Çok mutluyum arasla sevgiliyim ve onu çok seviyorum bugün ilk gün acaba ne giysem ama o beni herhalimle seviyo yani öyle umuyorum .Eşeği sağlam kazığa bağladım ve güzel giyindim unutmadan kolyemide taktim aşagi indim aras'ı aradım "aras ben aşagidayim gelsene " "geliyorum " demsiyle kapi acildi ve benim yanima geldi "o etegi sadece benim yanimda giyebilirsin anladin mi yoksa ne olucagini tahmin bile edmessin" başimi saladi kolunu omuzuma koydu ve yürümeye başladık o kadar mutluyum ki hiç bozulmasını istemiyorum yavaş adımlarla ilerlerken çok susadığımı anlayıp durdum ' aras bana su alır mısın ?' 'herkesin içindemi içiceksin oruç tutuyolardır ' 'ama ilaç alıyorum ve yeni başladım aslında amelyattan sonra ilaç yazdılar yeni aldım ' aras sinirli bir şekilde bana baktı 'iyi halt ettin niye önceden almıyosun ilaçını manyakmısın sen he ' 'sakin ol tamam ya sen bana su alsana ya ' dedim ve gülümsedim elimi bıraktı büfeye doğru yürümeye başladı bende ayakta durmak yerine banka oturdum .Ya bu çocuk niye gelmedi bir su almak bu kadar mı uzun sürüyo yani dayanamıycam ben büfeye doğru gittim 'amca buraya oldukça yakışıklı bir çocuk geldimi ' 'evet geldi kızım su aldı gitti' nasıl da anladı yakışıklı diyince 'peki ne tarafa gitti ' hem su alıp niye yanima gelmiyo ' sol tarafa gitti kızım ' 'teşekkürler ' diyip sol tarafa koştum gerek kalmadı çünkü aras'ı eceyi öpeken gördüm 'arasssss ne yaptığını sanıyosun sen ' ' beni dinle özgür' ' hayır senin bilidiğin kızlardan diyilim ben anladın mı ya sadece 1 gün gecti be 1 gün bu kadar mı değersizim yani senden nefret ediyorum ' gidip ona tokadı bastım salak onu sevmiştim ben bu kadar değersiz olmamalı sevgim kolyeyi ona verdim 'sevgim bu kadar değersizse bunun bir yararı yok benim için bir daha görüşmeyelim ' oradan koşarak uzaklaştım arkamdan geliyodu bana yetişince kolumdan tutu ' özgür özür-' elimi kaldırdım ' sakın aras ben bunu haketmedim ' ' biliyorum ama o beni öptü ' ' ya eminim bende safım ya bu yalana inanıcam ya bırak be ' ' bana inanıcaksın katlıycam ve beni affediceksin ' kolumu çekip eve gittim ama ben onu seviyodum ya ağlamaya başladım ama biriyle dertleşmeliyim telefonumu elime aldım ilk melisayi aradım 'alo melisa acil durum eve gel ' 'tamam tatlım ' sonra mira ' mira eve gel acil durum' 'tamam canım ' .
İlk melisa geldi sonra mira 'kızlar aras ile ayrıldık daha dün sevgili olmuştuk bide beni ece ile aldattı sahilde bana su alıcaktı ama gelmeyince merak ettim büfeye sordum sol tarafa gittiğini söyleyince oraya gittim bir baktım öpüşüyolardı sonra gidip tokat attım sonra veriği kolyeyi çıkarttım ve eve gelim felan onu seviyodum ya ben bu kadar değersiz olmamalı birde şey dedim eğer sevgim bu kadar değersizse bunun bir yararı yok dedim kolyeyi verim ve şey dedim sadece 1 gün gecti 1 gün bu kadar mı değersizim senden nefret ediyorum dedim ağırmı olmuş sizce ' ikiside gözleri doluş bir şeklide bana bakıyodu mira söze girdi ' hayır iyi demişsin aferin kız sana ' gülümsedim ama sahteden ' lan aferin sana iyi demişsin ' 'ona daha aşkım demedim yaaaaa' ağlamaya başladım melisa kafama yastıkla vurdu 'sulu göz naciye kalk lan bahçeye cıkalım içime darallar geldi ' 'tamam ' arka bahceye indik ve çimlerin üstüne oturduk sarp bize bakıyodu abisini olamasada sarp'ı seviyorum 'ne yapıyosun ablacım ' 'aybim odasinda cayıyım mı ' ' hayır kuzu neyse sen eve gir hadi ' 'aras aras aras başımın içinde ve kalbimde offff ne yapıcam ben ' bizim kızların dışında bir ses geldi 'bende aras'ı affet seni çok seviyo ' aras olduğunu anladım 'biliyorum o zaman kanıtlasın ' ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kağıttan hayaller
Randomhayaller hic kagittan olurmu ? Gercek aşk diye bir şey var mı ? Peki hiç aşık olmamış biri aşkık olabilir mi ? Hasta bir kız ile Aras'ın hikayesi