2.Bolum

112 8 0
                                    

Ders boştu herkes şakalaşıyo bir birlerine bir seyler fırlatıyolardı güzel bir hava vardi iceride . " yeni kız içeri girmiycek misin ?" dedi ona bakip gülümsedim "heyecanliyim kağan hem nereye oturucam ben " dedim. Bütun sınıf bana bakip en icten gulümsemelerini yoladilar ve "Merhaba" dediler yanima bir kız geldi çok sevimli biri ne benziyordu "merak etme benim yanım boş bu arada adım Mira " dedi koluma girdi sırasına götürdü beni . Yanımıza bir çocuk geldi elini uzatti tam elini tutucakken geri çekti "hopp güzelim ben Can sınıfın yakışıklısı.." sozunu kesen kağan oldu "evet canım sıfın yakışıklısı senisen oho vay halimize " bu soyledigine kıkırdadim .
Uzun ve sıkıcı bir gündü eve geldim bahçeden içeri giricektim ki duki yi yerde cansız yatarken buldum bu olmaz yanına gittim ağzı yüzü kandı "AH HAYIRRRRR BU OLAMAZZZ " çığlıklarım herkesin bana bakmasina neden oldu umrumda diyil köpeğim öldü "Canim köpeğim arkadaşım beni bırakma hayırrrrrrrr " delice ağlıyodum dövmüşler köpeğimi açimasızca dövdüler sopadaki kan beni donurdu ama hala ağlıyodum canimdan ailemden tek kalan da gitti canım çok yanıyodu kalbım ağrıyodu bir kol beni tutu ve ordan uzaklaştırdı kim olduğuna baktım bu kimdi "sen kimsin ? bırak beni anlıyomusun tek ailem oydu benim o da öldü yanında olmalıyım !!!" heryatlarima kulak asmıyodu. Polisi aradı köpeğimi gömdüler .Yanım da ki kişiye baktım "sen kimsin?" dedim bana baktı "ben yan komşuyum Rüzgar bak kızım üzgünüm senin adına bu acıyı iyi bilirim benimde köpeğim vardı o da öldü" dedi gercekten kendimi kötü hissediyorum .Ordan hızlıca çıktım sokakta çocuklar köpklere taş atiyodu kan beynime fırladı yanlarına koşarak gittim "SIZ NE YAPIYOSUNUZ O BIR CAN SIZDEN DAHA DEGERLi " bagirdim elim ayagim titriyodu bir tane cocuk "abla bize saldirdi "dedi. "oylemi he ben yemem cocuk anliyomusun bugün köpeğim öldü anlıyomusun sen he eğer bu köpeklere zarar verirseniz karşınızda beni bulursunuz !!!!" dedim hepsi bana saskinca bakti ve kafalarini salladilar .
..

kağıttan hayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin