🎶43🎶

410 43 13
                                    

A trecut o săptămână de când Taehyung nu a mai părăsit casa, iar ieșirile sale din cameră s-au limitat doar la vizitele la baie, și acelea făcute cu precauție, când părinții săi nu erau acasă. Din cauza lui Jungkook, el suferă de dureri insuportabile, iar leziunile provocate de lovituri s-au transformat în vânătăi dureroase pe pielea sa. Telefonul său este închis, pentru a nu putea fi contactat, iar părinții săi nu mai intră în camera lui. Nu pentru că nu le pasă, ci pentru că Taehyung le-a spus că este răcit și că nu vrea să le transmită și lor boala.

Deși dorește cu disperare să se ducă la spital, starea sa fizică îl împiedică să acționeze. Dacă ar ajunge la doctor, e clar că ar fi internat, iar el nu vrea ca părinții săi să afle despre acest incident. Nu vrea să le strice afacerile, știind că un astfel de scandal ar putea avea consecințe grave pentru familia lor.

Ieșind din baie, Taehyung se îndreaptă din nou spre camera sa, așezându-se în pat. Cearceafurile sunt pătate cu sânge din acea noapte, dar nu are curajul să le schimbe; oricum nu ar avea rost, deoarece s-ar murdări din nou. După acel act de viol, a început să sângereze, iar lipsa unguentelor necesare a lăsat această situație să persiste.

............

— Hyung, sunt îngrijorat. Ce se întâmplă cu el? Nu am mai primit nici o veste de la el de o săptămână, adică de când a fost Jungkook acolo, spune Hoseok, agitat.

— Știu, Hoseok, dar ai văzut că atunci când am fost la el acasă ne-a spus că nu se simte bine, că este răcit. Mă îngrijorează și pe mine, însă vom afla mâine dimineață adevărul; vom merge la el acasă la prima oră, răspunde celălalt.

— Bine, sper doar că este bine.

— Și eu, adaugă Yoongi.

Hoseok se lasă pe canapea, împletindu-și mâinile pe cap, în timp ce Yoongi îl ia în brațe pentru a-l liniști.

🎶 Fanul Meu 🎶Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum