🎶8🎶

586 49 4
                                    

[Povestea Autorului]

În dimineața următoare, Taehyung se trezi cu un zâmbet larg pe chip, bucuria și entuziasmul resimțite datorită gândului că Jeon Jungkook i-a apreciat postarea aducându-i o stare de bine. O senzație plăcută îi umple inima, iar acesta zâmbește fără încetare, îndelung admirând cum fericirea i se reflectă în oglinda din baie.

După ce finalizează rutina matinală, se pregătește să plece la muncă. Taehyung este în ultimul an al studiilor la facultatea de medicină, dar, în timpul verii, își câștigă existența ca și camerist și personal de room service la un hotel de cinci stele din Seul. Chiar dacă este încă în perioada de probă, a reușit să se adapteze rapid, asimilând toate informațiile necesare. După două săptămâni de muncă, se simte complet confortabil și stăpân pe activitățile sale.

Pentru el, munca nu este extrem de dificilă; pur și simplu aranjează lucrurile în camere, duce mesele de dimineață, prânz și cină. A reușit chiar să își facă prieteni, majoritatea fiind de aceeași vârstă cu el, care de asemenea lucrează temporar în perioada verii. Aceștia se împărtășesc de aceleași vise și ambiții, având în vedere că, după vacanță, se întorc la facultate sau la liceu.

După un drum de aproximativ treizeci de minute, Taehyung ajunge la muncă și intră în încăperea amenajată special pentru angajați, unde își ia uniforma pe el, bucurându-se de fiecare detaliu al muncii sale.

Odată ce se îmbracă, iese pe ușă și se îndreaptă spre bucătăria hotelului.

— Bună dimineața, Șef! salută el, plin de entuziasm.

— Bună dimineața, Taehyung! răspunde șeful cu un zâmbet cald.

— Deci, unde trebuie să servesc mâncarea astăzi? întreabă el, nerăbdător să afle detaliile.

— Prima cameră este cu numărul 27. Mâncarea se află în partea de sus a căruciorului, iar pe cea din partea inferioară trebuie să o servești la numărul 43.

— Ok, spune Taehyung, plecând cu căruțul din bucătărie, hotărât să îndeplinească sarcinile cu succes și plin de energie.

🎶 Fanul Meu 🎶Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum