34.Bölüm

46 5 2
                                    

Arkadaşlar sevgili okuyucular ben ve arkadasim bu kitabin kurgusunu yaptik ama sonuna emin diyiliz yani diyoruz ki özgür tümor hastasi ve sonunda ölsün ya da kağıttan hayaller olarak kalsın ve mutlu son ile bitirelim aklimda bir kaç fikir var ama söylemiycem lütfen bu konuda bize yaridim edin birde bolumu okuduktan sonra o kiymetli elleriniz o kucuk yildiza dokunsun ve voltleyin birde yorum yapin her turulu yoruma hazilardim kendimi emin olun ♡♡♡♡ .

☆☆☆☆☆
Eve geldigimde hani su odanizi iyice suzer sanki yillardir gormuyomuşsun da özlemissin hissi oldu icimde yani bu aralar var zaten anne - baba yoklugu o his anlatilamaz hic kimse bu hissi hissetnesin insallah kalbimde bir bosluk varmis gibi oluyo yatagima oturdum aklima gelen anilarima guldum bazen akliniza gelirde deli gibi gulumsersiniz ya da o an soyleyemesiklerinizi simdi 'ah keske soyleseydim ' duygusu felan kisacasi anlirim depişti :) .
Üzerime sünger bob resimleri olan bir pijama giydim sacimi topuz yaptim asagi indim uzay sıkıntılı bir sekilde oturuyodu yanina gittim "benim canim kuzenime ne oldu kim üzdü seni gidip döviyim onu he " bana bakti ve sırıtı sırıtık :) "çok komik özgür , kuzen ben özgürlüğüme kavuşucam ama istiyomuyum emin diyilim " anlamaz bir ifade olustu yuzumde "he nasil yani olum dogru duzgun soyle sunu " geriye dogru yaslandi elini basinin altina koydu bacaginida diyerinin ustume atti karsiya bakmaya basladi "ya simdi annemler arjantinde ben burdayim e okul felan iste var annem aradi ve oraya donmemi istiyo ama ben istemiyorum burda kalmak seninle ,evrimle , arasla ve yeni tanistigim bir kac cocukla kalmak istiyorum anneme bunu soyledim bana ' sen kararlarini alabilicek yaştasin özgür bir cocuksun ve ben senin kararin ne olursa olsun saygi duyucam ' dedi " bu sefer sorun biraz karisik geldi bana orda bir ailesi vardi ama burda arkadaslari kuzeni ve sevgilisi tabi ki aile daha onemliydi , bana dondu "ne yapicam bir yanda alime bir yanda sevdigim insan ve insanlar ? " "bak uzay bilirsin ben anne babasiz buyudum etrafonda olan kisiler gecici ve hani bir anlik heves gibi iste belki beni yanlis anliyosun bilemem arkadasim dedigin insanlar ne kadar guvenilir ki ben senin kizeninim sani her zaman sevicem tamam evrim ya da rakadaslarin bunu her zaman yapamaz bunu sen iyice bir dusun " dedim ve dizine vurup kalktim yukari cikip kendimi calisma odama attim resim defterimi ve boyalarimi cikardim uzun zamandir cizim yapmiyodum sayfalara goz attim yarim kalmis resimlerimi tamamlamam lazimdi .

Zaman nasil gecti anliyamadim saat 19:30 olmustu resim defterimi ve boylarimi yerine koydum etrafi duzelttim ve uzay'in yanina gittim televizyon acikti ama dusunuyodu ah benim tatlis kuzenim yanagini optum bana bakti belimden tutu ve koltuga dusmemi sagladi sonra da sarildi basini boyun girintime koydu boguk bir sesle "ne yapiyim ben simdi ben burayi seviyorum " sacini oksadim "biliyorum aklinda ne var " "bilmiyorum" hala basini kaldirmamisti "peki bak benim okuluma baslarsin sonra senin arkadaslarimla tanistirim birlikte takiliriz ne dersin " basini kaldirdi kucuk bir cocugu sevindirmisim gibi bir his oldu icimde bana gozlerini parlatarak bakti "gercekten mi istiyomusun kalmami ? " "ah benim sapsal kuzenim ben seninin kalmani istemez olurmuyum tabi ki kal bu evin tek nesesi sensin zaten " dedim ve guldum o zaten guluyodu ama simdi daha guzel bir hal aldi .

Sabah kulagima gelen o gicik sesle kalktim kulagim paslandi harbi uzay kulagimin dibinde ankaranin baglanini soyluyodu "ankara'nin baglarida buklum buklum yollari ne zaman zarhos oldunda kaldiramiyon kollari pistten cocuklarimizi cekerlim damat ve geline yer verin ,haydeeee " kulagimi kapatim gozumu actim "allah belani vermesin emi uzay " "amin " saatte baktim 7:00 okula iki saat vardi "lan bu saat ne okula iki saat var daha sabahin korunde hortlamişsin bir de benden gec yattin " basimi yastiga geri attim yeni bas taktim felan kendime bu yaptigimdan sonra kendimden sogudum gozlerimi yumdum arkami dondum yine basladi " ip attim ucu kaldida tarata gucu kaldi ip attim ucu kaldida ozgurde uyku gitti ben sevdim elelr aldida icimde aci kaldi ben sevdim eller aldida yuzune yumruk indi özgür uyam aras geldi seni bekliyo asagida haydeee " "lan bagri kafiye olsun geri hem aras gelse bana mesaja atar biraz dusun yalan soylemeden once " dedim ve dahada yerlestim yerime o sirada uzerimde ki sicaklik gitti yerine buz gibi hava ve ucma hissi daha tam algilayamamisken uzay sulu opucukler kondurdu yanagima benim koseli jeton dusunce anladim tabi "indir uzaycigim yere beni " "tamam " dedi ve yere atti beni "hih hayvan popom acidi pislik herif " dedim ve ayagina vurdum .

Kisa oldu demi biliyorum ya arkadaslar ben sifremi unuttum ve telefon degisimi olucak bu yuzden yazamassam affedin eger sifreyi hatirlarsam ne mutlu ... Dua edinde buluyum
Medyada uzay var .
Oyuncunun adi abraham mateo

kağıttan hayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin