🎶18🎶

533 46 8
                                    

— Hoseok, a reușit Nick să strângă informațiile despre acel băiat?

— Da, a reușit.

— Și ce detalii a aflat?

— Numele lui este Kim Taehyung, are 19 ani, o soră mai mică, ambii părinți și studiază la facultatea de medicină. Dar mai există un aspect important.

— Ce fel de aspect?

— Familia Kim nu traversează o situație financiară foarte bună. Se descurcă din greu să-și acopere cheltuielile zilnice, de aceea Taehyung a ales să lucreze la acel hotel pentru a-și câștiga banii necesari studiilor. Părinții lui nu pot să-i ofere resursele financiare de care are nevoie, iar el a fost acceptat la facultate cu ajutorul unei burse. Totuși, știi prea bine că, pentru a rămâne acolo, costurile sunt considerabile.

— Oh, Jungkook ar trebui să se autocontroleze. Comportamentul lui poate distruge vieți.

— Știu, dar lăsând asta la o parte, ce vom face acum? Taehyung a fost concediat din cauza lui Jungkook, iar acum nu mai poate continua facultatea.

— Îl vom angaja la noi până îi găsim un loc de muncă stabil.

— Joon, unde să-l angajăm? Noi nu deținem firme sau afaceri.

— Îl vom angaja ca menajeră.

— Ai dreptate, dar crezi că va accepta? Dacă ne va vedea, s-ar putea să refuze.

— Voi discuta cu mama mea, o voi ruga să ne sprijine.

— Bună idee!

🎶 Fanul Meu 🎶Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum