârșit am terminat, murmură Taehyung, prăbușindu-se obosit pe canapea lângă cei doi băieți. Oftă adânc, simțindu-și în sfârșit mușchii relaxați.

— Și chiar la timp, îl informă Hoseok, care intră din dormitor purtând-o pe Momo în brațe. Mama ta a sunat acum două minute și a spus că ajung în jumătate de oră.

Taehyung încuviință din cap, simțind presiunea timpului.

— Mă duc să fac un duș și să mă schimb, anunță el, ridicându-se cu greutate.

— Fugi liniștit. Mă ocup eu de Momo. Tu pregătește-te, iar noi o pregătim pe ea, îi răspunse Hoseok cu un zâmbet liniștitor.

— Ești sigur că te descurci? întrebă Taehyung, chicotind.

— Stai fără grijă, am mai schimbat bebeluși, replică Hoseok cu un aer de expert.

— Bine, atunci mă duc să mă pregătesc, confirmă Taehyung, relaxându-se puțin.

El urcă la etaj și își pregăti niște haine înainte de a intra în baie. Sub duș, lăsă apa caldă să îi spele oboseala, frecându-și rapid părul și corpul. După ce termină, se șterse și aplică cu grijă cremele pe care le folosește de obicei, simțind mirosul familiar care îl relaxa. Ieşind din baie, își puse hainele alese: niște blugi negri, mulați, o cămașă subțire de un violet deschis, șosete albe și papucii de cameră asortați, tot în violet. Își completă ținuta cu câteva bijuterii simple și își aranjă părul atent înainte de a coborî.

Când ajunse jos, îi găsi pe Hoseok, Namjoon și Yoongi pregătiți de plecare, iar micuța Momo era așezată pe canapea, îmbrăcată și ea, așteptând liniștită.

— Wow, exclamă Hoseok cu ochii mari. TaeTae, arăți incredibil!

— Mulțumesc mult, Hobi, pentru compliment, îi răspunse Taehyung zâmbind cald. Și vouă vă mulțumesc din suflet pentru tot ajutorul. Nu știu ce m-aș fi făcut fără voi! Chiar vă rămân dator vândut.

Cei trei chicotiră, iar Namjoon interveni glumeț:

— A fost o plăcere, Tae. Dar acum trebuie să plecăm, părinții tăi sunt pe drum, și mai avem ceva urgent de rezolvat.

— Oh, înțeleg. Mulțumesc din nou și aveți grijă, le spuse el, luând-o cu grijă pe Momo în brațe.

Cei trei îl salutară și părăsiră casa, lăsându-l pe Taehyung să se așeze din nou pe canapea. Nu apucă însă să stea prea mult, căci ușa de la intrare se auzi deschizându-se, iar vocile părinților săi și ale altor persoane răsunară în hol, anunțând sosirea invitaților.

🎶 Fanul Meu 🎶Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum