🎶56🎶

364 44 21
                                    

— Jungkook, ce te-a determinat să comiți un asemenea act? întreabă unchiul său, vizibil dezamăgit după ce află despre faptele lui.

— M-am simțit îngrozitor când am văzut cât de uniți sunt ei, răspunde Jungkook cu vocea tremurândă.

— De ce? Ai părinți minunați, afirmă unchiul cu o notă de confuzie.

— Așa ați văzut voi mereu situația, dar eu cunosc adevărul.

— Ce vrei să spui prin asta?

— Nu am primit niciodată afecțiune din partea lor. Niciodată nu am avut nimic din tot ce are el, spune Jungkook, cu o tristețe profundă în glas.

— De ce nu ai încercat să discuți cu ei despre cum te simți?

— Pentru că nu aș schimba nimic, replică el, lăsând să se simtă amărăciunea din cuvinte.

— Nu știu ce să zic, dar cred că te înșeli în această privință, răspunde unchiul, încercând să-l ajute să-și schimbe perspectiva.

— Pot pleca acum? Vreau să știu cum se simte Taehyung, insistă Jungkook.

— Du-te, dar să nu cumva să te mai împingi în direcția unei astfel de grozăvii în viața ta, avertizează unchiul, cu un accent de îngrijorare.

— Mi-am învățat lecția, răspunde Jungkook, ștergându-și lacrimile din ochii roșii.

În tot timpul în care a povestit ce i-a făcut lui Taehyung, a plâns, fiind conștient de gravitatea greșelilor sale. Vina îl macină, dar nu știe cum să îndrepte această situație acum.

Se teme că Taehyung nu vrea să audă de el, dar mai ales că nu l-ar ierta niciodată. A fost avertizat că, dacă nu se schimbă, va suferi, dar nu a crezut niciodată că va ajunge în acest punct. Acum, regretă profund că nu a ascultat de acea persoană și se simte copleșit de durere, atât pentru el cât și pentru Taehyung, din cauza egoismului și nesimțirii sale.

🎶 Fanul Meu 🎶Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum