하 - 1

1.5K 101 8
                                    

-Soha többet nem iszok. -nyöszörgök, mire a mellettem fekvő Taehyung vontatottan felnevet.

-Ne mondj ilyet, ez még csak az első volt. -mindketten az én ágyamban fekszünk, ugyanis hajnalban drága barátomnak már nem volt ereje a saját szobájába telepedni -Csinálok egy kamilla teát, mit szólsz? -ül fel, majd követem én is.

-Rendben, én addig előkotrok valami fájdalomcsillapítót. -mondom, majd mindketten felkelünk. 

Egy 10 perc múlva, már a kis nappalinkban ülünk a tévé előtt, egy-egy bögre társaságával. Tae valami animációt néz, én pedig lehunyt szemekkel burkolózok bele a rajtam lévő pokrócba, és próbálok pihenni. 

-Egyébként mi lett a szexi pasi keresésével? -szólal meg hirtelen, mire én szenvedősen felnyögök. Azt hittem már elfelejtette -Miután elküldtelek, játszottunk még valami ivós játékot, és nem nagyon vagyok képbe. -lenémítja a tévét, és felém fordul. Rajta is van egy pléd, amit éppen feljebb húz magán.

-Semmi, nem találtam meg. -zárom rövidre, és már állnék fel, hogy egy újabb bögre teát töltsek magamnak, mire ő ismét kérdez.

-Most hazudsz? Jimin ismerlek már eléggé. -néz rám úgy, mint aki már előre tudta, hogy füllenteni fogok -Tehát? Elkérted a számát vagy valami?

-Dehogy kértem el. Nekem nem kell pasi, főleg nem egy Alfa. -puffogok, majd folytatom a történetet -Kimentem a friss levegőre, és megint majdnem fellöktem. Észrevette, hogy vérzik az orrom, és segített rendbe tenni, ennyi az egész. 

-Hmm, érdekes. -bólogat elbambulva.

-Mi ezen az érdekes? 

-Ez tök romantikus, mármint gondolj csak bele. Egy szexi Alfa segített rendbe tenni a vérző orrod. Tehát lehet, hogy aggódott, ami arra enged következtetni, hogy érdeklődik irántad. Te pedig nem kérted el a számát! -csattan fel a végén, mire megforgatom szemeim.

-Taehyung, nem történ semmi. Ezt minden rendes, normális ember megtette volna. És amúgy meg ő egy Alfa, nehogy már nekem kelljen elkérni a számát! -kiabálok vissza, majd fel is állok, és a konyhába sietek.

-Elbasztad Jimin!! Végre lett volna egy normális érdeklődő!! -kiált utánam, de én csak puffogva töltöm újra bögrém. Minden ember megtette volna ezt nem? Bár mondjuk ő nem csak egy szimpla alak volt. Ha csak visszagondolok az estére, farkasom izgatott lesz, és felforrósodik testem. Tényleg elbasztam volna?

A hétvégét pihenéssel töltöttük, én pedig erősen próbáltam összeszedni magam. A fejem néha megfájdult, ha gyorsan mozdultam, és az orrom is volt, hogy fájni kezdett.
Aztán hétfőn már kezdődött is az év. Megnyitó, szokásos beszédek, és az esti ünnepség. Erre már tényleg csak benéztem, és egy kortyot sem ittam. Ez még mindig nem az én szórakozásom.

Kedden már a csarnokban kezdtem a napot. Órák előtt még bemelegítettem alaposan, és tettem pár ismétlő mozdulatot. Ugrások, forgások, tartások.
Pár óra ismétlés után, fáradtan léptem ki a helységből.
Semmi másra nem vágytam, csak egy jó meleg forró csokira a kampusz kávézójában. Érdekes tény, hogy amíg nem innom kell a kávét, addig az illata nem nagyon zavar.

Át siettem tehát a kis épületbe, és ki is kértem a forró csokim. Ennyi hideg óra eltöltése után, csak egy felmelegedés okozhat örömet.

-Khm. -két kézzel tartom a poharam, és óvatosan kortyolok, mikor hangokat hallok. Megfordulok, és a hirtelen jött meglepődés miatt a számban lévő ital tartalmát mind a fehér inges férfire köpöm -Jesszusom... -suttogom megsemmisülten a mellkasát nézve, majd mikor az arcára pillantok ezt kiálva is meg ismétlem -JESSZUSOM!!!

Alfám [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now