🎶45🎶

283 36 21
                                    

— Namjoon, unde este Taehyung? Ce s-a întâmplat cu el? întrebă doamna Kim, îngrijorarea transparând în vocea ei.

— Nu sunt sigur, dar am o bănuială care s-ar putea să nu vă placă, răspunse Namjoon, cu un ton grav.

— Care este, Joon? întrebă ea, nerăbdătoare.

— Jeon Jungkook. Cred că știți cine este, nu?

— Este fiul soților Jeon, partenerii noștri de afaceri. Dar ce legătură are el cu starea lui Taehyung? interveni domnul Kim, confuz.

— Îmi e greu să spun asta, dar am motive să cred că Jungkook l-a abuzat sexual pe Taehyung.

Doamna Kim își acoperă gura cu mâna, șocul cuprinzând-o, iar lacrimile încep să-i curgă pe obraji.

— Dar... dar nu se poate! bâigui femeia, încercând să-și controleze emoțiile.

— Cred că incidentul s-a întâmplat în ziua în care ați avut invitați la cină. Nu sunt sigur dacă Taehyung va spus , dar el a fost concediat din cauza lui Jungkook, continuă Namjoon, cu vocea tremurândă.

— Ne-a spus, dar nu ne-am gândit că ar putea fi adevărat, având în vedere că este fiul partenerilor noștri, adăugă domnul Kim, vizibil derutat.

O tăcere apăsătoare se așterne între cei cinci.

— Mă scuzați, se auzi o voce familiară în apropierea soților Kim.

— Spuneți, îl încurajă domnul Kim, iar doctorul începe să explice.

— Îmi puteți spune de când se află băiatul dumneavoastră în această stare?

— De acum o săptămână nu a mai ieșit din camera sa. Ne tot spunea că este răcit și noi l-am crezut, deoarece el niciodată nu ne-a mințit, răspunse doamna Kim, cu o voce tremurândă.

— Va trebui să rămână internat în spital pentru o perioadă. Are nevoie de mai multe analize, anunță doctorul, cu un ton profesionist.

— D... Doctore, îmi puteți spune, vă rog, de ce a leșinat? întrebă domnul Kim, îngrijorat.

— În primul rând, pare că nu a mâncat de zile bune, iar în al doilea rând, se pare că a sângerat, iar durerea i-a fost insuportabilă. Nu avem încă toate detaliile, dar vă vom ține la curent, răspunse doctorul, lăsându-i pe părinți cu un sentiment de neliniște profundă.

🎶 Fanul Meu 🎶Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum