Deel 3~ zorgen

810 20 2
                                    

Raoul POV
Paar dagen later 17:00
Zorgen maak ik me, zorgen om de jongen die ik eergisteren ochtend vroeg aantrof op de bank, de jongen die zich zolang hij kan opsluit op zijn kamer, de jongen die weinig eet, de jongen die
's nachts volgens mij nauwelijks slaapt en de jongen die nu voor de zoveelste dag oprij ligt te slapen op de bank. Ik weet niet wat er is en kan er ook niet achter komen. Hij wuift elke vraag weg en is stil en anders wordt hij boos, dit is niet de Robbie die ik ken. "Ligt die luie nou weer te pitten?!" Vraagt Koen duidend op Robbie. "Kom we gooien wat water over hem heen." Zegt Milo met een grijns op zijn gezicht. "Nee doe dat maar niet." Zeg ik en 3 jongens kijken me verbaast aan. "Hoezo nou weer niet boomer, een grapje kan gewoon." "Laat die armen jongen alsjeblieft even liggen, hij heeft het hard nodig." Zeg ik en ze kijken me alle drie vragend aan maar de duidelijke toon in mijn stem zorgt ervoor dat ze er niet verder op door gaan. "Roel hij moet trouwens wel echt wakker worden want we gaan zo eten." Zegt Koen en ik kijk op de klok, 5 uur en we gaan bestellen dus inderdaad, hij moet wakker worden. "Ja oké dat is waar, maar Koen doe het rustig oké!" Zeg ik en ik kijk Koen doordringend aan. "Ja ja" zegt hij en gaat rustig naast Robbie zitten, hij wrijft lief over zijn arm en zachtjes zegt hij tegen Robbie dat hij wakker moet worden, Koens hart zit verstopt maar hij heeft hem heus wel.

Robbie POV:
Weer ben ik in slaap gevallen op de bank, weer had ik een kut droom, weer wordt ik helaas wakker gemaakt voor het eten en weer weet ik dat ik vanavond toch weer niet ga kunnen slapen dus dat dit mijn enige beetje slaap was. "Ik hoef geen eten, voel me niet zo lekker." Zeg ik, dat klopt ook, ik voel me klote maar dat komt door het weinige slapen en het weinig eten, koppijn en buikpijn zijn de dingen die al bijna 3 dagen de overhand hebben in mijn lichaam. "Oké Rob maar ga dan even liggen boven, misschien heeft je lichaam even rust nodig." Zegt Raoul en ik stem maar gewoon in, het heeft ook geen zin om hier te blijven zitten dus ik loop maar naar boven, de rest is mij toch liever kwijt dan rijk.

Deel 3!!! Ik vindt het echt leuk om even een nieuw boek te schrijven, mijn andere vindt ik ook nogsteeds leuk maar dit is gewoon weer even wat anders😘

-452 woorden 7 december-

Stop it please, RobbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu