Robbie POV:
Ondertussen is het al 2 uur 's middags en ik zit nogsteeds achter mijn computer. Sinds ik vanochtend ben weg gelopen van Raoul heb ik niks anders gedaan dan achter mijn computer zitten en niks doen. "Rob kom je we gaan zo opnemen." Vraagt Matthy die in de deuropening staat. "Ja kom eraan nog ff omkleden." Zeg ik met een schorre stem, waarschijnlijk doordat ik bijna de hele dag nog niks heb gezegd."Nou hehe die dikke is er ook bijna!" Hoor ik Koen, waarschijnlijk tegen de camera, zeggen als ik de trap afloop. 'Oké Robbie niks van aantrekken gewoon doen alsof je het leuk vindt dan komt het goed' zeg ik in mijn hoofd tegen mezelf en ik loop de woonkamer binnen. "Kijk kijk daar is ie hoor!" "Mensen... sorry dat Rob in deze video zit!" Iedereen begint te lachen en ik lach mee, mijn masker staat weer op en ik doe gewoon leuk mee met de video.
Eindelijk de opnames zijn voorbij, ik ben kapot en ik voel me slecht. De weinig slaap van de afgelopen nachten sloopt me en we hebben een eet wedstrijd opgenomen, dat betekent dat ik veel heb gegeten, teveel, ik ben te dik en moet afvallen dit eten kan er echt niet bij. Ik loop naar de badkamer en gooi mijn hele maag inhoud er weer uit, verschrikkelijk maar ik kan niet anders.
"Rob biertje?" Vraagt Koen als ik de woonkamer weer inkom. "Ja lekker." Zeg ik en ga in het hoekje van de bank liggen."Ohh lekker pizza!!" Zeg ik en ga rechtop zitten als Koen binnenkomt met een stapel pizza's. "Zou jij dat wel doen Robbie?" Vraagt Matthy. "Uhh w-waarom niet." Vraag ik onzeker. "Nou uhhhh." Milo maakt zijn zin niet af maar slaat met zijn handen op zijn buik. "Daar zit bij jou al genoeg hè!" Zegt hij en iedereen begint te lachen en ik kijk naar mijn buik. "Hoe lang ben je al zwanger, maandje of 6?" Vraagt Raoul plagend waarna weer iedereen begint te lachen, ik ga weer zitten op de bank en moet moeite doen mijn tranen in te houden. "Ahh moet je nou bijna huilen?" Wordt er gevraagd en zonder iets te zeggen loop ik naar boven. "Robbie!..."
"...Rob, wordt je wakker?" Langzaam open ik mijn ogen, ik ben op de bank in slaap gevallen en had weer zo'n kut droom. "Rob welke pizza wil je?" Vraagt Matthy die mij net waarschijnlijk ook wakker maakte. Even denk ik weer terug aan die droom, er zit wel een waarheid in natuurlijk, ik ben te dik, nu pizza is echt een slecht idee. "Uhh nee ik hoef niet, zit nog vol van die eet wedstrijd." Lieg ik. "Oké zeker?" Vraagt Matt en ik knik, ik verrek van de honger maar ik moet dit volhouden nu.
Deel 2!!! Dit is een heel ander boek dan mijn eerste boek en ik probeer ook wat anders te schrijven. Ik wil wel even duidelijk zeggen dat dit allemaal verzonnen is, ik vindt geen enkele bankzitter stom of zo dus ga niet haten omdat ik mensen soms heel onaardig laat doen. 😘😘😘
-525 woorden 7 december-
JE LEEST
Stop it please, Robbie
FanfictionBankzitters verhaal. Robbie is onzeker, heel erg onzeker. Hij twijfelt over zijn lichaam en wat andere van hem vinden. Dit alles wordt alleen maar erger wanneer hij er achter komt dat hij niet straight is. Kunnen de ander jongens hem helpen of heb...