Su alisveris merkezinde karsilastigimiz cocuk Emre bizim masada oturmustu baya iyi anlasiyolardi yanlarina gittim "Sen hayirdir " "Ben mi ?" "yok ben senin birda ne isin var " "Bilmem sen ne icin buradyasan " "benim arkadas gurubumda ne isin var " "Var bir isim fistik bu ne guzellik " "kalk kendine sandalye getir " kalkmasina izin vermeden onu ittim ayi dusmedi de oyle aniden kalkinca sendeledim ve ustune dustum varya bu halimizi aras gorse keser hemen kalktim "bakiyorum da ilk firsatta ustume atliyosun " "lan ne diyosum oglum sen " omuzuna vurdum biraz sert olmaliyim canim sandalyey oturdum bizimkiler filim bulmus gibi ziliyolardi biri mikrofana vurunca herkesin gozu sahneye kaydi "Herkese merhaba ben ve grubum sizi eglendirmek icin buradayiz umarim eglenirsiniz iyi eglenceler " kagan ve sarki soylemek hadi bakalim bir kac kisi sahneye cikti ve sarki basladi sesleri gercekten guzeldi kagandan boyle bir sey beklemezdim mira pur dikkat kagani izliyodu ay ne tatlı tatli demisken benim aras'im nerde telefonu cikarttim ben ariycakken o aradi "alo askim " diye ciyaklayinca emre bana bakti 'ne ' bakisimi attim "ozgur nerdesin !!??" "cafe de " "hangi cafe " "okulun ordaki varya adi gencler cafe " "tamam kapinin onundeyim zaten " kapiya donunce aras'i gordum yanina dogru ilerlemeye basladim o da birkac adim atti sonra sarildim "hadi bizimkilerin yanina gidelim " "yok ya ben almiyim seni goturmeye geldim " "ııı tamam arkadaslara soyliyim " yaninadan ayrilip bizimkilerin yanana gittim "ben kacar adioss " birsey demelerine izin vermeden aras'in yanina uctum arbada beni bekliyodu .
"nereye gidiyoruz ? " "sence bu elbise kisa diyil mi ? " "ilk ben sordum " "peki evimize " "what ben yanlis mi duydum EVIMIZ mi !!!" basini bana cevirdi sonra yola bakmaya devam etti " su begendin sahil vardi ya oraya ev yaptim " ona baktim "hee tamam oraya yani " "bu kadar soru yeter benimkini cevapla " "tamam bence idael boyle diz kapagimdan 5 parmak yukarida " "onu 3 dusur " "tamam " .
Ev inanilmaz guzel di kucuktu ama superdi ici ahsap disi tas gbi duruyodu super aras 'in dekor ettigi oda ve solan superdi mavi beyaz siyah arada pembe vardi manzara zaten superdi odanin gardurobundan bazi kiyafetler vardi cok guzeldi ama birsey eksikti ikinci bir yatak tek yaticaz herhalde koltukta felan uyur yani benimle uyunmaz ki ben cok deli yatarim ayagim baska yerde elim baska yerde "Arasss burda diyer yatak yok " "yok zaten birlikte uyuruz " "olmaz " "neden " "ben cok dengesizimdir bu konuda cok deli yatarim " "olsun " gozlerimi buyuttum "bana oyle bakma korkuyorum mavi mavi " kahkah attim "tamam".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kağıttan hayaller
Randomhayaller hic kagittan olurmu ? Gercek aşk diye bir şey var mı ? Peki hiç aşık olmamış biri aşkık olabilir mi ? Hasta bir kız ile Aras'ın hikayesi