1.Bölüm

245 9 1
                                    

Ben annesi ve babası ölmüş istanbul da ayakları üzerinde durmaya çalışan babasından yüklü miktarda para miras kaldı babamın zengin olmasının yararı . Ben hayatım da hiç bir erkeğe güvenmedim bu değişirmi bilemem . Size kendimi tanıtıyım ben Özgür ışıldak 13 yaşımda annem ve babam öldü haytım o gün mahvoldu 16 yaşımda izmir den istanbul a geldim babamı ın evine yerleştim yeni okula kaydoldum .Kitaplarım benim herşeyim ve köpeğim duki onlarsız yapam arkadaşlarım tabi ki de var .

Sabah okula gitmek için hazırlandım kapıda köpeğim beni karşıladı mamasını önüne koydum öpüp evden çıktım . Okulun önüne gelince heyecandan ölüyordum .Koridorda yürümeye başladım karşıma çıkan ilk kişiye müdürün odasını sorucaktım karar verdim biraz yürüdüm ve arkası dönük kişiyi dürttüm beni ilk süzdü ' merhaba ben müdürün odasını arıyorum nerede acaba ' dedim gülümsedi ' tabi ki üst katta seni götürürüm ben ' belki sapıksın allah allah ' tamam hadi gidelim ' .Yukarı çıktık bir kapının önünde durduk kapıyı yavaşca tıklattım içeri girdim ' merhaba ben özgür ışıldak sınıfımı öğrenebilir miyim ? ' oldukca genc olan müdür başını salladı ' tabi ki 11/C ' dedi sonra 'kağan sen götür arkadaşını ' dedi .Demek adı kağan ' tabi efendim ' kolumdan hafifce tutu ve dışarı çıktık biraz yürüdükten sonra sınıfa geldik of avuç içlerim terledi...
medyadaki özgür :D

kağıttan hayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin