31.bolum

22 5 0
                                    

"Özgur aklima bir fikir geldi " "neymis o dahiyane fikrin " gulumsedi "nerden anladin dahiyane bir fikir oldugunu sarişın " "bilmem neyse sadade gel " "bugun burda kalalim" "olmaz - olur " "he" şapşik ya ama mecbuur katlanicam "olur kalalim " zafer isareti yapti harbi sapsik ya bana bakiyodu sanki ilk defa kiz gormus gibi ya da beni gormus gibi " ne bakiyosun aras uzayligormus koylu gibi yani sanarsin ilk defa beni goruyo " pisce siritip "evet ilk defa goruyorum seni " gozlerimi kocaman actim "bana oyle bakma anlayacaklar " agzim 'o' seklinde acildi "ikimize karsi bu dunya " "hop dedik ne oluyo abicim ya " basini arkaya attip kahkah atti gozleri kisildi ve hafif gamzeleri ortaya cikti o kadar guzel duruyodu ki onu izledigimi farkedince bana bakti "şapsik ya " "kim ben mi ?" "evet " "benden olsa olsa zaten şapsik olur " bende bu haline kahkah attim tabi super zeka ben anladim saka yaptigimi kendimi ovemeyi seviyorum alah kahretsin ne diyom ben ya aras bana anlamazcasina bakti "bakirkoy yakin gidelim bir konturole zaten 2 tane hastane var " "nerden biliyosun iki tane hastane oldugunu gittin mi gorunmeye " "bu sozler coh hoştır ama -" agzini elimle kapattigimda elinde hissetigim aciyla elimi agzindan cektim "hih pislik elimi isirdin " "tadi guzeldi " dudugimi buzdum cicek oldum ve baska tarafa dondum konusmuycam o kunussun "tiripte atarmis sevgilisine " biz sevgilimiydik ya harbi ben bile unuttum zaman bizi yakaladi artik unutkanlikta basladi "özgur niye yuzume bakmiyosun " cevap vermedim telefonunu cikardi kulagina goturdu ve denize dogru ilerledi ne konusuyo bu hic merak etmiyorum niye merak ediyim canim zaten sesi de gelmiyo dalga sesinden .

Aras'tan
Ozgur artik katlanilmaz hale geldi ilk tanidigimda boyle digildi daha ne biliyim simardi zaten olay cok amacini asti sunu arayayim ne yapiyo diye "alo ne yapiyosun " "asil sen ne yapiyosun ne yapiyo " "simariyo kendi aleminde iste " "onu seviyosun" "sen ne sacmaliyosun zaten sıktı " "o sandigin gibi diyil " "off neyse ne tasimi kacirdin ya kapa " bir sey demesine izin vermeden yuzune kapattim .
Biliyorum kisa bir bolum oldu bu sandiginiz gibi bir oyun diyil zaten anlarsiniz kisa bir tuyo vericem : aras aslinda kotu biri diyil ama onu  yonlendiren kisi herseyi degistiyor .
Kitabin sonunu bende tasarliyamadim 50. bolum de felan biter herhalde ya da daha erken sıkmak istemiyorum diyer kitabimda boyle olmuycak onun icin cok iyi planlarim var ;) :)

kağıttan hayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin