6.Bölüm

51 5 0
                                    

Sabah okula geç kalmıştım heme hızlıca giyinip çıktım koşmaya başladım bir araba yanımda durdu arabaya doğru başımı çevirdim Aras bana bakıyodu "kızım sen salak mısın ?" " ne oldu da salak oldum yine !" sinirlenmiştim " ders yok bugün eylem var canım " nee niye ki " neden ?" bana bıkın bir şekil de baktı " ben ne biliyim ya " ben ona bakarken ayı gibi biri bana çarptı yere düstüm araksindan " ayı ,salak,insan bir kaldırın mal mısın " söylenerek ayağa kalktım Aras tenezül edip beni kaldırmamıştı bunlar tam bir salak ya .Aras bana baktı " ee sana iyi günler " elini askere selam veriri gibi yaptı ve gitti arkasından baka kaldım bende sahile gittim burası bana mutluluk veriyo anılarımı hatırlıyorum annem ve babamla yaşadığım en azından gülümsememi sağlıyo hava çok güzeldi bir banka oturdum yanıma biri oturudu ona doğru döndüm " ne oldu güzelim hüzünlüsün " ağlamak istiyodum bu hissi bir tarafa bıratım " annem ve babamla birlikte izmir sahiline gitmiştik çok güzel bir gün olmasını çok isterdim ama akşam eve dönerken orman yolunda gidiyodu yağmur yağdı onunla birlikte şisek çaktı bir ağaç devrildi arabanin üstüne annem ve babam gözüm onunde ezilerek öldü bana fazla birşey olmadi amelyatla felan iyilestim ama..." devemani getirmedim ağlamaya başladim "hayatim orda bitti keske bende olseydim ama kurtuldum yinede iyi ki yasamisim diyorum bazen " derin bir nefes aldı sıkılmıs olmalı konu bul özgür derken bir kız yanımıza geldi çıyaklıyan bir sesle " aaaa aras bu kız kim tipe baksana diyerleri daha güzeldi "dedi sinirim bozuldu o sinirle "senin sacini basini yolarim yer cücesi kim guzelmis görürsün sen " ayağa kalktım boyu harbi kısaydı Aras yanıma geldi " hey sakin ol , sende git işine melek " " ne melek ne melek şeytan kıza bak kızım seni döverim bir daha tipimle ilgili birşey de görürsun" aras bu sòylediğim sey yuzunden bana bakıp gülümsedi ya ne tatlı gülümsüyo ne diyorum ya kız saçını savurup gitti makas olsada keserim " demek döverim hah sen güldürdün beni " ters bur bakış attim " evet döverim beni tanımıyosun daha " " sende beni tanımıyosun ben olsam bana fazla güvenmem" bu nedemekti şimdi...

kağıttan hayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin