Bazı büyük aşklar herşeyi affetmemizi sağlar benim aşkım aras'ı affedicek kadar büyükmü bilmiyorum belki onu ece öpmüştür nedense onun yüzünu gormek istemiyorum şoyle ki sanki kalbimde bir boşluk var bu kadar buyutmem sacmami bilmiyorum neyse .
Aras'tan
Özgür'ü düşünmek basimi agritti ne yapsam beni affeder en iyisi uzay'a sormak "alo uzay sahilde ki mavi kafe ye gel " "tamam " ondan sonra efe'yi aradim "mavi kafe 'ye geliyosun hemen " "tamam abicim " sira bora da lan bune kendimi kiz gibi hissettim hani sorun olunca toplanirlarya neyse " bora mavi kafe 'ye geliyosun " "tamam " bende jeepime atladim ve gittim.
Özgür'den
Sabah kalktiginda duydugum kapi sesi ile pencereye ciktim uzay gidiyodu arkasindan "Uzayy nereye ? sevgilinli mi gorusuceksin ? uzayy " arkasini dondu "Mahalle karısı gibi bağırma sabah sabah aras cagirdi yanina gidiyorum oldumu " aras diyince kalbim hizlica atmaya basladi ve gozlerim buyudu "Lan ben ondan ayrildiysam sende onunla gorusmuyosun anladin mi cabuk iceri !!" "annem mi geldi off özgür ben gidiyorum seni cekemem " arabasina bimdi ve gitti arkasindan baka kaldim iyiki boyle bir kardesim yok elimi yuzumu yikadim kahvalti hazirlamis oy oy diye dusundunuz ama hazirlamamis öküz kendime huzel bir sofra hazirladim televizyonu actim 'tom ve jerry ' vardi izlemeye basladim her sabah izlemeyi seviyorum .
Kahvaltiyi topladiktan sonra okula gittim uzun zamandir gidemiyorum sinifa girince kağan beni gordu "Oo bizim kaçak gelmis arkadaslar nerelerdesin sen hepimiz seni cok merak ettik " yanima geldi ve bana sarildi mira soze girince ayrildik " Özgür ne oldu durgunsun gekisme varmi " "Hayir" basini salladi can geldi "Aramiza yeniden hoşgeldin çirkin " " Hoş buldum cancan yah ne cirkini " ellerini havaya kaldirdi "bilmem sana daha uygun birsey bulamadim " en arka sirama oturdum benden sonra aras geldi ve yanima oturdu "Özgür tenefuste arka bahcede ol " "niye " "oyle iste " "tamam " herkes gelince ogretmende geldi ama ne ogretmen taş kim getirdi oglum seni yerler burda bende dahil agzim acik hocaya bakiyodum butun kizlar oyle yani tek ben diyil aras benin durttu "agzini kapa sinek kacicak ve biraz daha bakarsan sonu kotu olur " oyle diyince agzimi kapattim hocaya bakmamak icin aras'a dondum "Ne konustunuz uzay'la " "Hic havadan sudan " "Kekimi ye beni yeme aras " icim de ki bir durtu ona saril diyodu ona uysami uymasami dayanamadim aras'a sarildim o da bana sarildi "Teşekkurler" "Ne icin " "Sarildigin icin " gulumsedim "Onemli diyil" .
Zil calinca aras cikti bende onun pesinden arka bahceye gittim kosede beni bekliyodu yanina gittim "Evet niye cagirdin beni " "Özur dilerim beni ece optu o da efe'yi kisandirmak icin opmus yani senin oldugunu bilmiyomus sadece efe biliyo " "tamam affettim ama bir daha olursa seni bahvederim aras bilmis ol ve -" devamini getiremeden beni öptü yarildiktan sonra ona sarildim "Son sozum Seni seviyorum Aras Kaplan " "Bende seni seviyorum Özgur Işıldak "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kağıttan hayaller
Randomhayaller hic kagittan olurmu ? Gercek aşk diye bir şey var mı ? Peki hiç aşık olmamış biri aşkık olabilir mi ? Hasta bir kız ile Aras'ın hikayesi