9."to nie żarty"

2.2K 53 15
                                    

Minął tydzień a ja właśnie leże w moim łóżku i pisze z moim chłopakiem.

Już dziś muszę powiedzieć Ali, a Nico mattiemu a i tak w skrócie. Poznałam rodzinę Lewandowskich i Ania jest super naprawdę.

~

- Hej - przytuliłam przyjaciółkę na powitanie i weszłam do jej domu.

- ej bo...dobra nie mogę JESTEM DZIEWCZYNĄ NICOLI ZALEWSKIEGO! - krzyknełam. Dziewczyna dostała laga a po chwili todo niej dotarło i zaczeła piszczeć i mi gratulować.

Wariatka, jeszcze pomyśleć że pół roku temu to był jej idol.

- Mati i ja też! - krzyknęła i zaczeła się śmiać z mojej miny.

- gratyyyy! - krzyknełam i przytuliłam ją.

I zaczęłyśmy pić.

~

Byłyśmy z alą kompletnie pijane i postanowiłyśmy odwiedzić Mateusza.

Bez pukania weszłyśmy do jego domu.

Na kanapie leżał nicoś a obok niego Mati.

- ile wy piliście - zapytał matty.

- dużo. - powiedziała Ala.

- wiesz co ja może zabiorę natalkę do domu a Ala niech zostanie u ciebie. - powiedział Nico.

Nicola pov.

Byliąmy w moim polskim rodzinnym domu mama pojechała do babci więc to nie problem aby mała u mnie spała.

- jesteś tym jedynym z tobą chcę liczyć bankroll, skarbie chyba studiujesz medycynę bo zmieniasz mi tętno. - śpiewała leżąc na mnie.

~~~

Obudziłam się i poczułam mocny uścisk i ból głowy.

Otworzyłam oczy i zobaczyłam że Nico śpi...to jest najsłodszy człowiek chodzący po tym świecie.

Nie licząc mnie. Ale chyba nie muszę wspominać.

Żarcik..

Delikatnie wstałam tak by nie obudzić niedźwiedzia.

Poszłam do kuchni i zauważyłam że pani Ewy nie ma.

Usiadłam na wysokim krześle obok wyspy kuchennej, wlałam sobie wody do szklanki

Może to dziwne że siedzę w domu chłopaka i nawet nie zapytałam gdzie szklanki. Dlaczego? Bo siedzę tu często i to bardzo jestem z Nico tydzień i czuję się jak u siebie. Pani Ewa mi wszystko pokazała przed wyjazdem, pojechała w delegację na tydzień i nawet dała mi klucze bo boi się zostawić Nicole samego.

Też bym się bała.

Oho..

Dzwoni "terminator (matka)"

- halo - powiedziałam

- Nico napisał że śpisz u niego bo nie chce wam się wstawać - powiedziała.

- no tak jestem tu a Nico jeszcze śpi - uśmiechnęłam się na samo jego imię.

- skarbie idę na spotkanie więc nie będzie mnie do 22 zostawiłam ci pieniądze gotować spagetti potrafisz - zasmiała się poczym się rozłączyła.

Zaśmiałam się na zachowanie kobiety.

Poczułam czyjeś ręce na mojej talii i głowe na plecach.

- wyspałeś się - zapytałam.

- tak ale dwa razy prawie mnie zrzuciłaś z łóżka - zaśmiał się.

- przepraszam - pocałowałam go w czoło.

Chłopak wyjął dwie miski i wsypał płatki poczym zalał mlekiem.

- standard - zaśmiałam się

Zjedliśmy i wróciliśmy na łóżko.

Nico włączył film ale skończyło się w połowie bo zaczęliśmy się całować.

Było gdzieś po piętnastej i do Nico zadzwoniła Ala.

- masz - podał mi telefon.

- czego - powiedziałam.

- czemu ty zawsze nie odbierasz - zapytała.

- bo jestem zajęta - Nico się zaśmiał na moje słowa.

- tak no bo całowanie z Nico to bardzo wielkie zajęcie - zaśmiała się.

- coooo nie...nowy sezon wyszedł tego..no strenger things - wytłumaczyłam a ta coś mruczała.

- wracając idziemy za tydzień do ani bo Robert idzie do mattiego i Nico też ma przyjść - powiedziała.

- nic mi nie mówił - spojrzałam morderczo na chłopaka a ten spojrzał na mnie pytająco.

- dobra mniejsza Mati pożyczy nam auto! Uprosiłam go i się udało. - zaśmiała się.

- przekonująca jesteś, dobra bo ja i Nico musimy zacząć sprzątać bo jest tu gorzej niż w twoim pokoju - powiedziałam.

- tak się da? - zapytała.

- nie wiem Eloo - rozłączyłam się i zobaczyłam że Nico zapatrzył się w telewizor więc mogę zobaczyć co ma w telefoniku.

Ooo ma nasze zdjęcie na tapecie jaki słodziak. Na tapecie było zdjęcie naszej pierwszej "randki" Nico zabrał mnie do wesołego miasteczka i na maka nie ukrywam podobało mi się ale musiałam zobaczyć galerię.

Co za zbok! Ma moje zdjęcie gdy spie w staniku. Po chwili chłopak zabrał mi telefon.

- ale ty jesteś - pokazałam mu środkowy palec.

Nie chcę abyś znów odszedł

___________________________________
634 słów.

Dodać jeszcze dziś nowy rozdział

Pisać w kom

Piccante {Nicola zalewski}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz