23.Bölüm

32 5 0
                                    

Akşam yemek için hazırandık ama uzay bey bir türlü saçını yapamadigi  için 1 dakika geç kaldık kapıyı aras açtı o kadar yakışıklı olmuştuki gözlerimi ondan alamadım içeri geçtik yeşim abla masayi donatmıştı baş kösede benim göz bebeğim bir tanecik yaparak sarması gerisi önemli diyil masaya oturdum yanimda uzay karsimda aras yaninda evrim sarp annesinin ayninda ne tatli olmustu ya .
Yemeģe başladık ama aras' a her bakışımda gözlerini benden kaçırıyodu ne olmustu acaba daha dogrusu ben ne yaptim
daha fazla yiyemiyecegimi anladim çatalı elimden bıraktım "ellerine sağlık yeşim abla yemekler çok güzeldi " "afiyet olsun güzelim beğendiğine sevindim " gülümsedim .Herkes yemeğini bitirdikten sonra yeşim ablaya sofrayi toplamasina yardim ettim itirazlarina rağmen "özgürcüğüm çok teşekkürler yardım ettiğin ve yemeğe geldiğiniz için aras'la çok yakışıyosunuz sevgili olmanız beni çok mutlu etti " aklima aras'ın dedigi geldi 'annem bizi sevgili saniyo ' demisti neyse ki biliyorum yoksa potkırardım " ımm teşekkürler " dedim ve içeri geçtik herkes koyu bir sohbete girmiş uzay beni gördü "benim bir fikrim var hadi korku filmi izliyelim " tabi bizim zeki biliyo ne kadar tırsak olduğumu aras bana bakti   uzay'a katildi ve "güzel fikir ben filim seçiyim " yeşim abla da "ben sarp'ı yatırıyım " dedi ve gitti evrim ayağa kalktı "ben mısır patlatıyım" uzay da ayağa kalktı "bende yardim ediyim " dedi ve gittiler aras elinde ki filimi havaya kaldırdı "buldum " allahım öldüm ben rüzgar abi "hangi filim " aras pisce siriti "dabbe" o sirada bayilabilirdim ama karizmami cizdiremem .
Herkes gelince aras filmi başlattı allahım bana yardim et ne olursun yanima aras oturdu he simdi bittim kesin dalga gecer . Filmin her aninda aras'a sarildim cabucak bitsin diye dua ederken elektirik kesildi o sirada gobek aticaktim ama ayaga kalkmak demek olume yaklasmak demekti benim icin rüzgar abi ayaga kalkti "hadi cocuklar sahildeki panayira gidelim eglenmis oluruz " bu isime yarardi mutlu olursam kötüyü unuturum "hadi gidelim" dedim ve ayaga kalktim sonra aras kalkinca dengemi kaybettim askalasin dusucektim ki tutu beni "dikkat et güzelim " "teşekkürler " göz kırptı ve gülümsedi lan ölürüm bu tipe ben aras benden baya uzaklasinca kosarak yanina gittim ne yapiyim korkuyorum "ne o benden ayrilamiyomusun " "himm evet " gumsedi ben bu gulumseyise asigim lan .
Panayır çok güzeldi her yer civil civildi ben aras'i bir oraya bir buraya surukluyodum ruzgar abi "gencler herkes ayrilsin panayirin basinda bulusuruz herkes kendine dikkat etsin iyi eglenceler " herkes dagilinca bizde panayirin sonuna kadar gittik sonunda isiklar devam ediyodu ucurumun ucuna kadar bize oraya kadar gittik ucurum ucunda bir agac vardi cicek acmisti cok guzeldi deniz ayin işığı ile parlıyodu aras elimden tutu yere oturduk yildizlar o kadar net gozukuyodu ki sanki elimi kaldirsam birini elime alabilirmisim gibi yanimda bir hareketlilik olunca aras'a baktim cebinden bir kolye cikaradi "şey bilirsin fazla romantik olamam ama belki bir kaç cümle söyleyebilirim diye umuyorum neyse seni tanidigim gün bana cok saf geldin yani yanlis anlama sonra bana huzur verdin varligin beni mutlu etmeye basladi sanki sensiz nefes alamiyomusum gibi geliyo belki bana kizicaksin bazi seyler icin ama ben herseyi senin icin yapiyorum yani belki aslinda farkli modelini alicaltim gümüşcude bunu gordum daha fazla ariyamazdim aldim neyse bu kolye senin icin aman al iste ya " "varya son cumleyi soylemeseydin cok romantiktide o bozdu hemde tesekkurler " ona sarildim o da bana ayrilinca elime kolyeyi verdi 'you and me ' yazili bir kolyeydi aras 'a baktigimda bana bakiyodu birbirimize cok yakindik bana iyice yaklasti ve öptü iste yine midemde kelebekler ucusuyo ben aras 'a asigim hemde cok ondan ayrildim ve gozlerinin icine bakarak "seni seviyorum aras " dedim "teşekkürler " "öküz ama olsun buda buyuk basari " dedim ve gulumsedim cimlerin ustune uzandim yanimada aras uzandi.
Herşey çok güzel ....
medyada aras'ın aldigi kolye

kağıttan hayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin