Sabah gece uyuyamadığım için uyanmadım yataktan kalaktım elimdeki uykumu getirir diye başladığım ama aksine uykumu kaçıran kitabı masaya bıraktım ve aynada ki o iğrenç yüzüme baktım çarpılmış gibiyim töbe töbe sacımı topladım elimi yüzünü yıkadım aşağı indim uzay sofrayı hazırlamış bende beklemezdim "uzayyy başına saksımı düştü senin ve kahvaltı bu iyiliğini neye borçluyum ." "şimarma özgürcüm sadece bugünlük ve bir daha yapmıycam " sofraya oturdum balkon kapısı acilip iceri aras girdi biz bu kapiyi kitliyelim olmaz boyle "günaydın " "günaydınnnn arass " uzay sandalyeye oturdu "napıyosun aras bey " aras onu takmadan "annem sizi akşam yemegine davet etti " ay ne guzel hic hayir dermiyim "teşekkürlerimizi iletirsin gel bizimle kahvaltı yap uzay hazırladı kahvaltıyı kaçmaz " "zehirlenmeyiz demi " uzay sahte bir şekilde öksürdü "emin ol sadece senin yemeğine fare zehri kattım " gözlerimi devirdim "neyse canım " aras hala uzay'a sinirle bakiyodu uzay agzini acti " evrim hala sizin evde mi ?" o sordugu soru ile hersey agir cekimdeymis gibi gozuktu gozume aras basini yemekten kaldirdi tek kasini kaldirmis dudaklarini buzmus masada ki eli yumruk halinde agzini yavasca acti "napicaksin evrimi " " kendisi sevgilim olur " aras sinirli bir sekilde " sana evrimi gosteririm simdi lan dayagimi yedikten sonra nasil evrim gecirdigine sasirirsin " uzay gozlerini iyice acmis aras 'a bakti sonra da bana "allah kolaylik versin özgür siz evlenirseniz napicaksiniz vah vah " elini gogsune goturdu sonrada agliyomus gibi ses cikardi " hey ne evlenmesi biz daha sevgili bile diyiliz " aras bana bakti sonra sinirle "evet biz daha sevgili bile diyiliz " niye atar yapti bu simdi ne dedim ki uzay birsey demdi ....
Aras'tan
Kahvaltimi yaptiktan sonra eve gittim yeşim heycanla kapiyi acti "geliyolar demi " "evet kacirilarmi sence " "özgür de ne güze bir kız maşallah çok yakışıyosunuz " "himm evet " odama ciktim yatagima uzandim aklima sahilde ki teyze geldi oğluna kız arıyodu , sonra özgür'ün okula ilk geldigi gün, sonra hastane hastalik ona daha hasta oldugunu söylememistim ne zaman soyliycegimide bilmiyorum ama ona zara gelmesini asla izin vermiycem vana ne oluyo bilmiyorum ama özgür'ün valigi beni mutlu ediyor düsümcelerimden telefonumun sesi ayirdi beni ateş ariyodu "ne oldu " "hiç canım sıkıldı diyorum siyahın yerine mi gitsek " siyahın yerine özgür'ü götürmüştüm de nasıl korkmuştu "tamam efe'ye haber verdin mi " "o zaten ordaymis kimbilir ne yapiyo " "5 dakikaya ordayim" "tamam" özgür bir türlü aklımdan cıkmıyor ah özgür sen bana ne yaptın böyle güzelim ...medyada ki efe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kağıttan hayaller
Ngẫu nhiênhayaller hic kagittan olurmu ? Gercek aşk diye bir şey var mı ? Peki hiç aşık olmamış biri aşkık olabilir mi ? Hasta bir kız ile Aras'ın hikayesi